2002 / Grand Prix Air Canada < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 1 M. Schumacher Ferrari F2002 70 1"33`36.111 - 195.682
2 3 D. Coulthard McLaren-Mercedes MP4/17 70 1"33`37.243 +1,132 s 195.643
3 2 R. Barrichello Ferrari F2002 70 1"33`43.193 +7,082 s 195.436
4 4 K. Raikkonen McLaren-Mercedes MP4/17 70 1"34`13.674 +37,563 s 194.382
5 9 G. Fisichella Jordan-Honda EJ12 70 1"34`18.923 +42,812 s 194.202
6 14 J. Trulli Renault R202 70 1"34`25.059 +48,948 s 193.991
7 5 R. Schumacher Williams-BMW FW24 70 1"34`27.629 +51,518 s 193.903
8 12 O. Panis BAR-Honda 004 69 1"33`44.772 +1 okr. 192.590
9 8 F. Massa Sauber-Petronas C21 69 1"33`45.069 +1 okr. 192.579
10 10 T. Sato Jordan-Honda EJ12 69 1"33`52.772 +1 okr. 192.316
11 23 M. Webber Minardi-Asiatech PS02 69 1"34`08.239 +1 okr. 191.789
12 7 N. Heidfeld Sauber-Petronas C21 69 1"34`15.549 +1 okr. 191.542
13 20 H. Frentzen Arrows-Cosworth A23 69 1"34`53.892 +1 okr. 190.252
14 22 A. Yoong Minardi-Asiatech PS02 68 1"34`09.625 +2 okr. 188.963
15 15 J. Button Renault R202 65 1"28`36.324 +5 okr. 191.951
16 6 J.P. Montoya Williams-BMW FW24 56 1"15`28.835 silnik (2) 194.129
17 25 A. McNish Toyota TF102 45 1"03`58.257 wypadek (17) 184.063
18 16 E. Irvine Jaguar-Cosworth R3 41 57`12.472 przegrzanie (14) 187.528
19 24 M. Salo Toyota TF102 41 58`09.484 hamulce (18) 184.464
20 17 P. de la Rosa Jaguar-Cosworth R3 29 42`23.351 skrzynia biegów (20) 179.011
21 21 E. Bernoldi Arrows-Cosworth A23 16 24`11.025 wibracje (20) 173.115
22 11 J. Villeneuve BAR-Honda 004 8 11`01.131 ciśnienie oleju (13) 189.973
powrót