2002 / Gran Premio di San Marino < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 1 M. Schumacher Ferrari F2002 62 1"29`10.789 - 205.773
2 2 R. Barrichello Ferrari F2002 62 1"29`28.696 +17,907 s 205.086
3 5 R. Schumacher Williams-BMW FW24 62 1"29`30.544 +19,755 s 205.016
4 6 J.P. Montoya Williams-BMW FW24 62 1"29`55.514 +44,725 s 204.067
5 15 J. Button Renault R202 62 1"30`34.184 +1:23,395 s 202.615
6 3 D. Coulthard McLaren-Mercedes MP4/17 61 1"29`11.698 +1 okr. 202.419
7 11 J. Villeneuve BAR-Honda 004 61 1"29`40.937 +1 okr. 201.319
8 8 F. Massa Sauber-Petronas C21 61 1"29`47.157 +1 okr. 201.087
9 14 J. Trulli Renault R202 61 1"29`57.563 +1 okr. 200.699
10 7 N. Heidfeld Sauber-Petronas C21 61 1"30`03.588 +1 okr. 200.475
11 23 M. Webber Minardi-Asiatech PS02 60 1"30`33.092 +2 okr. 196.118
12 21 E. Bernoldi Arrows-Cosworth A23 50 1"14`23.178 silnik (11) 198.948
13 16 E. Irvine Jaguar-Cosworth R3 45 1"07`09.249 wałek rozrządu (12) 198.336
14 4 K. Raikkonen McLaren-Mercedes MP4/17 44 1"04`07.646 wydech (5) 203.082
15 12 O. Panis BAR-Honda 004 44 1"05`35.085 przepustnica (11) 198.569
16 17 P. de la Rosa Jaguar-Cosworth R3 30 44`50.879 wałek rozrządu (13) 197.989
17 24 M. Salo Toyota TF102 26 39`44.279 skrzynia biegów (17) 193.656
18 20 H. Frentzen Arrows-Cosworth A23 25 39`44.279 ciśnienie paliwa (9) 186.207
19 9 G. Fisichella Jordan-Honda EJ12 19 36`50.650 hydraulika (16) 152.633
20 10 T. Sato Jordan-Honda EJ12 5 28`34.887 skrzynia biegów (20) 51.778
21 25 A. McNish Toyota TF102 0 7`56.872 układ transmisji (-) 0.000
22 22 A. Yoong Minardi-Asiatech PS02 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
powrót