1999 / Petronas Malaysian Grand Prix < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 4 E. Irvine Ferrari F399 56 1"36`38.494 - 192.682
2 3 M. Schumacher Ferrari F399 56 1"36`39.534 +1,040 s 192.648
3 1 M. Hakkinen McLaren-Mercedes MP4/14 56 1"36`48.237 +9,743 s 192.359
4 17 J. Herbert Stewart-Ford SF3 56 1"36`56.032 +17,538 s 192.101
5 16 R. Barrichello Stewart-Ford SF3 56 1"37`10.790 +32,296 s 191.615
6 8 H. Frentzen Jordan-Mugen Honda 199 56 1"37`13.378 +34,884 s 191.530
7 11 J. Alesi Sauber-Petronas C18 56 1"37`32.902 +54,408 s 190.891
8 10 A. Wurz Benetton-Playlife B199 56 1"37`39.428 +1:00,934 s 190.679
9 21 M. Gene Minardi-Ford M01 55 1"37`10.056 +1 okr. 188.217
10 5 A. Zanardi Williams-Supertec FW21 55 1"37`36.473 +1 okr. 187.368
11 9 G. Fisichella Benetton-Playlife B199 52 1"38`14.562 +4 okr. 176.003
12 22 J. Villeneuve BAR-Supertec 001 48 1"24`10.789 hydraulika (9) 189.606
13 12 P. Diniz Sauber-Petronas C18 44 1"17`06.378 wypadek (9 189.749
14 14 P. de la Rosa Arrows A20 30 53`36.763 silnik (12) 186.068
15 20 L. Badoer Minardi-Ford M01 15 28`53.229 wypadek (14) 172.665
16 2 D. Coulthard McLaren-Mercedes MP4/14 14 24`20.803 ciśnienie paliwa (2) 191.208
17 6 R. Schumacher Williams-Supertec FW21 7 12`35.780 wypadek (9) 184.787
18 15 T. Takagi Arrows A20 7 15`22.101 układ transmisji (17) 151.457
19 23 R. Zonta BAR-Supertec 001 6 11`04.410 silnik (15) 180.171
20 18 O. Panis Prost-Peugeot AP02 5 9`14.074 silnik (15) 180.041
21 7 D. Hill Jordan-Mugen Honda 199 0 0.000 kolizja (-) 0.000
22 19 J. Trulli Prost-Peugeot AP02 0 0.000 silnik (-) 0.000
powrót