1999 / Grand Prix de Monaco < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 3 M. Schumacher Ferrari F399 78 1"49`31.812 - 143.865
2 4 E. Irvine Ferrari F399 78 1"50`02.288 +30,476 s 143.201
3 1 M. Hakkinen McLaren-Mercedes MP4/14 78 1"50`09.295 +37,483 s 143.049
4 8 H. Frentzen Jordan-Mugen Honda 199 78 1"50`25.821 +54,000 s 142.692
5 9 G. Fisichella Benetton-Playlife B199 77 1"49`32.705 +1 okr. 142.001
6 10 A. Wurz Benetton-Playlife B199 77 1"49`47.799 +1 okr. 141.676
7 19 J. Trulli Prost-Peugeot AP02 77 1"50`05.845 +1 okr. 141.289
8 5 A. Zanardi Williams-Supertec FW21 76 1"49`49.514 +2 okr. 139.800
9 16 R. Barrichello Stewart-Ford SF3 71 1"40`57.711 +7 okr. 142.068
10 6 R. Schumacher Williams-Supertec FW21 54 1"18`39.706 wypadek (10) 138.683
11 11 J. Alesi Sauber-Petronas C18 50 1"12`39.935 zawieszenie (11) 139.007
12 12 P. Diniz Sauber-Petronas C18 49 1"10`17.884 zawieszenie (8) 140.814
13 18 O. Panis Prost-Peugeot AP02 40 58`19.531 silnik (12) 138.547
14 2 D. Coulthard McLaren-Mercedes MP4/14 36 51`04.063 skrzynia biegów (4) 142.413
15 23 M. Salo BAR-Supertec 001 36 52`10.908 hamulce (11) 139.373
16 15 T. Takagi Arrows A20 36 53`01.863 silnik (15) 137.141
17 22 J. Villeneuve BAR-Supertec 001 32 45`43.711 wyciek oleju (8) 141.370
18 17 J. Herbert Stewart-Ford SF3 32 46`18.632 zawieszenie (11) 139.593
19 14 P. de la Rosa Arrows A20 30 44`51.758 skrzynia biegów (19) 135.092
20 21 M. Gene Minardi-Ford M01 24 35`53.524 wypadek (19) 135.085
21 20 L. Badoer Minardi-Ford M01 10 15`14.013 skrzynia biegów (18) 132.615
22 7 D. Hill Jordan-Mugen Honda 199 3 4`41.990 kolizja (17) 128.954
powrót