1999 / Grande Premio Marlboro do Brasil < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 1 M. Hakkinen McLaren-Mercedes MP4/14 72 1"36`03.785 - 193.013
2 3 M. Schumacher Ferrari F399 72 1"36`08.710 +4,925 s 192.848
3 8 H. Frentzen Jordan-Mugen Honda 199 71 1"35`56.877 +1 okr. 190.561
4 6 R. Schumacher Williams-Supertec FW21 71 1"36`22.860 +1 okr. 189.705
5 4 E. Irvine Ferrari F399 71 1"36`23.103 +1 okr. 189.697
6 18 O. Panis Prost-Peugeot AP02 71 1"37`13.368 +1 okr. 188.062
7 10 A. Wurz Benetton-Playlife B199 70 1"36`12.021 +2 okr. 187.384
8 15 T. Takagi Arrows A20 69 1"36`10.072 +3 okr. 184.769
9 21 M. Gene Minardi-Ford M01 69 1"37`02.116 +3 okr. 183.118
10 14 P. de la Rosa Arrows A20 52 1"12`15.709 hydraulika (8) 185.313
11 22 J. Villeneuve BAR-Supertec 001 49 1"08`09.488 hydraulika (9) 185.135
12 5 A. Zanardi Williams-Supertec FW21 43 1"01`32.436 skrzynia biegów (12) 179.936
13 16 R. Barrichello Stewart-Ford SF3 42 56`45.095 silnik (3) 190.582
14 12 P. Diniz Sauber-Petronas C18 42 57`37.329 kolizja (7) 187.703
15 9 G. Fisichella Benetton-Playlife B199 38 51`40.942 sprzęgło (6) 189.344
16 20 S. Sarrazin Minardi-Ford M01 31 42`50.145 wypadek (11) 186.366
17 11 J. Alesi Sauber-Petronas C18 27 37`15.031 skrzynia biegów (9) 186.656
18 2 D. Coulthard McLaren-Mercedes MP4/14 22 34`20.981 skrzynia biegów (18) 164.934
19 19 J. Trulli Prost-Peugeot AP02 21 30`20.768 skrzynia biegów (18) 178.208
20 17 J. Herbert Stewart-Ford SF3 15 22`57.879 hydraulika (19) 168.206
21 7 D. Hill Jordan-Mugen Honda 199 10 14`17.096 kolizja (20) 180.274
powrót