1995 / Gran Premio de Espana < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 1 M. Schumacher Benetton-Renault B195 65 1"34`20.507 - 195.410
2 2 J. Herbert Benetton-Renault B195 65 1"35`12.495 +51,988 s 193.631
3 28 G. Berger Ferrari 412 T2 65 1"35`25.744 +1:05,237 s 193.183
4 5 D. Hill Williams-Renault FW17 65 1"36`22.256 +2:01,749 s 191.295
5 15 E. Irvine Jordan-Peugeot 195 64 1"34`25.468 +1 okr. 192.235
6 26 O. Panis Ligier-Mugen Honda JS41 64 1"34`51.657 +1 okr. 191.350
7 14 R. Barrichello Jordan-Peugeot 195 64 1"35`08.977 +1 okr. 190.770
8 30 H. Frentzen Sauber-Ford C14 64 1"35`19.451 +1 okr. 190.421
9 25 M. Brundle Ligier-Mugen Honda JS41 64 1"35`42.738 +1 okr. 189.648
10 4 M. Salo Tyrrell-Yamaha 023 64 1"35`46.145 +1 okr. 189.536
11 9 G. Morbidelli Footwork-Hart FA16 63 1"34`38.240 +2 okr. 188.806
12 12 J. Verstappen Simtek-Ford S951 63 1"34`52.933 +2 okr. 188.318
13 29 K. Wendlinger Sauber-Ford C14 63 1"35`28.936 +2 okr. 187.135
14 23 P. Martini Minardi-Ford M195 62 1"34`26.023 +3 okr. 186.209
15 11 D. Schiattarella Simtek-Ford S951 61 1"35`22.524 +4 okr. 181.397
16 3 U. Katayama Tyrrell-Yamaha 023 56 1"24`31.292 silnik (13) 187.913
17 6 D. Coulthard Williams-Renault FW17 54 1"19`06.629 skrzynia biegów (3) 193.596
18 8 M. Hakkinen McLaren-Mercedes MP4/10 53 1"18`51.373 układ paliwowy (9) 190.624
19 10 T. Inoue Footwork-Hart FA16 43 1"05`31.670 układ transmisji (18) 186.114
20 16 B. Gachot Pacyfic-Ford PR02 43 1"06`08.800 pożar (19) 184.373
21 22 R. Moreno Forti-Ford FG01-95 39 1"02`47.410 przegrzanie (21) 176.161
22 27 J. Alesi Ferrari 412 T2 25 36`27.920 silnik (2) 194.445
23 24 L. Badoer Minardi-Ford M195 21 32`40.129 skrzynia biegów (22) 182.315
24 7 N. Mansell McLaren-Mercedes MP4/10B 18 27`47.229 sterowność (22) 183.724
25 21 P. Diniz Forti-Ford FG01-95 17 29`09.681 skrzynia biegów (25) 165.340
26 17 A. Montermini Pacyfic-Ford PR02 0 0.000 nie wystartował (-) 0.000
powrót