1994 / Marlboro Magyar Nagydij < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 5 M. Schumacher Benetton-Ford B194 77 1"48`00.185 - 169.737
2 0 D. Hill Williams-Renault FW16B 77 1"48`21.012 +20,827 s 169.194
3 6 J. Verstappen Benetton-Ford B194 77 1"49`10.514 +1:10,329 s 167.915
4 8 M. Brundle McLaren-Peugeot MP4/9 76 1"47`38.809 +1 okr. 168.087
5 4 M. Blundell Tyrrell-Yamaha 022 76 1"48`42.880 +1 okr. 166.436
6 26 O. Panis Ligier-Renault JS39B 76 1"48`43.048 +1 okr. 166.432
7 24 M. Alboreto Minardi-Ford M194 75 1"48`07.914 +2 okr. 165.132
8 20 E. Comas Larrouse-Ford LH94 75 1"48`21.973 +2 okr. 164.775
9 19 O. Beretta Larrouse-Ford LH94 75 1"48`31.536 +2 okr. 164.533
10 25 E. Bernard Ligier-Renault JS39B 75 1"48`42.793 +2 okr. 164.249
11 31 D. Brabham Simtek-Ford S941 74 1"48`27.452 +3 okr. 162.441
12 28 G. Berger Ferrari 412 T1B 72 1"42`25.698 +5 okr. 167.354
13 11 A. Zanardi Lotus-Mugen Honda 109 72 1"48`27.955 +5 okr. 158.038
14 9 C. Fittipaldi Footwork-Ford FA15 69 1"39`48.866 +8 okr. 164.581
15 2 D. Coulthard Williams-Renault FW16B 59 1"23`42.019 wypadek (3) 167.822
16 27 J. Alesi Ferrari 412 T1B 58 1"22`29.914 skrzynia biegów (5) 167.380
17 23 P. Martini Minardi-Ford M194 58 1"23`16.965 wypadek (10) 165.804
18 30 H. Frentzen Sauber-Mercedes C13 39 55`47.786 skrzynia biegów (9) 166.411
19 12 J. Herbert Lotus-Mugen Honda 109 34 49`35.443 elektryka (13) 163.231
20 29 A. DeCesaris Sauber-Mercedes C13 30 43`42.002 kolizja (16) 163.442
21 10 G. Morbidelli Footwork-Ford FA15 30 43`42.243 kolizja (17) 163.427
22 7 P. Alliot McLaren-Peugeot MP4/9 21 30`13.763 wyciek wody (13) 165.391
23 32 J.M. Gounon Simtek-Ford S941 9 13`34.534 sterowność (22) 157.837
24 3 U. Katayama Tyrrell-Yamaha 022 0 0.000 kolizja (-) 0.000
25 15 E. Irvine Jordan-Hart 194 0 0.000 kolizja (-) 0.000
26 14 R. Barrichello Jordan-Hart 194 0 0.000 kolizja (-) 0.000
27 34 B. Gachot Pacyfic-Ilmor PR01 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
28 33 P. Belmondo Pacyfic-Ilmor PR01 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
powrót