1994 / Gran Premio Marlboro de Espana < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 0 D. Hill Williams-Renault FW16 65 1"36`14.374 - 192.367
2 5 M. Schumacher Benetton-Ford B194 65 1"36`38.540 +24,166 s 191.565
3 4 M. Blundell Tyrrell-Yamaha 022 65 1"37`41.343 +1:26,969 s 189.513
4 27 J. Alesi Ferrari 412 T1 64 1"36`40.141 +1 okr. 188.566
5 23 P. Martini Minardi-Ford M193B 64 1"37`12.385 +1 okr. 187.523
6 15 E. Irvine Jordan-Hart 194 64 1"37`32.798 +1 okr. 186.869
7 26 O. Panis Ligier-Renault JS39B 63 1"36`44.800 +2 okr. 185.471
8 25 E. Bernard Ligier-Renault JS39B 62 1"36`15.687 +3 okr. 183.447
9 11 A. Zanardi Lotus-Mugen Honda 107C 62 1"37`42.211 +3 okr. 180.739
10 31 D. Brabham Simtek-Ford S941 61 1"37`05.051 +4 okr. 178.958
11 8 M. Brundle McLaren-Peugeot MP4/9 59 1"27`57.425 +6 okr. 191.052
12 6 J. Lehto Benetton-Ford B194 53 1"19`35.854 silnik (5) 189.647
13 7 M. Hakkinen McLaren-Peugeot MP4/9 48 1"11`22.754 silnik (3) 191.531
14 12 J. Herbert Lotus-Mugen Honda 109 41 1"02`33.589 wypadek (10) 186.663
15 14 R. Barrichello Jordan-Hart 194 39 58`15.581 wypadek (7) 190.663
16 9 C. Fittipaldi Footwork-Ford FA15 35 52`20.900 silnik (8) 190.430
17 2 D. Coulthard Williams-Renault FW16 32 48`52.574 elektryka (12) 186.476
18 34 B. Gachot Pacyfic-Ilmor PR01 32 50`49.058 uszkodzone skrzydło (18) 179.352
19 28 G. Berger Ferrari 412 T1 27 40`45.855 skrzynia biegów (10) 188.649
20 10 G. Morbidelli Footwork-Ford FA15 24 35`56.991 układ paliwowy (5) 190.145
21 30 H. Frentzen Sauber-Mercedes C13 21 32`06.104 skrzynia biegów (13) 186.321
22 20 E. Comas Larrouse-Ford LH94 19 28`56.871 chłodnica (16) 186.942
23 3 U. Katayama Tyrrell-Yamaha 022 16 23`45.048 silnik (10) 191.872
24 24 M. Alboreto Minardi-Ford M193B 4 6`16.297 silnik (16) 181.657
25 33 P. Belmondo Pacyfic-Ilmor PR01 2 3`25.539 wypadek (25) 166.287
26 19 O. Beretta Larrouse-Ford LH94 0 0.000 silnik (-) 0.000
27 32 A. Montermini Simtek-Ford S941 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
powrót