1988 / Fuji Television Japanese Grand Prix < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 12 A. Senna McLaren-Honda MP4/4 51 1"33`26.173 - 191.880
2 11 A. Prost McLaren-Honda MP4/4 51 1"33`39.536 +13,363 s 191.424
3 20 T. Boutsen Benetton-Ford B188 51 1"34`02.282 +36,109 s 190.652
4 28 G. Berger Ferrari F187/88C 51 1"34`52.887 +1:26,714 s 188.957
5 19 A. Nannini Benetton-Ford B188 51 1"34`56.776 +1;30,603 s 188.828
6 6 R. Patrese Williams-Judd FW12 51 1"35`03.788 +1:37,615 s 188.596
7 2 S. Nakajima Lotus-Honda 100T 50 1"33`36.051 +1 okr. 187.787
8 14 P. Streiff AGS-Ford JH23 50 1"34`12.423 +1 okr. 186.578
9 30 P. Alliot Lola-Ford LC88 50 1"34`13.146 +1 okr. 186.555
10 15 M. Gugelmin March-Judd 881 50 1"34`39.853 +1 okr. 185.677
11 27 M. Alboreto Ferrari F187/88C 50 1"34`56.472 +1 okr. 185.136
12 3 J. Palmer Tyrrell-Ford 017 50 1"35`04.882 +1 okr. 184.863
13 23 P. Martini Minardi-Ford M188 49 1"33`32.935 +2 okr. 184.133
14 4 J. Bailey Tyrrell-Ford 017 49 1"35`00.170 +2 okr. 181.315
15 24 L. Perez-Sala Minardi-Ford M188 49 1"35`15.890 +2 okr. 180.817
16 29 A. Suzuki Lola-Ford LC88 48 1"33`28.262 +3 okr. 180.526
17 25 R. Arnoux Ligier-Judd JS31 48 1"33`28.346 +3 okr. 180.523
18 22 A. DeCesaris Rial-Ford ARC01 36 1"08`32.764 przegrzanie (13) 184.627
19 18 E. Cheever Arrows-Megatron A10B 35 1"05`33.936 zapłon (8) 187.658
20 21 N. Larini Osella-Alfa Romeo FA1L 34 1"05`39.688 hamulce (19) 182.030
21 1 N. Piquet Lotus-Honda 100T 34 1"06`05.253 zmęczenie materiału (20) 180.856
22 5 N. Mansell Williams-Judd FW12 24 45`41.367 kolizja (12) 184.659
23 36 A. Caffi Dallara-Ford BMS-F188 22 42`31.683 wypadek (16) 181.854
24 16 I. Capelli March-Judd 881 19 35`08.093 elektryka (2) 190.103
25 17 D. Warwick Arrows-Megatron A10B 16 36`39.607 wypadek (25) 153.427
26 10 B. Schneider Zakspeed 881 14 27`21.243 zmęczenie materiału (23) 179.921
27 26 S. Johansson Ligier-Judd JS31 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
28 32 O. Larrauri EuroBrun-Ford ER188 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
29 9 P. Ghinzani Zakspeed 881 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
30 33 S. Modena EuroBrun-Ford ER188 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
31 31 G. Tarquini Coloni-Ford FC188B 0 0.000 nie prekwalifikował się 0.000
powrót