1988 / Magyar Nagydij < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 12 A. Senna McLaren-Honda MP4/4 76 1"57`47.081 - 155.401
2 11 A. Prost McLaren-Honda MP4/4 76 1"57`47.610 +0,529 s 155.389
3 20 T. Boutsen Benetton-Ford B188 76 1"58`18.491 +31,410 s 154.713
4 28 G. Berger Ferrari F187/88C 76 1"59`15.751 +1:28,670 s 153.475
5 15 M. Gugelmin March-Judd 881 75 1"58`24.121 +1 okr. 152.557
6 6 R. Patrese Williams-Judd FW12 75 1"58`36.998 +1 okr. 152.280
7 2 S. Nakajima Lotus-Honda 100T 73 1"58`01.326 +3 okr. 148.966
8 1 N. Piquet Lotus-Honda 100T 73 1"58`18.975 +3 okr. 148.596
9 29 Y. Dalmas Lola-Ford LC88 73 1"59`06.707 +3 okr. 147.604
10 24 L. Perez-Sala Minardi-Ford M188 72 1"57`59.820 +4 okr. 146.957
11 33 S. Modena EuroBrun-Ford ER188 72 1"58`30.933 +4 okr. 146.314
12 30 P. Alliot Lola-Ford LC88 72 1"58`55.397 +4 okr. 145.812
13 31 G. Tarquini Coloni-Ford FC188 71 1"59`16.820 +5 okr. 143.357
14 17 D. Warwick Arrows-Megatron A10B 65 1"44`02.675 hamulce (7) 150.460
15 5 N. Mansell Williams-Judd FW12 60 1"36`03.710 zmeczenie materiału (8) 150.428
16 18 E. Cheever Arrows-Megatron A10B 55 1"28`43.131 hamulce (9) 149.305
17 27 M. Alboreto Ferrari F187/88C 40 1"03`24.248 elektryka (8) 151.940
18 25 R. Arnoux Ligier-Judd JS31 32 52`28.626 silnik (16) 146.862
19 22 A. DeCesaris Rial-Ford ARC01 28 44`45.656 wałek rozrządu (9) 150.656
20 19 A. Nannini Benetton-Ford B188 24 37`59.378 przegrzanie (8) 152.151
21 36 A. Caffi Dallara-Ford BMS-F188 22 34`57.255 silnik (9) 151.583
22 26 S. Johansson Ligier-Judd JS31 19 32`11.473 przepustnica (20) 142.149
23 14 P. Streiff AGS-Ford JH23 8 13`01.590 kolizja (12) 147.908
24 23 P. Martini Minardi-Ford M188 8 13`21.381 kolizja (23) 144.255
25 16 I. Capelli March-Judd 881 5 18`25.639 silnik (25) 65.349
26 3 J. Palmer Tyrrell-Ford 017 3 5`15.334 silnik (24) 137.477
27 32 O. Larrauri EuroBrun-Ford ER188 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
28 10 B. Schneider Zakspeed 881 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
29 4 J. Bailey Tyrrell-Ford 017 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
30 9 P. Ghinzani Zakspeed 881 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
31 21 N. Larini Osella-Alfa Romeo FA1L 0 0.000 nie prekwalifikował się 0.000
powrót