1988 / Grand Prix du Canada < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 12 A. Senna McLaren-Honda MP4/4 69 1"39`46.618 - 182.152
2 11 A. Prost McLaren-Honda MP4/4 69 1"39`52.552 +5,934 s 181.972
3 20 T. Boutsen Benetton-Ford B188 69 1"40`38.027 +51,409 s 180.601
4 1 N. Piquet Lotus-Honda 100T 68 1"40`20.732 +1 okr. 178.495
5 16 I. Capelli March-Judd 881 68 1"40`50.834 +1 okr. 177.607
6 3 J. Palmer Tyrrell-Ford 017 67 1"40`07.353 +2 okr. 176.262
7 17 D. Warwick Arrows-Megatron A10B 67 1"40`25.862 +2 okr. 175.721
8 31 G. Tarquini Coloni-Ford FC188 67 1"40`44.130 +2 okr. 175.189
9 22 A. DeCesaris Rial-Ford ARC01 66 1"37`27.888 +3 okr. 178.366
10 30 P. Alliot Lola-Ford LC88 66 1"38`00.527 +3 okr. 177.376
11 2 S. Nakajima Lotus-Honda 100T 66 1"40`21.032 +3 okr. 173.237
12 33 S. Modena EuroBrun-Ford ER188 66 1"40`39.168 +3 okr. 172.717
13 24 L. Perez-Sala Minardi-Ford M188 64 1"40`27.224 +5 okr. 167.815
14 9 P. Ghinzani Zakspeed 881 63 1"36`27.065 +6 okr. 172.048
15 15 M. Gugelmin March-Judd 881 54 1"21`23.358 skrzynia biegów (12) 174.760
16 14 P. Streiff AGS-Ford JH23 41 1"00`34.020 zawieszenie (5) 178.305
17 25 R. Arnoux Ligier-Judd JS31 36 54`31.233 układ transmisji (13) 173.923
18 27 M. Alboreto Ferrari F187/88C 33 48`40.267 silnik (4) 178.591
19 6 R. Patrese Williams-Judd FW12 32 47`48.561 silnik (9) 176.300
20 18 E. Cheever Arrows-Megatron A10B 31 46`51.953 przepustnica (13) 174.229
21 5 N. Mansell Williams-Judd FW12 28 41`25.785 silnik (5) 178.017
22 26 S. Johansson Ligier-Judd JS31 24 36`23.650 silnik (17) 173.698
23 28 G. Berger Ferrari F187/88C 22 32`30.896 elektryka (4) 178.220
24 19 A. Nannini Benetton-Ford B188 15 22`08.482 zapłon (5) 178.444
25 32 O. Larrauri EuroBrun-Ford ER188 8 12`25.661 zawieszenie (22) 169.557
26 4 J. Bailey Tyrrell-Ford 017 0 0.000 kolizja (-) 0.000
27 23 A. Campos Minardi-Ford M188 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
28 21 N. Larini Osella-Alfa Romeo FA1L 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
29 29 Y. Dalmas Lola-Ford LC88 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
30 10 B. Schneider Zakspeed 881 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
31 36 A. Caffi Dallara-Ford BMS-F188 0 0.000 nie prekwalifikował się 0.000
powrót