1987 / Gran Premio de Mexico < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 5 N. Mansell Williams-Honda FW11B 63 1"26`24.207 - 193.411
2 6 N. Piquet Williams-Honda FW11B 63 1"26`50.383 +26,176 s 192.439
3 7 R. Patrese Brabham-BMW BT56 63 1"27`51.086 +1:26,879 s 190.223
4 18 E. Cheever Arrows-Megatron A10 63 1"28`05.559 +1:41,352 s 189.702
5 19 T. Fabi Benetton-Ford B187 61 1"27`31.973 +2 okr. 184.855
6 30 P. Alliot Lola-Ford LC87 60 1"26`42.504 +3 okr. 183.553
7 3 J. Palmer Tyrrell-Ford DG016 60 1"27`02.721 +3 okr. 182.843
8 4 P. Streiff Tyrrell-Ford DG016 60 1"28`26.436 +3 okr. 179.958
9 29 Y. Dalmas Lola-Ford LC87 59 1"27`30.697 +4 okr. 178.837
10 12 A. Senna Lotus-Honda 99T 54 1"15`12.279 wypadek (3) 190.467
11 16 I. Capelli March-Ford 871 51 1"15`40.913 wyciek wody (11) 178.752
12 21 A. Caffi Osella-Alfa Romeo FA1L 50 1"12`14.838 silnik (7) 183.578
13 26 P. Ghinzani Ligier-Megatron JS29C 43 1"01`55.050 wyciek wody (6) 184.216
14 23 A. Campos Minardi-Motori Moderni M187 32 52`11.672 układ transmisji (14) 162.629
15 25 R. Arnoux Ligier-Megatron JS29C 29 41`43.237 przegrzanie (7) 184.382
16 17 D. Warwick Arrows-Megatron A10 26 41`51.394 wypadek (15) 164.771
17 8 A. DeCesaris Brabham-BMW BT56 22 31`06.610 wypadek (3) 187.582
18 28 G. Berger Ferrari F187 20 27`44.789 turbo (1) 191.203
19 20 T. Boutsen Benetton-Ford B187 15 20`59.642 elektryka (2) 189.525
20 24 A. Nannini Minardi-Motori Moderni M187 13 18`54.024 turbo (9) 182.450
21 27 M. Alboreto Ferrari F187 12 17`12.724 silnik (6) 184.935
22 9 M. Brundle Zakspeed 871 3 4`45.665 turbo (13) 167.143
23 2 S. Johansson McLaren-TAG MP4/3 1 1`43.361 wypadek (13) 153.981
24 11 S. Nakajima Lotus-Honda 99T 1 1`43.533 wypadek (14) 153.725
25 10 C. Danner Zakspeed 871 1 1`44.266 wypadek (15) 152.644
26 1 A. Prost McLaren-TAG MP4/3 0 0.000 kolizja (-) 0.000
27 14 P. Fabre AGS-Ford JH22 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
powrót