1987 / Gran Premio Tio Pepe de Espana < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 5 N. Mansell Williams-Honda FW11B 72 1"49`12.692 - 166.848
2 1 A. Prost McLaren-TAG MP4/3 72 1"49`34.917 +22,225 s 166.284
3 2 S. Johansson McLaren-TAG MP4/3 72 1"49`43.510 +30,818 s 166.067
4 6 N. Piquet Williams-Honda FW11B 72 1"49`44.142 +31,450 s 166.051
5 12 A. Senna Lotus-Honda 99T 72 1"50`26.199 +1:13,507 s 164.997
6 30 P. Alliot Lola-Ford LC87 71 1"49`51.179 +1 okr. 163.570
7 4 P. Streiff Tyrrell-Ford DG016 71 1"50`30.184 +1 okr. 162.608
8 18 E. Cheever Arrows-Megatron A10 70 1"48`43.688 +2 okr. 162.935
9 11 S. Nakajima Lotus-Honda 99T 70 1"49`17.040 +2 okr. 162.106
10 17 D. Warwick Arrows-Megatron A10 70 1"49`27.505 +2 okr. 161.848
11 9 M. Brundle Zakspeed 871 70 1"49`43.353 +2 okr. 161.458
12 16 I. Capelli March-Ford 871 70 1"50`30.518 +2 okr. 160.310
13 7 R. Patrese Brabham-BMW BT56 68 1"49`34.537 +4 okr. 157.055
14 23 A. Campos Minardi-Motori Moderni M187 68 1"49`55.599 +4 okr. 156.554
15 27 M. Alboreto Ferrari F187 67 1"42`08.912 +5 okr. 165.997
16 20 T. Boutsen Benetton-Ford B187 66 1"40`21.977 +6 okr. 166.423
17 28 G. Berger Ferrari F187 62 1"34`26.811 silnik (6) 166.135
18 3 J. Palmer Tyrrell-Ford DG016 55 1"24`55.441 kolizja (9) 163.904
19 25 R. Arnoux Ligier-Megatron JS29C 55 1"26`39.427 kolizja (17) 160.626
20 10 C. Danner Zakspeed 871 50 1"27`37.269 układ transmisji (20) 144.417
21 24 A. Nannini Minardi-Motori Moderni M187 45 1"10`47.807 turbo (17) 160.863
22 19 T. Fabi Benetton-Ford B187 40 1"01`29.703 hamulce (9) 164.618
23 8 A. DeCesaris Brabham-BMW BT56 26 40`17.131 skrzynia biegów (10) 163.336
24 26 P. Ghinzani Ligier-Megatron JS29C 24 38`15.631 zapłon (21) 158.752
25 14 P. Fabre AGS-Ford JH22 10 16`31.172 sprzęgło (25) 153.200
26 32 N. Larini Coloni-Ford FC187 8 12`54.632 zawieszenie (22) 156.821
27 21 A. Caffi Osella-Alfa Romeo FA1L 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
28 22 F. Forini Osella-Alfa Romeo FA1L 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
powrót