1987 / Gran Premio d'Italia < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 6 N. Piquet Williams-Honda FW11B 50 1"47`47.707 - 161.417
2 12 A. Senna Lotus-Honda 99T 50 1"14`49.513 +1,806 s 232.542
3 5 N. Mansell Williams-Honda FW11B 50 1"15`36.743 +49,036 s 230.121
4 28 G. Berger Ferrari F187 50 1"15`45.686 +57,979 s 229.668
5 20 T. Boutsen Benetton-Ford B187 50 1"16`09.026 +1:21,319 s 228.495
6 2 S. Johansson McLaren-TAG MP4/3 50 1"16`16.494 +1:28,787 s 228.122
7 19 T. Fabi Benetton-Ford B187 49 1"14`49.112 +1 okr. 227.911
8 26 P. Ghinzani Ligier-Megatron JS29C 48 1"15`24.708 +2 okr. 221.504
9 10 C. Danner Zakspeed 871 48 1"15`34.403 +2 okr. 221.030
10 25 R. Arnoux Ligier-Megatron JS29C 48 1"15`38.453 +2 okr. 220.833
11 11 S. Nakajima Lotus-Honda 99T 47 1"15`06.492 +3 okr. 217.766
12 4 P. Streiff Tyrrell-Ford DG016 47 1"16`00.370 +3 okr. 215.193
13 16 I. Capelli March-Ford 871 47 1"16`04.521 +3 okr. 214.997
14 3 J. Palmer Tyrrell-Ford DG016 47 1"16`16.348 +3 okr. 214.442
15 1 A. Prost McLaren-TAG MP4/3 46 1"15`41.433 +4 okr. 211.493
16 24 A. Nannini Minardi-Motori Moderni M187 45 1"11`24.934 +5 okr. 219.280
17 9 M. Brundle Zakspeed 871 43 1"08`33.472 skrzynia biegów (12) 218.268
18 30 P. Alliot Lola-Ford LC87 37 59`30.841 wypadek (14) 216.352
19 23 A. Campos Minardi-Motori Moderni M187 34 54`47.424 silnik (16) 215.950
20 18 E. Cheever Arrows-Megatron A10 27 42`43.133 wałek rozrządu (10) 219.950
21 22 F. Forini Osella-Alfa Romeo FA1L 27 44`57.474 turbo (20) 208.996
22 21 A. Caffi Osella-Alfa Romeo FA1L 16 25`32.240 zawieszenie (14) 218.034
23 27 M. Alboreto Ferrari F187 13 19`53.824 turbo (6) 227.370
24 17 D. Warwick Arrows-Megatron A10 9 14`18.861 elektryka (10) 218.801
25 8 A. DeCesaris Brabham-BMW BT56 7 10`57.781 zawieszenie (10) 222.202
26 7 R. Patrese Brabham-BMW BT56 5 7`54.414 silnik (11) 220.061
27 32 N. Larini Coloni-Ford FC187 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
28 14 P. Fabre AGS-Ford JH22 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
powrót