1987 / Shell Oils British Grand Prix < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 5 N. Mansell Williams-Honda FW11B 65 1"19`11.780 - 235.291
2 6 N. Piquet Williams-Honda FW11B 65 1"19`13.698 +1,918 s 235.196
3 12 A. Senna Lotus-Honda 99T 64 1"19`20.600 +1 okr. 231.242
4 11 S. Nakajima Lotus-Honda 99T 63 1"19`34.322 +2 okr. 226.975
5 17 D. Warwick Arrows-Megatron A10 63 1"19`48.012 +2 okr. 226.326
6 19 T. Fabi Benetton-Ford B187 63 1"20`09.905 +2 okr. 225.296
7 20 T. Boutsen Benetton-Ford B187 62 1"19`22.661 +3 okr. 223.919
8 3 J. Palmer Tyrrell-Ford DG016 60 1"20`01.827 +5 okr. 214.928
9 14 P. Fabre AGS-Ford JH22 59 1"20`18.077 +6 okr. 210.633
10 4 P. Streiff Tyrrell-Ford DG016 57 1"17`37.599 silnik (10) 210.505
11 9 M. Brundle Zakspeed 871 54 1"19`19.593 nie klasyfikowany (11) 195.152
12 1 A. Prost McLaren-TAG MP4/3 53 1"06`26.862 silnik (4) 228.662
13 27 M. Alboreto Ferrari F187 52 1"06`43.065 zawieszenie (8) 223.439
14 18 E. Cheever Arrows-Megatron A10 45 58`10.855 silnik (10) 221.732
15 23 A. Campos Minardi-Motori Moderni M187 34 45`35.006 układ paliwowy (14) 213.830
16 21 A. Caffi Osella-Alfa Romeo FA1L 32 42`03.216 silnik (12) 218.144
17 10 C. Danner Zakspeed 871 32 44`04.261 skrzynia biegów (17) 208.159
18 7 R. Patrese Brabham-BMW BT56 28 35`40.115 turbo (6) 225.045
19 2 S. Johansson McLaren-TAG MP4/3 18 22`43.755 silnik (6) 227.031
20 24 A. Nannini Minardi-Motori Moderni M187 10 17`02.193 silnik (20) 168.274
21 8 A. DeCesaris Brabham-BMW BT56 8 10`17.086 turbo (8) 222.994
22 28 G. Berger Ferrari F187 7 9`03.912 wypadek (10) 221.370
23 30 P. Alliot Lola-Ford LC87 7 9`28.768 skrzynia biegów (17) 211.695
24 25 R. Arnoux Ligier-Megatron JS29C 3 4`06.766 elektryka (16) 209.115
25 16 I. Capelli March-Ford 871 3 4`11.348 wypadek (18) 205.303
26 26 P. Ghinzani Ligier-Megatron JS29C 0 0.000 nie kwalifikował się (DSQ) 0.000
powrót