1987 / Grand Prix de Monaco < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 12 A. Senna Lotus-Honda 99T 78 1"57`54.085 - 132.102
2 6 N. Piquet Williams-Honda FW11B 78 1"58`27.297 +33,212 s 131.485
3 27 M. Alboreto Ferrari F187 78 1"59`06.924 +1:12,839 s 130.756
4 28 G. Berger Ferrari F187 77 1"57`57.226 +1 okr. 130.351
5 3 J. Palmer Tyrrell-Ford DG016 76 1"57`54.207 +2 okr. 128.713
6 16 I. Capelli March-Ford 871 76 1"58`21.402 +2 okr. 128.220
7 9 M. Brundle Zakspeed 871 76 1"58`52.282 +2 okr. 127.665
8 19 T. Fabi Benetton-Ford B187 76 1"59`21.092 +2 okr. 127.151
9 1 A. Prost McLaren-TAG MP4/3 75 1"54`04.621 +3 okr. 131.280
10 11 S. Nakajima Lotus-Honda 99T 75 1"58`32.081 +3 okr. 126.343
11 25 R. Arnoux Ligier-Megatron JS29B 74 1"58`14.833 +4 okr. 124.961
12 26 P. Ghinzani Ligier-Megatron JS29B 74 1"58`18.059 +4 okr. 124.904
13 14 P. Fabre AGS-Ford JH22 71 1"59`15.352 +7 okr. 118.881
14 18 E. Cheever Arrows-Megatron A10 59 1"30`17.694 przegrzanie (5) 130.474
15 17 D. Warwick Arrows-Megatron A10 58 1"28`50.031 skrzynia biegów (7) 130.372
16 2 S. Johansson McLaren-TAG MP4/3 57 1"29`13.818 silnik (11) 127.555
17 30 P. Alliot Lola-Ford LC87 42 1"07`37.768 silnik (14) 124.007
18 7 R. Patrese Brabham-BMW BT56 41 1"17`45.468 elektryka (18) 105.287
19 21 A. Caffi Osella-Alfa Romeo FA1L 39 1"08`01.367 elektryka (18) 114.484
20 8 A. DeCesaris Brabham-BMW BT56 38 1"00`00.034 zawieszenie (13) 126.463
21 5 N. Mansell Williams-Honda FW11B 29 43`35.592 turbo (1) 132.835
22 24 A. Nannini Minardi-Motori Moderni M187 21 32`48.506 elektryka (12) 127.811
23 4 P. Streiff Tyrrell-Ford DG016 9 14`27.681 wypadek (18) 124.271
24 20 T. Boutsen Benetton-Ford B187 5 7`52.593 układ transmisji (8) 126.756
25 23 A. Campos Minardi-Motori Moderni M187 0 0.000 wypadek (-) 0.000
26 10 C. Danner Zakspeed 871 0 0.000 nie kwalifikował się (DSQ) 0.000
powrót