1985 / John Player Special Grande Premio do Brasil < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 2 A. Prost McLaren-TAG MP4/2B 61 1"41`26.115 - 181.529
2 27 M. Alboreto Ferrari 156/85 61 1"41`29.374 +3,259 s 181.432
3 11 E. DeAngelis Lotus-Renault 97T 60 1"42`16.464 +1 okr. 177.088
4 28 R. Arnoux Ferrari 156/85 59 1"41`50.647 +2 okr. 174.873
5 15 P. Tambay Renault RE60 59 1"42`15.509 +2 okr. 174.164
6 26 J. Laffite Ligier-Renault JS25 59 1"42`40.029 +2 okr. 173.471
7 4 S. Johansson Tyrrell-Ford 012 58 1"41`46.965 +3 okr. 172.012
8 3 M. Brundle Tyrrell-Ford 012 58 1"42`09.350 +3 okr. 171.384
9 10 P. Alliot RAM-Hart 03 58 1"42`32.897 +3 okr. 170.728
10 16 D. Warwick Renault RE60 57 1"41`54.024 +4 okr. 168.851
11 18 T. Boutsen Arrows-BMW A8 57 1"41`55.308 +4 okr. 168.816
12 24 P. Ghinzani Osella-Alfa Romeo FA1F 57 1"41`56.206 +4 okr. 168.791
13 9 M. Winkelhock RAM-Hart 03 57 1"41`58.527 +4 okr. 168.727
14 17 G. Berger Arrows-BMW A8 51 1"30`25.504 zawieszenie (11) 170.250
15 12 A. Senna Lotus-Renault 97T 48 1"20`58.033 elektryka (3) 178.952
16 23 E. Cheever Alfa Romeo 185T 42 1"15`25.996 silnik (14) 168.071
17 29 P. Martini Minardi-Ford M185 41 1"37`55.034 silnik (17) 126.395
18 1 N. Lauda McLaren-TAG MP4/2B 27 58`29.661 układ paliwowy (17) 139.333
19 25 A. DeCesaris Ligier-Renault JS25 26 43`55.948 wypadek (5) 178.646
20 22 R. Patrese Alfa Romeo 185T 20 35`08.971 peknięcie opony (13) 171.758
21 6 K. Rosberg Williams-Honda FW10 10 16`48.355 turbo (6) 179.615
22 8 F. Hesnault Brabham-BMW BT54 9 15`39.085 wypadek (13) 173.578
23 5 N. Mansell Williams-Honda FW10 8 14`48.033 wydech (23) 163.162
24 21 M. Baldi Spirit-Hart 101D 7 21`20.699 turbo (24) 98.994
25 7 N. Piquet Brabham-BMW BT54 2 3`29.010 układ transmisji (7) 173.308
powrót