1983 / Marlboro British Grand Prix < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 15 A. Prost Renault RE40 67 1"24`39.780 - 224.069
2 5 N. Piquet Brabham-BMW BT52B 67 1"24`58.941 +19,161 s 223.227
3 27 P. Tambay Ferrari 126 C3 67 1"25`06.026 +26,246 s 222.918
4 12 N. Mansell Lotus-Renault 94T 67 1"25`18.732 +38,952 s 222.364
5 28 R. Arnoux Ferrari 126 C3 67 1"25`38.654 +58,874 s 221.502
6 8 N. Lauda McLaren-Ford MP4/1C 66 1"25`13.450 +1 okr. 219.272
7 23 M. Baldi Alfa Romeo 183T 66 1"25`19.074 +1 okr. 219.031
8 22 A. DeCesaris Alfa Romeo 183T 66 1"25`19.321 +1 okr. 219.020
9 7 J. Watson McLaren-Ford MP4/1C 66 1"25`52.687 +1 okr. 217.602
10 25 J. Jarier Ligier-Ford JS21 65 1"24`44.366 +2 okr. 217.185
11 1 K. Rosberg Williams-Ford FW08C 65 1"25`02.154 +2 okr. 216.427
12 2 J. Laffite Williams-Ford FW08C 65 1"25`30.009 +2 okr. 215.252
13 3 M. Alboreto Tyrrell-Ford 011 65 1"25`30.987 +2 okr. 215.211
14 4 D. Sullivan Tyrrell-Ford 011 65 1"25`55.497 +2 okr. 214.188
15 30 T. Boutsen Arrows-Ford A6 65 1"25`57.145 +2 okr. 214.120
16 33 R. Guerrero Theodore-Ford N183 64 1"25`18.185 +3 okr. 212.430
17 29 M. Surer Arrows-Ford A6 64 1"25`50.167 +3 okr. 211.111
18 9 M. Winkelhock ATS-BMW D6 49 1"05`10.899 silnik (16) 212.849
19 26 R. Boesel Ligier-Ford JS21 48 1"04`06.845 zawieszenie (17) 211.977
20 32 P. Ghinzani Osella-Alfa Romeo FA1E 46 1"03`01.190 układ paliwowy (20) 206.672
21 35 D. Warwick Toleman-Hart TG183B 27 34`44.981 skrzynia biegów (9) 219.996
22 6 R. Patrese Brabham-BMW BT52B 9 12`25.277 turbo (21) 205.153
23 40 S. Johansson Spirit-Honda 201 5 6`57.349 pompa paliwowa (22) 203.528
24 16 E. Cheever Renault RE40 3 4`09.115 silnik (15) 204.585
25 36 B. Giacomelli Toleman-Hart TG183B 3 9`55.535 turbo (25) 85.579
26 11 E. DeAngelis Lotus-Renault 94T 1 1`23.401 turbo (6) 203.695
27 34 J. Cecotto Theodore-Ford N183 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
28 31 C. Fabi Osella-Alfa Romeo FA1E 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
29 17 K. Acheson RAM-Ford 01 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
powrót