1983 / Detroit Grand Prix < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 3 M. Alboreto Tyrrell-Ford 011 60 1"50`53.669 - 130.600
2 1 K. Rosberg Williams-Ford FW08C 60 1"51`01.371 +7,702 s 130.449
3 7 J. Watson McLaren-Ford MP4/1C 60 1"51`02.952 +9,283 s 130.418
4 5 N. Piquet Brabham-BMW BT52 60 1"52`05.854 +1:12,185 s 129.198
5 2 J. Laffite Williams-Ford FW08C 60 1"52`26.272 +1:32,603 s 128.807
6 12 N. Mansell Lotus-Ford 92 59 1"50`57.646 +1 okr. 128.346
7 30 T. Boutsen Arrows-Ford A6 59 1"51`21.418 +1 okr. 127.890
8 15 A. Prost Renault RE40 59 1"51`47.590 +1 okr. 127.391
9 36 B. Giacomelli Toleman-Hart TG183B 59 1"52`16.830 +1 okr. 126.838
10 26 R. Boesel Ligier-Ford JS21 58 1"51`26.025 +2 okr. 125.636
11 29 M. Surer Arrows-Ford A6 58 1"51`26.963 +2 okr. 125.618
12 23 M. Baldi Alfa Romeo 183T 56 1"51`25.525 +4 okr. 121.312
13 8 N. Lauda McLaren-Ford MP4/1C 49 1"39`29.430 zawieszenie (13) 118.882
14 33 R. Guerrero Theodore-Ford N183 38 1"50`58.695 nie klasyfikowany (14) 82.651
15 34 J. Cecotto Theodore-Ford N183 34 1"04`42.263 skrzynia biegów (9) 126.837
16 22 A. DeCesaris Alfa Romeo 183T 33 1"03`52.439 turbo (11) 124.707
17 28 R. Arnoux Ferrari 126 C2B 31 57`31.282 elektryka (1) 130.087
18 4 D. Sullivan Tyrrell-Ford 011 30 56`21.113 elektryka (7) 128.503
19 25 J. Jarier Ligier-Ford JS21 29 57`05.490 koło (15) 122.611
20 9 M. Winkelhock ATS-BMW D6 26 50`35.698 kolizja (11) 124.042
21 35 D. Warwick Toleman-Hart TG183B 25 47`20.297 silnik (10) 127.476
22 6 R. Patrese Brabham-BMW BT52 24 46`15.118 hamulce (16) 125.251
23 11 E. DeAngelis Lotus-Renault 93T 5 10`34.005 skrzynia biegów (4) 114.217
24 16 E. Cheever Renault RE40 4 7`47.149 dystrybutor (8) 124.010
25 32 P. Ghinzani Osella-Alfa Romeo FA1E 4 8`04.162 przegrzanie (25) 119.653
26 27 P. Tambay Ferrari 126 C2B 0 0.000 silnik (-) 0.000
27 31 C. Fabi Osella-Ford FA1D 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
powrót