1982 / Gran Premio d'Italia < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 16 R. Arnoux Renault RE30B 52 1"22`25.734 - 219.535
2 27 P. Tambay Ferrari 126 C2 52 1"22`39.798 +14,064 s 218.912
3 28 M. Andretti Ferrari 126 C2 52 1"23`14.186 +48,452 s 217.405
4 7 J. Watson McLaren-Ford MP4/1B 52 1"23`53.579 +1:27,845 s 215.703
5 3 M. Alboreto Tyrrell-Ford 011 51 1"22`46.320 +1 okr. 214.420
6 25 E. Cheever Ligier-Matra JS19 51 1"23`17.123 +1 okr. 213.099
7 12 N. Mansell Lotus-Ford 91 51 1"23`44.826 +1 okr. 211.924
8 6 K. Rosberg Williams-Ford FW08 50 1"23`03.997 +2 okr. 209.470
9 10 E. Salazar ATS-Ford D5 50 1"23`19.852 +2 okr. 208.806
10 22 A. DeCesaris Alfa Romeo 182 50 1"23`24.877 +2 okr. 208.597
11 20 C. Serra Fittipaldi-Ford F9 49 1"23`00.813 +3 okr. 205.412
12 30 M. Baldi Arrows-Ford A5 49 1"23`16.313 +3 okr. 204.775
13 14 R. Guerrero Ensign-Ford N181 40 1"22`31.224 nie klasyfikowany (13) 168.686
14 11 E. DeAngelis Lotus-Ford 91 33 55`23.207 przepustnica (8) 207.342
15 23 B. Giacomelli Alfa Romeo 182 32 52`41.199 problem ze sterownością (7) 211.363
16 29 M. Surer Arrows-Ford A4 28 50`46.295 zapłon (15) 191.918
17 15 A. Prost Renault RE30B 27 43`58.652 wtrysk (7) 213.655
18 8 N. Lauda McLaren-Ford MP4/1B 21 34`19.202 hamulce (9) 212.937
19 31 J. Jarier Osella-Ford FA1D 10 16`38.008 koło (12) 209.217
20 1 N. Piquet Brabham-BMW BT50 7 11`46.033 silnik (13) 207.016
21 2 R. Patrese Brabham-BMW BT50 6 9`56.183 sprzęgło (6) 210.137
22 26 J. Laffite Ligier-Matra JS19 5 8`54.573 skrzynia biegów (21) 195.296
23 36 T. Fabi Toleman-Hart TG181C 2 3`45.633 silnik (17) 185.079
24 5 D. Daly Williams-Ford FW08 0 0.000 kolizja (-) 0.000
25 35 D. Warwick Toleman-Hart TG183 0 0.000 kolizja (-) 0.000
26 4 B. Henton Tyrrell-Ford 011 0 0.000 kolizja (-) 0.000
27 17 R. Keegan March-Ford 821 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
28 9 M. Winkelhock ATS-Ford D5 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
29 18 R. Boesel March-Ford 821 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
30 33 T. Byrne Theodore-Ford TY02 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
powrót