1982 / Marlboro British Grand Prix < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 8 N. Lauda McLaren-Ford MP4/1B 76 1"35`33.812 - 200.745
2 28 D. Pironi Ferrari 126 C2 76 1"35`59.538 +25,726 s 199.849
3 27 P. Tambay Ferrari 126 C2 76 1"36`12.248 +38,436 s 199.408
4 11 E. DeAngelis Lotus-Ford 91 76 1"36`15.054 +41,242 s 199.312
5 5 D. Daly Williams-Ford FW08 76 1"36`15.242 +41,430 s 199.305
6 15 A. Prost Renault RE30B 76 1"36`15.448 +41,636 s 199.298
7 23 B. Giacomelli Alfa Romeo 182 75 1"36`14.954 +1 okr. 196.692
8 4 B. Henton Tyrrell-Ford 011 75 1"36`24.012 +1 okr. 196.384
9 30 M. Baldi Arrows-Ford A4 74 1"36`25.413 +2 okr. 193.719
10 17 J. Mass March-Ford 821 73 1"36`22.586 +3 okr. 191.195
11 22 A. DeCesaris Alfa Romeo 182 66 1"24`11.761 elektryka (7) 197.868
12 25 E. Cheever Ligier-Matra JS19 60 1"16`53.122 silinik (8) 196.984
13 29 M. Surer Arrows-Ford A4 59 1"17`20.583 silinik (12) 192.555
14 6 K. Rosberg Williams-Ford FW08 50 1"05`57.579 układ paliwowy (13) 191.344
15 3 M. Alboreto Tyrrell-Ford 011 44 1"36`33.680 silnik (15) 115.020
16 26 J. Laffite Ligier-Matra JS19 41 52`31.848 skrzynia biegów (6) 197.012
17 35 D. Warwick Toleman-Hart TG181C 40 50`46.072 wałek rozrządu (2) 198.882
18 12 N. Mansell Lotus-Ford 91 29 39`24.730 zmęczenie materiału (16) 185.734
19 1 N. Piquet Brabham-BMW BT50 9 11`18.583 układ paliwowy (1) 200.870
20 14 R. Guerrero Ensign-Ford N181 3 4`19.703 silnik (13) 174.952
21 31 J. Jarier Osella-Ford FA1C 2 2`54.692 kolizja (12) 173.393
22 20 C. Serra Fittipaldi-Ford F8D 2 2`55.150 kolizja (13) 172.940
23 7 J. Watson McLaren-Ford MP4/1B 2 2`56.296 wypadek (15) 171.816
24 2 R. Patrese Brabham-BMW BT50 0 0.000 kolizja (-) 0.000
25 16 R. Arnoux Renault RE30B 0 0.000 kolizja (-) 0.000
26 36 T. Fabi Toleman-Hart TG181C 0 0.000 kolizja (-) 0.000
27 9 M. Winkelhock ATS-Ford D5 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
28 33 J. Lammers Theodore-Ford TY02 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
29 10 E. Salazar ATS-Ford D5 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
30 18 R. Boesel March-Ford 821 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
powrót