1981 / Gran Premio d'Italia < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 15 A. Prost Renault RE30 52 1"26`33.897 - 209.045
2 1 A. Jones Williams-Ford FW07C 52 1"26`56.072 +22,175 s 208.157
3 2 C. Reutemann Williams-Ford FW07C 52 1"27`24.484 +50,587 s 207.029
4 11 E. DeAngelis Lotus-Ford 87 52 1"28`06.799 +1:32,902 s 205.372
5 28 D. Pironi Ferrari 126 CK 52 1"28`08.419 +1:34,522 s 205.309
6 5 N. Piquet Brabham-Ford BT49C 51 1"25`35.857 +1 okr. 207.342
7 8 A. DeCesaris McLaren-Ford MP4/1 51 1"28`25.320 +1 okr. 200.719
8 23 B. Giacomelli Alfa Romeo 179C 50 1"26`35.778 +2 okr. 200.932
9 32 J. Jarier Osella-Ford FA1C 50 1"27`32.931 +2 okr. 198.746
10 35 B. Henton Toleman-Hart TG181 49 1"28`12.032 +3 okr. 193.332
11 22 M. Andretti Alfa Romeo 179D 40 1"07`46.666 silnik (8) 205.377
12 17 D. Daly March-Ford 811 36 1"02`54.402 skrzynia biegów (11) 199.152
13 25 P. Tambay Ligier-Matra JS17 22 37`15.263 pęknięcie opony (4) 205.506
14 12 N. Mansell Lotus-Ford 87 20 36`11.363 zawieszenie (14) 192.322
15 7 J. Watson McLaren-Ford MP4/1 19 32`16.493 wypadek (6) 204.865
16 29 R. Patrese Arrows-Ford A3 18 31`34.510 skrzynia biegów (14) 198.384
17 4 M. Alboreto Tyrrell-Ford 011 17 32`16.952 wypadek (17) 183.257
18 14 E. Salazar Ensign-Ford N180B 13 22`40.021 wypadek (15) 199.585
19 16 R. Arnoux Renault RE30 12 28`02.002 wypadek (2) 148.965
20 26 J. Laffite Ligier-Matra JS17 11 18`42.586 pęknięcie opony (10) 204.599
21 3 E. Cheever Tyrrell-Ford 011 11 19`03.016 wypadek (17) 200.942
22 9 S. Borgudd ATS-Ford HGS1 10 17`21.989 wypadek (19) 200.386
23 27 G. Villeneuve Ferrari 126 CK 5 8`35.255 silnik (20) 202.618
24 6 H. Rebaque Brabham-Ford BT49C 1 4`28.329 elektryka (-) 77.815
25 33 M. Surer Theodore-Ford TY01 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
26 31 B. Gabbiani Osella-Ford FA1B 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
27 36 D. Warwick Toleman-Hart TG181 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
28 30 S. Stohr Arrows-Ford A3 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
29 20 K. Rosberg Fittipaldi-Ford F8C 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
30 21 C. Serra Fittipaldi-Ford F8C 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
powrót