1953 / RAC British Grand Prix < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 5 A. Ascari Ferrari 500 90 2"50`00.000 - 149.612
2 23 J.M. Fangio Maserati A6GCM 90 2"51`00.000 +1:00,000 s 148.737
3 6 G. Farina Ferrari 500 88 2"50`12.000 +2 okr. 146.115
4 24 J.F. Gonzalez Maserati A6GCM 88 2"50`58.000 +2 okr. 145.460
5 8 M. Hawthorn Ferrari 500 87 2"50`15.000 +3 okr. 144.412
6 25 F. Bonetto Maserati A6GCM 82 2"50`16.000 +8 okr. 136.099
7 10 B. Bira Connaught A - Lea-Francis 82 2"51`53.000 +8 okr. 134.819
8 16 K. Wharton Cooper T23-Bristol 80 2"50`43.000 +10 okr. 132.430
9 20 P. Whitehead Cooper T24 Special-Alta 79 2"50`56.000 +11 okr. 130.609
10 9 L. Rosier Ferrari 500 78 2"50`27.000 +12 okr. 129.321
11 18 J. Stewart Cooper T20-Bristol 79 0.000 wypadek (6) 0.000
12 14 T. Rolt Connaught A - Lea-Francis 70 0.000 wałek rozrządu (6) 0.000
13 7 L. Villoresi Ferrari 500 65 0.000 oś (3) 0.000
14 26 O. Marimon Maserati A6GCM 65 0.000 silnik (6) 0.000
15 2 P. Collins HWM 53-Alta 56 0.000 wypadek (10) 0.000
16 19 A. Brown Cooper T23-Bristol 56 0.000 przegrzanie (16) 0.000
17 4 J. Fairman HWM 53-Alta 54 0.000 sprzęgło (12) 0.000
18 12 R. Salvadori Connaught A - Lea-Francis 50 0.000 koło (8) 0.000
19 31 E. de Graffenried Maserati A6GCM 34 0.000 sprzęgło (19) 0.000
20 1 L. Macklin HWM 53-Alta 31 0.000 sprzęgło (9) 0.000
21 30 J. Behra Gordini T16 30 0.000 pompa paliwowa (15) 0.000
22 15 I. Stewart Connaught A - Lea-Francis 24 0.000 zapłon (18) 0.000
23 29 M. Trintignant Gordini T16 14 0.000 oś (22) 0.000
24 3 D. Hamilton HWM 53-Alta 14 0.000 sprzęgło (19) 0.000
25 17 B. Gerard Cooper T23-Bristol 8 0.000 zawieszenie (25) 0.000
26 28 H. Schell Gordini T16 5 0.000 elektryka (26) 0.000
27 11 K. McAlpine Connaught A - Lea-Francis 0 0.000 wycofał się 0.000
28 22 T. Crook Cooper T20-Bristol 0 0.000 układ paliwowy 0.000
powrót