1952 / British Grand Prix < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 15 A. Ascari Ferrari 500 85 2"44`11.000 - 146.306
2 17 P. Taruffi Ferrari 500 84 2"44`16.000 +1 okr. 144.511
3 9 M. Hawthorn Cooper T20-Bristol 83 2"44`31.000 +2 okr. 142.574
4 6 D. Poore Connaught A - Lea-Francis 83 2"45`05.000 +2 okr. 142.085
5 5 E. Thompson Connaught A - Lea-Francis 82 2"44`49.000 +3 okr. 140.600
6 16 G. Farina Ferrari 500 82 2"45`02.000 +3 okr. 140.415
7 8 R. Parnell Cooper T20-Bristol 82 2"45`48.000 +3 okr. 139.766
8 14 R. Salvadori Ferrari 500 82 2"45`55.000 +3 okr. 139.668
9 4 K. Downing Connaught A - Lea-Francis 82 2"46`10.000 +3 okr. 139.458
10 21 P. Whitehead Ferrari 125 81 0.000 +4 okr. 0.000
11 26 B. Bira Gordini T16 81 0.000 +4 okr. 0.000
12 1 G. Whitehead Alta F2 80 0.000 +5 okr. 0.000
13 19 R. Fischer Ferrari 500 80 0.000 +5 okr. 0.000
14 27 J. Claes Simca-Gordini T15 79 0.000 +6 okr. 0.000
15 31 L. Macklin HWM 52-Alta 79 0.000 +6 okr. 0.000
16 3 K. McAlpine Connaught A - Lea-Francis 79 0.000 +6 okr. 0.000
17 33 H. Schell Maserati-Plate 4CLT/48 78 0.000 +7 okr. 0.000
18 34 G. Bianco Maserati A6GCM 77 0.000 +8 okr. 0.000
19 32 E. de Graffenried Maserati-Plate 4CLT/48 76 0.000 +9 okr. 0.000
20 10 E. Brandon Cooper T20-Bristol 76 0.000 +9 okr. 0.000
21 23 T. Crook Frazer Nash-BMW 421 75 0.000 +10 okr. 0.000
22 11 A. Brown Cooper T20-Bristol 69 0.000 +16 okr. 0.000
23 29 P. Collins HWM 52-Alta 73 0.000 zapłon (22) 0.000
24 30 D. Hamilton HWM 52-Alta 44 0.000 silnik (14) 0.000
25 12 S. Moss ERA G-Bristol 36 0.000 silnik (19) 0.000
26 25 M. Trintignant Gordini T16 21 0.000 skrzynia biegów (14) 0.000
27 28 T. Gaze HWM 52-Alta 19 0.000 silnik (27) 0.000
28 7 D. Murray Cooper T20-Bristol 14 0.000 silnik (25) 0.000
29 24 R. Manzon Gordini T16 9 0.000 sprzęgło (26) 0.000
30 20 P. Hirt Ferrari 212 3 0.000 hamulce (28) 0.000
31 35 H. Cantoni Maserati A6GCM 0 0.000 hamulce (-) 0.000
32 2 B. Aston Aston NB41-Butterworth 0 0.000 nie wystartowało (-) 0.000
powrót