Dołączył(a): 10 lip 2005, o 23:47 Posty: 1550 Lokalizacja: Londyn
Tylko na podstawie solidnosci i malej ilosci przygod. Wie gdzie jest max auta i nie robi 120% jak Tanak. Podczas ostatniego rajdu wszyscy mowili ze tanak na skraju wypadku jedzie co bylo piekne do czasu. Meeke to wyleci z teamu. Nie widze go w nastepnym sezonie. Zaznacze ze nie lubie Ogiera ale podziwiam jego jazde.
_________________ “I am a racer, I push things to the absolute edge. People like it or don’t like it – I don’t care. What is allowed, I will go for.” M.Schumacher
Dołączył(a): 12 lut 2006, o 23:05 Posty: 508 Lokalizacja: Hrubieszów
4FS napisał(a):
Tylko na podstawie solidnosci i malej ilosci przygod. .
Prawie bym się z Tobą zgodził (zgadzam się odnośnie szeroko rozumianych umiejętności wszelakich) ale Neuville wydzwonił w pierwszych dwóch rajdach a traci tylko 11 pkt i jest na fali wznoszącej. Czyli wracając do sedna, Seba wożąc sie C3 po OS nie zdobył by majstra. Mikelsen wsiadł do auta i przegrywa z Levebvre. C3 to paździerz (na szutrach) i w Citroenie juz to wiedzą.
Dołączył(a): 10 lip 2005, o 23:47 Posty: 1550 Lokalizacja: Londyn
oby bylo jak mowisz. Juz starczy Sebowi mistrzostwa chociaz na ten rok. Thierry niesamowita prace wykonuje. bije na glowe kolegow z teamu.
Ogier mial okazje przekonac sie ze to co zrobil Kubica bylo niesamowite. Ogromna roznica stylu jazdy i Kubica dawal rade 'jedna reka' wtedy jeszcze(nie mial formy prawej reki w takim stopniu jak dzis).
_________________ “I am a racer, I push things to the absolute edge. People like it or don’t like it – I don’t care. What is allowed, I will go for.” M.Schumacher
Dołączył(a): 10 lip 2005, o 23:47 Posty: 1550 Lokalizacja: Londyn
citroen wyglada oblednie...
Meeke tuz przed Neuvillem na shakedown. mama nadzieje ze ta jednorajdowa przerwa mu pomogla. Do tego musi cos zrobic. Loeb bedzie testowac C3 niedlugo. Mysle ze gdyby to Loeb byl w teamie to by citroen rzadzil i rozdawal
_________________ “I am a racer, I push things to the absolute edge. People like it or don’t like it – I don’t care. What is allowed, I will go for.” M.Schumacher
Dołączył(a): 10 lip 2005, o 23:47 Posty: 1550 Lokalizacja: Londyn
no to Thierry ma prezent. poczatek rajdu wiec daleko aby mowic o sporym odrobieniu punktow
_________________ “I am a racer, I push things to the absolute edge. People like it or don’t like it – I don’t care. What is allowed, I will go for.” M.Schumacher
Dołączył(a): 10 lip 2005, o 23:47 Posty: 1550 Lokalizacja: Londyn
Bardzo fajnie. Kilku zwyciezcow a nie ciagle VW... Tak mi szkoda Latvali. Liczylem ze odrobi mnostwo punktow i kto wie bylby trzeci do tytulu. Teraz to juz mozna zapomniec
_________________ “I am a racer, I push things to the absolute edge. People like it or don’t like it – I don’t care. What is allowed, I will go for.” M.Schumacher
Dołączył(a): 10 lip 2005, o 23:47 Posty: 1550 Lokalizacja: Londyn
Tanak wyglada mocno. Ma 33 pkty straty do lucky lidera. Mam nadzieje ze dogoni lub przegoni... Szkoda ostatniej kraksy gdzie prowadzil. Byloby 8pktow do Ogiera a to juz brzmi fajnie
_________________ “I am a racer, I push things to the absolute edge. People like it or don’t like it – I don’t care. What is allowed, I will go for.” M.Schumacher
Jak to zwykle bywa cholota jednostkowa oddzialuje na wszystkich
_________________ “I am a racer, I push things to the absolute edge. People like it or don’t like it – I don’t care. What is allowed, I will go for.” M.Schumacher
Dołączył(a): 25 mar 2007, o 17:00 Posty: 212 Lokalizacja: Bielsko-Biała
Fakt, że nie ma Rajdu Polski w projekcie kalendarza, fakt, że za powód podaje się kibiców, ale . . . no właśnie jest wiele ALE. Po pierwsze z tego co wiem to odwołano w tym roku jeden odcinek specjalny, w takich Niemczech też się to zdarzało w minionych latach. W Szwecji zresztą też. Wóz strażacki wjechał na odcinek, zgadza się. Ale w tym roku w Niemczech na OS wjechała policja. Kibicie u nas są żywiołowi i stoją w różnych miejscach, no tak, ale czy w Argentynie, Meksyku, Portugalii, Hiszpanii czy nawet Szwecji i Finlandii stoją zawsze "kilometr" od trasy? No nie, to są globalne problemy. Z trasami Polskiego jest taki problem, że są szybkie i widowiskowe i każdy chce stać jak najbliżej, ale ja w tym roku nie trafiłem na miejsca, w których kibice przekroczyliby normy bezpieczeństwa i rozsądku. No i taka mała zagadka. W tym roku na trasach pewnego rajdu WRC zginął kibic, kibic który stał w niedozwolonym miejscu. Na tym samym rajdzie w poprzednich latach odwoływano odcinki specjalne z powodu problemów z kibicami. No ale szefem FIA jest Francuz, delegatem ds. bezpieczeństwa też jest Francuzka, więc Monte Carlo nie wypadnie z kalendarza choćby nie wiem co. Tzn. do póki organizator będzie podpisywać kontrakt z promotorem, jak oni się nie dogadają w kwestiach kasy to może być różnie. Wcześniej mieliśmy pewien lobbing w postaci Jacka Bartosia, ale niestety od zeszłego roku nie jest on już delegatem ds. bezpieczeństwa. A na koniec, jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę, gdyby była kasa to kontrakt z promotorem by był podpisany mimo drobnych problemów z kibicami. Właśnie z tego powodu tegoroczny kontrakt na rajd był tylko na jedną edycję, a nie na 3 jak poprzednio
Rajd Turcji bedzie mial inne zagrozenia.... Wszyscy wiedza jakie. Ciekaw jestem gdzie dokladnie ta kasa bo co PL braluje w porownaniu do Meksyku czy Argentyny.
_________________ “I am a racer, I push things to the absolute edge. People like it or don’t like it – I don’t care. What is allowed, I will go for.” M.Schumacher
Dołączył(a): 25 mar 2007, o 17:00 Posty: 212 Lokalizacja: Bielsko-Biała
Meksyk i Argentyna mają ten plus, że WRC to przecież Mistrzostwa Świata, a żeby FIA mogła przyznać ten tytuł dane rozgrywki muszą odbyć się bodajże na co najmniej trzech kontynentach. Mamy wiele rund w Europie, po jednej w Australii i Ameryce Płn. i Płd. Meksyk coś tam przebąkiwał o problemach finansowych, ale ponieważ jakoś nie ma na horyzoncie rundy w USA to zostaje ten nieszczęsny Meksyk. Polityka i tyle. A to, że kierowcy nie "kupili" ściemy o winnych kibicach było do przewidzenia, znają ten sport od podszewki. Zresztą nigdy nie da się w 100% zabezpieczyć odcinka specjalnego, to nie tor. A w planie zabezpieczenia jest dokładnie rozplanowane taśmowanie czy umiejscowienie zabezpieczenia. Skoro ktoś w FIA akceptuje jakiś plan i potem organizator się go trzyma, to gdzie tu wina kibiców? Skoro niby wiadomo, że w Polsce są takie problemy, to podwoić ilość osób zabezpieczających i już. Ale to znów temat kasy. Chociaż patrząc ile kosztowały wejściówki i ilu było "vipów" to impreza musiała być na plusie
Dołączył(a): 10 lip 2005, o 23:47 Posty: 1550 Lokalizacja: Londyn
Mam nadzieje ze Loeba a nie Ogiera masz na mysli
_________________ “I am a racer, I push things to the absolute edge. People like it or don’t like it – I don’t care. What is allowed, I will go for.” M.Schumacher
Dołączył(a): 25 mar 2007, o 17:00 Posty: 212 Lokalizacja: Bielsko-Biała
Spokojnie, Loeb wyklucza pełen sezon w WRC. Co innego kilka startów. Sądzę, że tak maksymalnie 4 rajdy WRC w 2018 może zaliczyć. A Ogier w Cytrynie to już raczej pewniak, tylko pełny powrót Forda może go zatrzymać w M-Sport i nawet podwójna korona w tym roku go nie zatrzyma.
Dołączył(a): 10 lip 2005, o 23:47 Posty: 1550 Lokalizacja: Londyn
Ogier w tym roku w citroenie by byl mistrz na bank. Wg mnke citroen powinien rzadzic a meeke to jedynie do ERC moze pojechac. Wypadkow tyle co kubica prowadzacy jeszcze 'jedna' reka wtedy
_________________ “I am a racer, I push things to the absolute edge. People like it or don’t like it – I don’t care. What is allowed, I will go for.” M.Schumacher
Dołączył(a): 25 mar 2007, o 17:00 Posty: 212 Lokalizacja: Bielsko-Biała
Subaru i Mitsubishi raczej już nie wrócą A Loeb po tym jak Citroen wycofał oficjalny zespół z WTCC to startuje sobie w Mistrzostwach Świata w rallycrossie. W tym roku mamy dominację VW i Kristofferssona więc zwycięstw brak. Do tego oczywiście Dakar i inne rajdy terenowe. Do tego czasem sobie z żoną wystartuje w jakimś rajdzie dla zabawy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników