F1ultra Forum: Formuła 1, GP2 i inne serie na www.f1ultra.pl

Forum fanów Formuły 1 i czytelników F1ultra
Teraz jest 19 paź 2018, o 19:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona   1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 7 wrz 2008, o 10:39 
Offline
.
Dołączył(a): 12 cze 2007, o 18:58
Posty: 433
dzięki, mam jeszcze pytanie co do zakrętów Rivage w Belgii i Luffield w Anglii - są bardzo podobne, przynajmniej jeśli chodzi o to jak pokonują je kierowcy ... dlaczego ten pkt, w którym zwalniane są hamulce i dodawany gaz jest tak bardzo na zewnątrz tych zakrętów?

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 wrz 2008, o 19:02 
Offline
.
Dołączył(a): 10 wrz 2008, o 10:10
Posty: 270
Lokalizacja: Wrocław
W temacie -( GP Włoch 08-przed wyścigiem)została poruszona sprawa,mozliwych zmian w setupie gdy kierowca nie wejdzie do Q3.
Chciałem się zapytać(nie chcę tam robić OT).
Na ile można pozwolić sobie w ingeręcję w bolid.Wiadomo że nie silnik i skrzynia biegów (kary).No ale czy można go rozebrać i np: zmienić całkowicie zawieszenie,amortyzatory,aero i.t.p.
Chodzi mi o to -teoretycznie-jakie można przeprowadzić maksymalne zmiany?

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 wrz 2008, o 19:09 
Offline
moderator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 6 wrz 2006, o 21:10
Posty: 3576
Lokalizacja: Woking
Przednie skrzydło można ustawić pod innym kątem ;)

_________________
Obrazek

Косово је Србија.

You don’t need any gratification from any peers. If you bust they ass, you gain that respect from them.
The Big Ticket

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 wrz 2008, o 21:13 
Offline
.
Dołączył(a): 10 wrz 2008, o 10:10
Posty: 270
Lokalizacja: Wrocław
No to tyle i ja wiem.Paliwo ,co jeszcze?Balans hamulców,no ale to kierowca może regulować z kierownicy.Tylnie skrzydło można np:zmienić na większe?

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 wrz 2008, o 21:34 
Offline
moderator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 6 wrz 2006, o 21:10
Posty: 3576
Lokalizacja: Woking
Napisałem Ci wszystko co można zmienić. Zero dłubania w zawieszeniu, zero zamieniania tylniego skrzydła na większe ( :lol: ).

_________________
Obrazek

Косово је Србија.

You don’t need any gratification from any peers. If you bust they ass, you gain that respect from them.
The Big Ticket

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 wrz 2008, o 21:51 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 8 sie 2006, o 14:28
Posty: 3512
Lokalizacja: Olsztyn
No i jeszcze można zmienić ciśnienie w oponach.

Wszelkie inne zmiany elementów aerodynamicznych lub ustawień zawieszenia powodują stratę pozycji startowej i konieczność startu z alei serwisowej.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 wrz 2008, o 00:28 
Offline
moderator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 6 wrz 2006, o 21:10
Posty: 3576
Lokalizacja: Woking
Swoją drogą, ktoś orientuje się ile wynosi +/- ciśnienie w oponach w F1?

_________________
Obrazek

Косово је Србија.

You don’t need any gratification from any peers. If you bust they ass, you gain that respect from them.
The Big Ticket

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 wrz 2008, o 07:36 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 1 mar 2004, o 14:28
Posty: 202
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kiedyś mi się obiło o uszy, że jest stosunkowo niskie, niewiele ponad 1 bar, ale nie jestem w 100% tego pewien.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 wrz 2008, o 08:51 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 22 mar 2008, o 16:29
Posty: 202
Wczoraj Kochański mówił coś o 1,6 bara ale dotyczyło to chyba Formuły 3. Jak jest w 1 nie wiem.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 wrz 2008, o 09:21 
Offline
.
Dołączył(a): 12 cze 2007, o 18:58
Posty: 433
1,2-1,3 bara http://www.f1.ing.pl/

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 wrz 2008, o 20:46 
Offline
.
Dołączył(a): 10 wrz 2008, o 10:10
Posty: 270
Lokalizacja: Wrocław
Następne moje pytanie jako "laika"
-Jaka jest dziś interpretacja przepisów dotyczących dublowania ?
tzn. kierowca dublowany oczywiście dostaje znaki niebieską flagą.Ile ma czasu na to żeby dać się zdublować.Wedłg regulaminu oczywiście.Pół okrążenia,całe, może dwa?

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 wrz 2008, o 23:33 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 2 sie 2004, o 12:59
Posty: 1251
Lokalizacja: Euroland
Trzy kolejne niebieskie flagi na kolejnych odcinkach toru.

_________________
Kaczyński: Gdyby nie to chore państwo, parlibyśmy do przodu jak Chiny. Stalibyśmy na czele świata. Obudź się, Polsko!

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 wrz 2008, o 20:25 
Offline
.
Dołączył(a): 10 wrz 2008, o 10:10
Posty: 270
Lokalizacja: Wrocław
Trzy flagi,będę pamiętał.
-Tak na marginesie.Zapytałem o to żeby wiedzieć dokładnie,w celu bardzo,ale to bardzo dokładnego przyglądania się manewru dublowania gdy będzie wykonywał go Hamilton.Można dać się zdublować i "zdublować"w sensie opóźnienia tego manewru-przez dublowanego-ile się da aby nie otrzymać kary.
W kontekście ostatnich wydarzeń(Monza 08),opóźnianie przez kierowców dublowania wobec jednego tylko kierowcy(wiemy o kogo chodzi :wink: ) i wten sposób urywania mu cennych ułamków sekund,może zadecydować o tytule MŚ.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 wrz 2008, o 21:19 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 2 sie 2004, o 12:59
Posty: 1251
Lokalizacja: Euroland
Proponuje nie przegrzewac glowy i isc pobiegac, za duzo myslisz :roll: :wink:

_________________
Kaczyński: Gdyby nie to chore państwo, parlibyśmy do przodu jak Chiny. Stalibyśmy na czele świata. Obudź się, Polsko!

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 wrz 2008, o 21:23 
Offline
.
Dołączył(a): 10 wrz 2008, o 10:10
Posty: 270
Lokalizacja: Wrocław
Fakt.Ostatnio mam w pracy "urwanie głowy" :D :D :D

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 wrz 2008, o 22:17 
Offline
.
Dołączył(a): 12 lut 2008, o 14:26
Posty: 2808
Wolf-Hak napisał(a):
Sansei napisał(a):
fotokomórka to może przy ewentualnym rostrzyganiu na mecie zwycięzcy przy minimalnej różnicy ale to się dość rzadko zdarza.....

Ostatnio to chyba Schu i Baricz w USA 2004 :)5 :lol:

Sprawdziłem 2002 -> różnica 0,011


Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 wrz 2008, o 21:28 
Offline
.
Dołączył(a): 10 wrz 2008, o 10:10
Posty: 270
Lokalizacja: Wrocław
W związku z nadchodzącym GP Singapuru i wieściami o mozliwej kiepskiej pogodzie, i że to nocny wyścig itp. chciałem zapytać
-Czy kiedykolwiek(no powiedzmy w okresie ostatnich 20 lat)był przypadek przełożenia wyścigu na okres dłuższy niż 1 dzień ?

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 wrz 2008, o 21:36 
Offline
moderator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 23 cze 2003, o 13:28
Posty: 4940
Na 100% nie było w ciągu ostatnich 10 lat, czyli od sezonu 1998. Nie wiem jak wcześniej, nie pamiętam.

_________________
ObrazekObrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 wrz 2008, o 21:45 
Offline
administrator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 12 maja 2002, o 01:00
Posty: 6376
Lokalizacja: Puławy (GG: 2400250)
Inneoko napisał(a):
W związku z nadchodzącym GP Singapuru i wieściami o mozliwej kiepskiej pogodzie, i że to nocny wyścig itp. chciałem zapytać
-Czy kiedykolwiek(no powiedzmy w okresie ostatnich 20 lat)był przypadek przełożenia wyścigu na okres dłuższy niż 1 dzień ?


Bywały. Mi jest znany jeden przypadek, który miał miejsce w GP Belgii'85. Pierwotnie wyścig zaplanowano na 2 czerwca, ale przełożono go na 15 września ze względu na to, że w piątkowych kwalifikacjach rozpadał się aasfalt.

W GP Japonii'04 kwalifikacje przeniesiono z soboty na niedziele. Z powodu tajfunu.

_________________
Najlepszy kierowca wszech czasów: Ayrton Senna
Ulubiony team: Williams
http://www.f1ultra.pl

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 wrz 2008, o 22:36 
Offline
.
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 12:30
Posty: 7
Lokalizacja: lublin
czy kierowcy biorą udział w ustalaniu strategii na wyścig? np w bmw oprucz mario i rampfa ktoś jeszcze ma coś do powiedzenia w tej kwestii?

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona   1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
F1 ultra - Formuła1 Forum Powered by phpBB © phpBB Group