F1ultra Forum: Formuła 1, GP2 i inne serie na www.f1ultra.pl

Forum fanów Formuły 1 i czytelników F1ultra
Teraz jest 26 mar 2019, o 22:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1226 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona   1 ... 58, 59, 60, 61, 62  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Bujdy i banialuki prasowe
PostNapisane: 9 sty 2019, o 10:52 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 30 kwi 2004, o 11:36
Posty: 1684
Lokalizacja: Piła
nie sledzilem co ta mw srodku u nich sie dzialo ale wydawal sie twardy facio a wlochow chyba trzeba twardo trzymac ?
chyba ze nie wloch wlocha :D

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bujdy i banialuki prasowe
PostNapisane: 9 sty 2019, o 16:32 
Offline
moderator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 25 sty 2005, o 21:38
Posty: 13558
Lokalizacja: Siedlce
Oj trzeba im dyscyplinę. Tylko ponoć wrócił do dawnych czasów, gdy szukali się winnego a nie winy, błędu, by go naprawić a nie tylko znaleźć osła ofiarnego. W atmosferze strachu kiepski rozwój. JT kiedyś to zmienił i w Mercedesie tym nadrabiają.

_________________
Fanatyczny Fan Formuły 1

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bujdy i banialuki prasowe
PostNapisane: 22 sty 2019, o 11:50 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 14 mar 2007, o 10:53
Posty: 2139
Sansei napisał(a):
Jak akurat ten sezon był lepszy od poprzedniego, przynajmniej do połowy sezonu.

Jestem odmiennego zdania. Widząc jakim bolidem dysponują i tylko 4 zwycięstwa do letniej przerwy. Z 5 PP tylko 2 zamienione na zwycięstwa. Słabo.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bujdy i banialuki prasowe
PostNapisane: 29 sty 2019, o 13:58 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 10 lip 2005, o 23:47
Posty: 1576
Lokalizacja: Londyn
https://mobile.twitter.com/RaceOfChampi ... sip-column

Race of champions. Mlody Schumi bije vettela

_________________
“I am a racer, I push things to the absolute edge. People like it or don’t like it – I don’t care. What is allowed, I will go for.” M.Schumacher

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bujdy i banialuki prasowe
PostNapisane: 29 sty 2019, o 16:58 
Offline
moderator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 25 sty 2005, o 21:38
Posty: 13558
Lokalizacja: Siedlce
To pewnie niebawem go zastąpi w czerwonych. Już się czeka na dojście młodego do F1. Nadzieje są olbrzymie.

_________________
Fanatyczny Fan Formuły 1

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bujdy i banialuki prasowe
PostNapisane: 30 sty 2019, o 10:46 
Offline
moderator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 23 cze 2003, o 13:28
Posty: 4954
Średniak póki co, nic więcej.

_________________
ObrazekObrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bujdy i banialuki prasowe
PostNapisane: 30 sty 2019, o 10:53 
Offline
moderator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 25 sty 2005, o 21:38
Posty: 13558
Lokalizacja: Siedlce
Póki co tak to niestety wygląda.

_________________
Fanatyczny Fan Formuły 1

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bujdy i banialuki prasowe
PostNapisane: 17 lut 2019, o 00:59 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 10 lip 2005, o 23:47
Posty: 1576
Lokalizacja: Londyn



F1 2018 vs Indycar
przepasc!

_________________
“I am a racer, I push things to the absolute edge. People like it or don’t like it – I don’t care. What is allowed, I will go for.” M.Schumacher

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bujdy i banialuki prasowe
PostNapisane: 17 lut 2019, o 01:43 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 13 maja 2003, o 14:46
Posty: 2966
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Ale za to się wyprzedzają ;)

Przepaść to są 2-3 sekundy, tutaj to są zwyczajnie inne ligi.

_________________
"Racing, competing is in my blood, it`s part of me, it`s part of my life".
Ayrton Senna

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bujdy i banialuki prasowe
PostNapisane: 17 lut 2019, o 16:51 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 18 cze 2002, o 01:00
Posty: 5861
Lokalizacja: Piaseczno
Inne ligi bo i auta do innych wyścigów stworzone. Na owalu w Indianapolis "przepaść" byłaby w drugą stronę.

_________________
"HP sells cars, torque wins races " - Carroll Shelby

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bujdy i banialuki prasowe
PostNapisane: 17 lut 2019, o 17:27 
Offline
moderator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 25 sty 2005, o 21:38
Posty: 13558
Lokalizacja: Siedlce
Sugerujesz, zę F1 na odpowiednichy ustawieniach by nie dorównała?

_________________
Fanatyczny Fan Formuły 1

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bujdy i banialuki prasowe
PostNapisane: 17 lut 2019, o 19:56 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 10 lip 2005, o 23:47
Posty: 1576
Lokalizacja: Londyn
mysle ze F1 dorownaliby osiagami ALE nie zywotnoscia.padly by do polowy wyscigu

tu jest porownanie:
https://www.google.com/amp/s/www.mdd-eu ... sport/amp/

o 2kmh F1 niby wieksza odnotowana predkosc w porownaniu do indy. ale nascar mial o wiele wieksze. szok ze tak aerodynamicznie slabe auto daje tak rade. slabe w porownaniu do stopnia skomplikowania projektow Neweya

_________________
“I am a racer, I push things to the absolute edge. People like it or don’t like it – I don’t care. What is allowed, I will go for.” M.Schumacher

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bujdy i banialuki prasowe
PostNapisane: 17 lut 2019, o 20:09 
Offline
moderator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 25 sty 2005, o 21:38
Posty: 13558
Lokalizacja: Siedlce
Aerodynamicznie moze i słabe, choć czy tam walczą tak o docisk jednocześnie jednak powoidując opór? No i jakież potworne silniki tam mają?!

_________________
Fanatyczny Fan Formuły 1

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bujdy i banialuki prasowe
PostNapisane: 17 lut 2019, o 20:41 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 13 maja 2003, o 14:46
Posty: 2966
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
4FS napisał(a):
mysle ze F1 dorownaliby osiagami ALE nie zywotnoscia.padly by do polowy wyścigu

Na jakiej podstawie taki wniosek?

Dziś jest 5 pakietów na sezon, a sezon jest długi, bo 3x FP + qual + wyścig x21. Wychodzi całkiem sporo km na jeden zestaw napędowy. I mało kto (a na pewno z czołówki, o McLarenie nie mówmy) musiał dobierać kolejne sztuki.

Silniki nie kręcą się już do upadłego jak wolnossące kiedyś, zresztą można by było wydłużyć przełożenia i zmniejszyć docisk na skrzydłach do poziomu podobnego do Indy a tym samym opór powietrza, dzięki temu silnik dźwignąłby te dłuższe przełożenia...


4FS napisał(a):
o 2kmh F1 niby wieksza odnotowana predkosc w porownaniu do indy. ale nascar mial o wiele wieksze. szok ze tak aerodynamicznie slabe auto daje tak rade. slabe w porownaniu do stopnia skomplikowania projektow Neweya

Zbyt duże uogólnienie, bo to całe wymyślne aero Neweya nie ma na celu dawać maksymalnie wysokiej prędkości a raczej maksymalny możliwy docisk jak najmniej przy tym ograniczając prędkość maksymalną. Priorytetem jednak jest zdecydowanie docisk, co filmik sprzed kilku postów pokazujący przejazd po torze w Austin dobitnie pokazuje. Załóż takie skrzydła samochodom NASCAR to zobaczymy ile wtedy będą w stanie osiągnąć jeśli chodzi o prędkość. Na pewno dużo mniej.

Sanchez napisał(a):
Inne ligi bo i auta do innych wyścigów stworzone. Na owalu w Indianapolis "przepaść" byłaby w drugą stronę.

Myślę, że kwestia ustawień i dałoby się powalczyć.

_________________
"Racing, competing is in my blood, it`s part of me, it`s part of my life".
Ayrton Senna

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bujdy i banialuki prasowe
PostNapisane: 17 lut 2019, o 22:13 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 10 lip 2005, o 23:47
Posty: 1576
Lokalizacja: Londyn
Chodzi mi czysto o stopien skomplikowania auta. Caly czas na max obrotach nie zwalniajac do wolnych zakretow
Po prostu nie wierze ze auta F1 by wytrzymaly. Silniki to wiem ze na wiele wyscigow teraz a co z innymi czesciami.
Byle cos nie przewidzianego w F1 lub lekko za dlugo na stincie i juz jakis wyciek lub padaczka.
Pomijajac problemy silnikow Renault i Hondy.

P.S.
przypomnial mi sie wywiad z Alonso po jezdzie w Indy

Cytuj:
"While in Formula One, it takes maybe six minutes to fire up the car, because they need to check, recheck. There is so much technology there, electronics, the hybrid system that needs to be linked with the combustion engine, the brake by wire, and many things that slow down every run or every feel that you may have on the car.


Cytuj:
Compared to the lengthily setup changes conducted behind closed garage doors at an F1 test, the changes to Alonso's papaya orange IndyCar were made on pit road with relatively simple tweaks and tyre changes.


Roznorodnosc czesci i systemow w F1 wplywa na zawodnosc.

_________________
“I am a racer, I push things to the absolute edge. People like it or don’t like it – I don’t care. What is allowed, I will go for.” M.Schumacher

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bujdy i banialuki prasowe
PostNapisane: 18 lut 2019, o 15:46 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 18 cze 2002, o 01:00
Posty: 5861
Lokalizacja: Piaseczno
W 2006 roku bodajże, BAR Honda na specjalnie zmodyfikowanym bolidzie zrobili program Bonneville 400 związany z biciem rekordu prędkości F1. W szczegóły nie będę wchodził, ale auto miało być zgodne z regulaminem F1 i takie przygotowano. Ale ... tylne skrzydło miało chyba 1 cm szerokości. To było w czasach silników V8 2,4l. Wyciągnęli 413 km/h ...

Obrazek

Z klasycznym tylnym skrzydłem - moim zdaniem nie wyszłoby ponad 400 km/h

Biorąc pod uwagę że przy najlżejszym aerodynamicznie pakiecie na Monzy w F1 wyciągają 340-350, a Indycar na Indianapolis 240mph (czyli przeszło 380 km/h) ... mogłoby być problemem, żeby na owalu z Indycarem wygrać. Pomijam oczywiście fakt żywotności sprzętu. Ile przy takiej prędkości F1 przejechałoby kółek na owalu Indianapolis ? 3 ? 5 ?

_________________
"HP sells cars, torque wins races " - Carroll Shelby

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bujdy i banialuki prasowe
PostNapisane: 18 lut 2019, o 16:34 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 13 maja 2003, o 14:46
Posty: 2966
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
No pewnie pół,nie więcej...

Przeginacie z tym sypaniem się, tkwicie co najmniej we wczesnych latach 2000...

A Monza jakby nie patrzeć ma jednak trochę ostrzejszych niż owal zakrętów, a to wymaga mimo wszystko większego docisku.

Nie twierdzę, że F1 wygra, ani tym bardziej, że przejedzie cały dystans (choć imo na dziś to głównie przez te hybrydowe badziewia a nie silnik spalinowy), ale nadal sądzę, że powalczyć by się dało jeśli chodzi o tempo.

_________________
"Racing, competing is in my blood, it`s part of me, it`s part of my life".
Ayrton Senna

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bujdy i banialuki prasowe
PostNapisane: 19 lut 2019, o 18:39 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 18 cze 2002, o 01:00
Posty: 5861
Lokalizacja: Piaseczno
Prędkość pewnie dałoby radę wycisnąć konkurencyjną. Pamiętaj tylko, że układ chłodzenia w F1 nie jest projektowany do pracy przy ciągłej prędkości bliskiej max.

_________________
"HP sells cars, torque wins races " - Carroll Shelby

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bujdy i banialuki prasowe
PostNapisane: 19 lut 2019, o 19:44 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 13 maja 2003, o 14:46
Posty: 2966
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Ale dzisiejsze silniki nie kręcą się też maksymalnie a tak jak pisałem można by to jeszcze zredukować wydłużając przełożenia po zmniejszeniu docisku

_________________
"Racing, competing is in my blood, it`s part of me, it`s part of my life".
Ayrton Senna

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bujdy i banialuki prasowe
PostNapisane: 27 lut 2019, o 08:47 
Offline
moderator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 23 cze 2003, o 13:28
Posty: 4954
Pozostaje jeszcze kwestia opon.
Na owalu po Pirelli nic by nie zostało po kilku kółkach.

_________________
ObrazekObrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1226 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona   1 ... 58, 59, 60, 61, 62  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
F1 ultra - Formuła1 Forum Powered by phpBB © phpBB Group