F1ultra Forum: Formuła 1, GP2 i inne serie na www.f1ultra.pl

Forum fanów Formuły 1 i czytelników F1ultra
Teraz jest 22 wrz 2018, o 13:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona   1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: FIA GT1 i LMS
PostNapisane: 20 maja 2010, o 02:01 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 11 sie 2006, o 14:39
Posty: 2715
Sarrazin będzie robił za partnera Makowiecki przez 2 najbliższe rundy.
Jutro FIA rozpatrzy apelację w sprawie dyskwalifikacji Astona #07 (kwestia o 0,8 mm za cienkiej deski w podłodze Astona).
Komentatorem na tą rundę jest ten D. Croft. Oby tylko nie podpalał się jak niegdyś komentując GP2 (w czasie komentowania F1 Ants go temperuje).

Daję L I N K do szybkiego podsumowania zmian w balastach poszczególnych załóg i zbalansowaniu aut.

_________________
" F1 jest sportem w którym 3 gości wymyśliło sobie kiedy rozbić auto na torze, tak żeby kolega z zespołu wygrał..." - Reyn

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FIA GT1 i LMS
PostNapisane: 23 maja 2010, o 07:19 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 11 sie 2006, o 14:39
Posty: 2715
Po wyścigu kwalifikacyjnym i o dziwo, w pierwszej szóstce na mecie 6 różnych marek.
Pierwsza wygrana dla Włochów i dobra jazda Enge?Turnera na 2 miejsce. Baby robią jak w życiu - zawalidrogi...

A to coś dla tych szukających fajerwerków i mocniejszych stłuczek (Link do video w obrazku) - z wczorajszego wyścigu mini Lambo:
Obrazek



To reszta galerii:
http://www.foltyn.cz/car/lambo.htm


Tu godziny wyścigów dzisiejszych GT3 i GT1:

12:15 - 13:15 - FIA GT3 European Championship - Race 2
14:15 - 15:15 - FIA GT1 World Championship - Championship Race

_________________
" F1 jest sportem w którym 3 gości wymyśliło sobie kiedy rozbić auto na torze, tak żeby kolega z zespołu wygrał..." - Reyn

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FIA GT1 i LMS
PostNapisane: 23 maja 2010, o 09:08 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 2 sie 2004, o 12:59
Posty: 1251
Lokalizacja: Euroland
Zastanawialem sie nad tym wypadkiem Wlocha. To musialo byc drogowo przygotowane auto, nie ma mozliwosci, zeby przy predkosci wyjscia z winkla z jaka jechal i uderzeniu w bande auto z pelna klatka i zabezpieczeniami tak sie rozpadlo!

GT1, jest co ogladac zdecydowanie, obawialem sie o ta serie, ale jest dobrze.

_________________
Kaczyński: Gdyby nie to chore państwo, parlibyśmy do przodu jak Chiny. Stalibyśmy na czele świata. Obudź się, Polsko!

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FIA GT1 i LMS
PostNapisane: 23 maja 2010, o 12:43 
Offline
moderator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 9 mar 2002, o 01:00
Posty: 5376
Lokalizacja: już nie Kaszëbë
Jakby jeszcze dali sobie spokój z tymi pitstopami. Jakieś porąbane zasady wymyślają, nic tam nie widać, a potem zdejmują Ferrari z pierwszego miejsca. Mechanik podrapał się w lewy półdupek, z przepisy mówią wyraźnie o prawym? :)16

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FIA GT1 i LMS
PostNapisane: 23 maja 2010, o 21:09 
Offline
moderator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 25 sty 2005, o 21:38
Posty: 13407
Lokalizacja: Siedlce
Może głupie pytanie, ale jaki jest stan kierowcy, bo ja nic nie rozumiem w tamtym języku...

_________________
Fanatyczny Fan Formuły 1

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FIA GT1 i LMS
PostNapisane: 23 maja 2010, o 22:05 
Offline
moderator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 9 mar 2002, o 01:00
Posty: 5376
Lokalizacja: już nie Kaszëbë
Jakieś złamania i poparzenia, w medycznym żargonie "stan stabilny", czyli nic bardzo strasznego. Klatka rzeczywiście musiała być nie najlepsza, a jak po amatorsku trzymał do końca kierownicę, to mogło mu trochę poprzetrącać ręce.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FIA GT1 i LMS
PostNapisane: 24 maja 2010, o 10:02 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 27 lis 2004, o 17:03
Posty: 2594
Lokalizacja: Wrocław
Pytanie czy nie trzymały pasy, czy mocowanie fotela, że prawie wypadł z samochodu przez "drzwi" po lewej stronie :o Paradoksalnie może go to uratowało od gorszych obrażeń (pogięty dach i płomienie w środku)...

_________________
Greg Moore. A legacy of spirit.
http://pl.youtube.com/watch?v=w2pvzbb162A

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FIA GT1 i LMS
PostNapisane: 25 maja 2010, o 00:38 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 11 sie 2006, o 14:39
Posty: 2715
Mini Lambo Pucharek AD 2010 w ten widowiskowy sposób został zakończony.
Jeśli już głębiej w to wchodzimy to sprawa jest o wiele bardziej poważna.Ten puchar bazuje na regulaminie obecnych krajowych GT4 (z drobnymi modyfikacjami), czyli minimalizacja kosztów przeróbki do tego stopnia, by każdy bardziej ambitny amator mógł pośmigać "na poważnie" za relatywnie małe kwoty tzn. ograniczone modyfikacje usztywnienia nadwozia i klatka bezpieczeństwa z tańszych metali robiona w warunkach amatorskich.
Pamiętam, że zaraz po ogłoszeniu w 2007 przyszłych regulaminów GT4 i małych markowych pucharów walnąłem coś o dawaniu człowiekowatym skrzynki MONowskich cytrynek.
Sprawdźcie ile było już wypadków przeciągu ostatnich 2 lat, gdy nowe regulacje na stałe weszły. Sprawa jest poważna tym bardziej, że liberalizacji uległa tez procedura przyznawania licencji ( i to bodaj w trakcie 2009), co powoduje, ze różne Hannavaldy dostają do rąk 500 konnego potworka z symbolicznymi zabezpieczeniami i bez elektronicznych kagańców. Takiej dawki głupoty nawet i tilkedromy nie przetrzymają.
A to wszystko w szczytnym celu reanimacji i rozwoju tanim kosztem krajowych mistrzostw, by lokalni działacze nie odumierali z powody drastycznej utraty masy własnej...

------------------------------------------------------

W kwestii głównych wyścigów to trzeba pochwalić półgłówkowatych stewardów, którzy zwłaszcza w sobotę w GT3 mieli kłopoty z zapanowaniem nad przemożną chęcią pozbawieni się regulaminem i zrozumieniem sytuacji na torze. Zresztą w niedzielę dali jeszcze większy popis w trakcie startu głównego wyścigu GT1 przez co biedny Enge zdurniał do reszty, a Bertolini dostał po łapach.

Jak na Brno wyścigi ciekawe, ale kiedy w końcu Pepiki znajda tą kasę na modernizację toru, którą zapowiadają bodaj od czasów drugiej defenestracji. Jak na razie mamy obiekt, który jest obiektem wzmożonej masturbacji fanów dwóch kółek; który daje porządne wyścigi tourów i słabą resztę.....

Cytuj:
Jakby jeszcze dali sobie spokój z tymi pitstopami. Jakieś porąbane zasady wymyślają, nic tam nie widać, a potem zdejmują Ferrari z pierwszego miejsca.

1. Jakby nie patrzeć to jest tylko 1 takipit stop na wyścig i chyb tyle wystarczy. Durnoty z 2 stopami w godzinę jak w DTM nikt też nie chce.
2. Jakby było zaś czerwonych makaroniarzy..... :lol:

Ja się cieszę, wszytko do obejrzenia za friko z oficjalnej strony bardzo dobrej jakości kiedy chcę, bez commercial breaks i co chwila litanii z listą sponsorów ze strony komentatorów. Tak przy okazji to Crofty nadal niech się leczy z ADHD, nawet Yoong go nie uspokoił - wy widzieliście co oni wyprawiali na torze, jak Nissan dał im cackę do zabawy - i to wszytko poszło na oficjalnej stronie. :)9 Wychodzi na to, że na następną rundę do komentowania Ratel zaprosi Allena i jakiegoś Jordana :-?


=================================================================================================================
=================================================================================================================

A teraz mięsko dla tych co mają czas i chęci. Panoz i spółka z Ohio poszli po rozum do głowy i zamiast kodować na się transmisję, puścili ją za friko w internecie.
Ten pierwszy dziewiczy raz przypadł wyścigi w Monterey, a wszytko zamiast dyletantów z CBS/NBC okraszone komentarzem od chłopaków z radiolemans.com A, że wyścig był jednym z najlepszych w ostatnich latach to osobiście cieszyłem sie jak dziecko i szczerze polecam to każdemu z czystym sercem.



Jak ktoś chce zmarnować kilka godzin na transmisję/retransmisję* to wystarczy kliknąć na poniższy obrazem się się zarejestrować. Na razie nie ma blokady regionalnej na Stany, więc korzystają wszyscy.
Obrazek

_________________
" F1 jest sportem w którym 3 gości wymyśliło sobie kiedy rozbić auto na torze, tak żeby kolega z zespołu wygrał..." - Reyn

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FIA GT1 i LMS
PostNapisane: 25 maja 2010, o 18:54 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 2 sie 2004, o 12:59
Posty: 1251
Lokalizacja: Euroland
Tobako to ze amatorzy dostaja szanse smigania na krajowych licencjach, a nie czarujmy sie i Ty i ja moglibysmy takowe dostac szybko zarowno w UK jak i USA to nie problem, zawsze tak bylo i zawsze bedzie. Tutaj chodzi o to, ze to auto, przy (na oko) 130 km/h totalnie sie rozpadlo. Problemem jest zabezpieczenie tych aut. Auta w BRITCAR, w klasie, w ktorej startowalo to Lambo sa znacznie lepiej wyposazone, nawet w krajwych "klubach" musisz miec atestowane zabezpieczenie, bo auto nie przejdzie Ci kontroli technicznej. Pamietam wypadek Andy Neate'a, wtedy gdy chlopak zlamal kark, tamto auto nie rozpadlo sie tak jak to Lambo... Cos jest bardzo nie tak z zabezpieczeniem, lub reg. techn. klasy GT4.

PS. Czy to nie byl Mike Jordan?

_________________
Kaczyński: Gdyby nie to chore państwo, parlibyśmy do przodu jak Chiny. Stalibyśmy na czele świata. Obudź się, Polsko!

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FIA GT1 i LMS
PostNapisane: 25 maja 2010, o 19:16 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 27 lis 2004, o 17:03
Posty: 2594
Lokalizacja: Wrocław
To był Giorgio Bartocci. Na wyjściu z zakrętu miał podobno około 180 km/h, ale przez ten uślizg coś tam pewnie spowolnił zanim dobił do bandy, choć raczej nie do 130 km/h.

_________________
Greg Moore. A legacy of spirit.
http://pl.youtube.com/watch?v=w2pvzbb162A

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FIA GT1 i LMS
PostNapisane: 25 maja 2010, o 19:41 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 2 sie 2004, o 12:59
Posty: 1251
Lokalizacja: Euroland
Ile mial tyle mial, to auo nie powinno sie tak rozpasc przy tych predkosciach.

Cd. Mike'a Jordana, Tobako pisal o jakims Jordanie w komentarzu na gt1world.com.

_________________
Kaczyński: Gdyby nie to chore państwo, parlibyśmy do przodu jak Chiny. Stalibyśmy na czele świata. Obudź się, Polsko!

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FIA GT1 i LMS
PostNapisane: 26 maja 2010, o 07:12 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 11 sie 2006, o 14:39
Posty: 2715
Tak o tego z twojego podwórka,........


Co do regulaminów i licencji - nie chodzi o Wyspy i US, bo tutaj dobrze wiesz, ze to wygląda inaczej (zwłaszcza przy comnon law i dominacji AAA), sprawa tyczy się kontynentalnej Europy, gdzie przez ostatnie lata wszystko pousychało i FIA (i wtórujące ACO) postanowiła wspomóc lokalnych działaczy dając im zliberalizowaną procedurę wydawania licencji i mniej restrykcyjne regulaminy i interpretacje - wszytko w imię sztucznego rozwoju krajowych pucharów i mniejszych imprez międzynarodowych.
Ja Ci gwarantuję, że sklecona na szybko komisja wypadkowa w ustaleniach końcowych orzeknie wypadek i zaleci większą ilość prewencyjnych szkoleń dla zawodników i personelu, a cała sprawa rozejdzie się po kościach, bo przerwanie tej mini serii miniLambo spowoduje, ze wozy zostaną wystawione do mniejszych krajowych mistrzostw, gdzie sprawę jeszcze szybciej można wyciszyć....

_________________
" F1 jest sportem w którym 3 gości wymyśliło sobie kiedy rozbić auto na torze, tak żeby kolega z zespołu wygrał..." - Reyn

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FIA GT1 i LMS
PostNapisane: 26 maja 2010, o 09:57 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 2 sie 2004, o 12:59
Posty: 1251
Lokalizacja: Euroland
To ja Ci mowie, ze doswiadczenie nigdzie w cywilizowanym swiecie nie ma wiekszego znaczenia. Wystarczy kilka tysiecy fuli i w niedziele moge sobie smigac w pucharze ferrari lub lambo. W podobny sposob do tego Wlocha mogl wydzwonic ktos z WTCC albo top zawodnik z LMS/GT clasy, i na pewno otrzepalby sie tylko wychodzac z wraku. Tu nie chodzi o licncje (Nick Leventis, gdy po raz pierwszy smigal prtotypem mial za soba kilka rund historykow) ale o to w jaki sposob to auto sie rozpadlo. Zreszta w tych zawodach zawodowcow, jako takich raczej nie uswiadczysz.

Jak pisalem wczesniej, przypomina mi sie wypadek Andy Neatea, tam, tamto auto zostalo zmasakrowane, przeciete w pol, ale klatka otaczajaca kokpit zawodnika wytrzymala uderzenie, to wyscigi BRITCAR czyli amatorow.

Cd Puchru Lambo, jakkolwiek sie nazywa, ja wiem ze po czesci to gosiowi uratowalo zycie, ale przyjrzalbym sie homologacji klatki bezpieczenstwa i zabezpieczenia skrzynki, silnika i zbiornika paliwa, bo tak zle sklejonego g....woza jakie widzialem na filmiku dawno nawet na youtube.com nie idzialem.

_________________
Kaczyński: Gdyby nie to chore państwo, parlibyśmy do przodu jak Chiny. Stalibyśmy na czele świata. Obudź się, Polsko!

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FIA GT1 i LMS
PostNapisane: 4 lip 2010, o 12:43 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 11 sie 2006, o 14:39
Posty: 2715
O 13:45 zaczyna się transmisja wyścigu głównego GT1 na dziadkowym polu (Paul Ricard). Wszytko za friko z komentarzem Edwardsa i Herberta na http://gt1world.com/gt1tv albo jak ktoś chce to i na Bloomberg :lol: .

Cały weekend zaskakuje postawa Lambo (in plus) i Astona (in minus, w czym zasługa balastów), a wczorajszy wyścig do pit stopów bardzo dobry.

_________________
" F1 jest sportem w którym 3 gości wymyśliło sobie kiedy rozbić auto na torze, tak żeby kolega z zespołu wygrał..." - Reyn

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FIA GT1 i LMS
PostNapisane: 4 lip 2010, o 13:06 
Offline
.
Dołączył(a): 10 maja 2010, o 16:51
Posty: 2533
Lokalizacja: Elbląg, Starogard Gdański
Od początku sezonu oglądam GT1 i GT3. Super serie, fajna i łatwo dostępna transmisja :)

Dziś w GT3 znowu Corvette górą :D Hohenadel/Keilwitz odskakują w generalce.

GT3
Christian Hohenadel 113
Daniel Keilwitz 113
Joakim Lambotte 69
Mike Parisy 69
Philip Geipel 57

Tutaj obstawiam P1 dla Bartels/Bertolini.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FIA GT1 i LMS
PostNapisane: 18 lip 2010, o 20:05 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 11 sie 2006, o 14:39
Posty: 2715
FIA Gt1 dała jak zwykle mocne ściganie, które można obejrzeć za friko z ich oficjalnej stronki. Zresztą GT3 też dało sporo rozrywki. Do tego cały tv coverage jak zwykle na wysokim poziomie.


A co do wczorajszego 1000 KM na Portimao - GT2 mocne nawet tutaj, ale reszta to jakaś farsa. :roll:
Wyścig oglądałem przez Eurosport Playera i poziom realizacji transmisji stał nawet jak na TF1 na bardzo niskim poziomie (za mało kamer na torze, a do tego w złych miejscach, przezywanie w środku akcji na torze przez wstaki z reklamówkami i wywiadami).
Do tego obstawa w prototypach.
ALMS jest o 3-4 poziomy wyżej pod względem organizacji zawodów i wymuszania na uczestnikach udziału w jak największej liczbie rund. A do tego nawet bez większych fabryk potrafią sprzedać swój produkt.
LMS zaś bez czy to ekipy Audi czy Puga wygląda na bardzo wybrakowany towar....

Nawet sami uczestnicy zdają sobie z tego sprawę, bo po za chłopakami z GT2 nikt specjalnie się nie cieszył z podium....

_________________
" F1 jest sportem w którym 3 gości wymyśliło sobie kiedy rozbić auto na torze, tak żeby kolega z zespołu wygrał..." - Reyn

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FIA GT1 i LMS
PostNapisane: 18 lip 2010, o 22:16 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 2 sie 2004, o 12:59
Posty: 1251
Lokalizacja: Euroland
Ja bylem w Portimao. LM P1 wygladala zenujaco slabo... Wystarczy wspomniec, ze Strakka, no... Danny nie odbiegal znacznie czasami od P1, co bardzo mocno mnie zaskoczylo, aczkolwiek charakterystyka toru jest nietypowa. LM P2, chyba, w komplecie, LM GT1 raczej tez (lol)... chyba czas pomyslec o stworzeniu jednej grupy GT albo zabronbieniu startow GT1?!

1 sprawa, zapomnijcie o F1, ICS, Nascarach i innych dtmach... Transit Trophy Powered by Ford!!

http://www.youtube.com/user/FordTransit ... u3nJquBIBs :)17

_________________
Kaczyński: Gdyby nie to chore państwo, parlibyśmy do przodu jak Chiny. Stalibyśmy na czele świata. Obudź się, Polsko!

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FIA GT1 i LMS
PostNapisane: 19 lip 2010, o 20:53 
Offline
moderator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 25 sty 2005, o 21:38
Posty: 13407
Lokalizacja: Siedlce
Hehe ciekawa sprawa taka jazda szafą ;) Na innym torze mogło by być jeszcze lepiej, jak by nie było tak ciasno ;)

_________________
Fanatyczny Fan Formuły 1

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FIA GT1 i LMS
PostNapisane: 19 lip 2010, o 22:29 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 27 lis 2004, o 17:03
Posty: 2594
Lokalizacja: Wrocław
Np. taki Transit w "korkociągu" na Laguna Seca 8) Faktycznie nic innego już potem nie robiłoby wrażenia ;)

_________________
Greg Moore. A legacy of spirit.
http://pl.youtube.com/watch?v=w2pvzbb162A

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FIA GT1 i LMS
PostNapisane: 19 lip 2010, o 23:05 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 2 sie 2004, o 12:59
Posty: 1251
Lokalizacja: Euroland
Te Transity smigaly po Portimao, ciekawie to wyglada...

_________________
Kaczyński: Gdyby nie to chore państwo, parlibyśmy do przodu jak Chiny. Stalibyśmy na czele świata. Obudź się, Polsko!

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona   1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
F1 ultra - Formuła1 Forum Powered by phpBB © phpBB Group