F1ultra Forum: Formuła 1, GP2 i inne serie na www.f1ultra.pl

Forum fanów Formuły 1 i czytelników F1ultra
Teraz jest 23 maja 2018, o 23:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: PZM(ł)ot
PostNapisane: 29 cze 2005, o 18:31 
Wszyscy ( :wink: ) wiemy jak skończyła się impreza WSMP w Brnie, niektórzy wiedzą jaką głupotą, nieznajomością przepisów, techniki i realiów wyścigów motorków, ale uważam za szczyt...

Mnie czasami cenzura głupota PZM(ł)ot'ów. W 4. Rajdzie Strzelińskim Etoll nie pojedzie Krzysztof Tercjak na swoim (podobno prywatnym) Peugoet'cie 306 Maxi Kit-Car... ponieważ takim autom nie wolno startować w Mistrzostwa Europy. AFAIK to miał być pierwszy start Wrocławianina w bieżącym sezonie.

Czy któryś z szanownych kolegów, tutaj ukłon w stronę fana włoskich czerwonych, mógłby mi wytłumaczyc ową wykładnię, wszak na własne oczy widziałem jadącego w II lidze polskiego Fiata 125p nie dalej jak w zeszłym roku :)5

Mam rozumieć, że wycofane z produkcji fiaty mogą jechać w PZM, a Kit Cary nie :)5 Proszę o wytłumaczenie, ponieważ jeszcze bliski stwierdzenie, iż komisja rajdowa PZM jest organem bardziej pier.... niż "znający" się na przepisach i nowinkach moto-technicznych seniorzy-delegaci z szefostwa Autodrama Nadzionale Poznań.

BTW. Taka ciekawostka, Tercjak był na liście zaginionych w czasie tsunami, bodajże na wyspie Phuket.
Czy ktoś może mi wyjasnić cz Tercjak mógł pojechać w tym rajdzie, a jeśli nie to dlaczego skoro w PPZM jeżdżą nawet FSO 125 p

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2005, o 18:37 
Offline
.
Dołączył(a): 6 mar 2002, o 01:00
Posty: 6433
Odróżniasz kit-cary i WRC od samochodów klas A7, A6, A5, A0, N3, N2, N1 i N0 nawet z utraconą homologacją :)5

W rajdach zaliczanych do mistrzostw kraju i Europy nie dopuszcza się do startu dwulitrowych kit-carów i samochodów WRC. W rajdach zaliczanych do Pucharu PZM do startu nie dopuszcza się w/w samochodów oraz samochodów klas A8 i N4, którymi mogą startować wyłącznie zawodnicy z licencją Międzynarodową, oczywiście jako Goście.

Fiat 125p, FSO Polonez, Fiat 131 i inne mogą startować w rajdach Pucharu PZM oraz w rajdach zaliczanych do mistrzostw Polski, ale w klasie Historycznej.

A Rajd Strzeliński (Puchar PZM) się już odbył...

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2005, o 18:44 
Wiem że się odbył.

Jak pisałem, nie za bardzo orientuję się rajdach.

Znaczy się Kit-Car w jakiej klasie powinien jeździć, nie A-7 :)5

Góra
  
 
 Tytuł: Re: PZM(ł)ot
PostNapisane: 29 cze 2005, o 18:53 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 9 mar 2003, o 19:04
Posty: 775
Lokalizacja: Poznań
Dobra Alexie po kolei i anielską cierpliwością:

Alex K napisał(a):
W 4. Rajdzie Strzelińskim Etoll nie pojedzie Krzysztof Tercjak na swoim (podobno prywatnym) Peugoet'cie 306 Maxi Kit-Car...

Nie pojedzie przede wszytkim dlatego, ze ten rajd już się zakończył :wink:

Cytuj:
ponieważ takim autom nie wolno startować w Mistrzostwa Europy. AFAIK to miał być pierwszy start Wrocławianina w bieżącym sezonie.


Owszem, od tego sezonu nie można startować Kit-Carmi w ME. Ale rajd Strzeliński to nawet nie MP, to tylko Puchar PZMot. A w pucharze PZMot już od dawna nie można jeździć Kit-Carami. Goście mogą śmigać w N4, zaś, jeśli walczy się o puchar, można jeździć co najwyżej w A7. Cel jest jasny -ograniczenie kosztów i wyrównanie szans. Oczywiscie na poczatku sezonu PZMot w ramach ograniczania kosztów nakazał wszytkim zaopatrzenie się w gadżety wartości paru tysięcy oraz podwyższył wpisowe, ale to już insza inszość.[/quote]

Cytuj:
wszak na własne oczy widziałem jadącego w II lidze polskiego Fiata 125p nie dalej jak w zeszłym roku :)5


Wzrok masz jeszcze dobry. W PZMocie można startować autami z utraconą homologacją (i świetnie się bawić za niewielką cenę). Stąd można się natknać na Fiata 125, Polodoloty, Escota Mk II i inne fajne wynalazki.

Cytuj:
Mam rozumieć, że wycofane z produkcji fiaty mogą jechać w PZM, a Kit Cary nie :)5


Dokładnie. IMO, goście, jadący poza klasyfikacją, mogliby sobie pośmigać Kit-Carami, skoro w Mistrzostwach Polski jeszcze można. No ale na połaczone siły FIA i PZMotu nie ma rady...

_________________
Bibere humanum est, ergo bibamus


Ostatnio edytowano 29 cze 2005, o 18:54 przez alfan, łącznie edytowano 1 raz
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2005, o 18:54 
Offline
.
Dołączył(a): 6 mar 2002, o 01:00
Posty: 6433
Kit-car jest szczególnym przypadkiem samochodu klasy A7, podobnie jak Super 1600 jest szczególnym przypadkiem samochodu klasy A6 i WRC jest szczególnym przypadkiem samochodu klasy A8 :-)

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 cze 2005, o 17:49 
Przecież pisałem, że wiem, że sie odbyl a wiem także, że nie chcieli go dopuścić.

Niestety. :sad: Ostatnio intensywnie studiuję FIM'owskie warunki homologacyjne dot. klas Superstock oraz Superbike a także regulamin techniczny owych klas. Więc, nie mam czasu na zagłębianie sie w zawiłości regulaminowe i klasowe w RSMP, a tym bardziej PPZM. Jak widać są one bardzo zawiłe. :roll: :)1

Jak się ostatecznie zakończyła sprawa tej nieszczęsnej półośki z Subaru Hołowczyca :)5

Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
F1 ultra - Formuła1 Forum Powered by phpBB © phpBB Group