F1ultra Forum: Formuła 1, GP2 i inne serie na www.f1ultra.pl

Forum fanów Formuły 1 i czytelników F1ultra
Teraz jest 21 lut 2018, o 04:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: fanklub Minardi - zapraszam ;-)
PostNapisane: 31 gru 2002, o 12:38 
Offline
redaktor/moderator F1ultra
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 20 gru 2001, o 01:00
Posty: 1170
Lokalizacja: hanysowo :)
Mam zaszczyt oznajmić, iż swoją działalność rozpoczął ultrowy fan-club włoskiej stajni MINARDI. Pokażmy reszcie że F1 to nie tylko Ferrari czy Williams, to także takie małe zespoły jak my, prowadzone z pasją i wielkim zaangazowaniem. Zapewniam masę emocji podczas dopingowania zmagań tej załogi. To jest nie do opisania ta radość w stylu GP Europy'99 czy GP Australii'02... Takie wyścigi dają tyle satysfakcji gdy wreszcie się uda...

Obrazek

Z Cosworthem pod maską i parą świetnych kierowców - uzdolnionym, młodym Justinem Wilsonem i, mam nadzieję, doświadczonym Josem the Bossem jest szansa na wykonanie milowego kroku naprzód w historii zespołu Minardi. Ostatni bedą pierwszymi!!! Pokażmy że najmniejsza stajnia ma najwięcej kibiców!!! ;-)

Obrazek

:)22 FORZA MINARDI TEAM :)22

Fox Mulder :)21

_________________
Alex Yoong jest ok

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 gru 2002, o 16:34 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 22 kwi 2002, o 01:00
Posty: 2578
Lokalizacja: Piekary Śląskie
:)2 :)2 :)2 Oby inżynierowie coś wykombinowali na nowy sezon, bo sam silnik nie pojedzie. Ale bądźmy dobrej myśli - niech Jos się przyłączy!!!

_________________
“Reigning World Champion and world raining champion, I think you can call Michael Schumacher” - Martin Brundle

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 gru 2002, o 19:30 
Offline
.
Dołączył(a): 6 lip 2002, o 01:00
Posty: 5146
Lokalizacja: Włocławek
MINARDI miłośc mojego życia w F1 ;) ;)

Ile to już się przez nich nacierpiałem ile to razy cieszyłem z KAŻDEGO pojedyńczego punktu, a ile razy płakałem (Nurburg 99), pamiętacie tą scene jak Luca nie chce opuścić bolidu i potem rozpłakuje się jak małe dziecko nad nim :cry: :cry: :cry: :( :-? .


Obrazek
......img to zdjecie bylo za duze ;): Administrator

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sty 2003, o 23:33 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 22 kwi 2002, o 01:00
Posty: 2578
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Jak to było??? Niestety nie widziałem tego wyscigu, ale domyślam się, że jego bolid odmówił posłuszeństwa gdy Luca był na punktowanej pozycji, czyż nie tak?

_________________
“Reigning World Champion and world raining champion, I think you can call Michael Schumacher” - Martin Brundle

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sty 2003, o 16:47 
Offline
redaktor/moderator F1ultra
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 29 sie 2002, o 01:00
Posty: 8281
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Badoer jechał na 4. miejscu, nim (bodajże 13 okrążeń przed metą) zepsuła się skrzynia biegów... :evil: :)3

_________________
07.04.1968 - Flower of Scotland when will we see your like again?
01.05.1994 - We'll never forget...

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sty 2003, o 17:51 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 22 kwi 2002, o 01:00
Posty: 2578
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Widziałem już filmik jak Luca płakał nad swoim Minardi, ale nie rozumiem po włosku więc nie wiedziałem co i jak...

_________________
“Reigning World Champion and world raining champion, I think you can call Michael Schumacher” - Martin Brundle

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 mar 2003, o 11:46 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 8 lut 2003, o 22:18
Posty: 5402
Lokalizacja: Częstochowa
Zobaczymy jak to będzie w tym sezonie....
ale na przyszły mają kupować chasisa wiec... :)

_________________
Adobi.me

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sie 2003, o 21:31 
Offline
.
Dołączył(a): 21 mar 2003, o 14:32
Posty: 646
oj chyba sie jutro tutaj zapisze :) ostanio tak sobie spróbowałem pojeździć w F1 C Minardim z 2003 roku i.... ten bolid jest boski, jeszcze Josem ach.. piekny jest ten Team

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sie 2003, o 18:31 
Offline
.
Dołączył(a): 21 mar 2003, o 14:32
Posty: 646
zdjęcie z tego nowego artykułu o Josie z Ultry baardzo mi sie spodobało, pikene jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2003, o 18:34 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 9 sie 2002, o 01:00
Posty: 1372
Lokalizacja: wawa
Jak myslicie, kiedy Minardi bedzie lepsze niz wtedy:

Obrazek

Brakuje Pierluigiego, tylko on wyciskal wszysko z Minardi.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2003, o 22:15 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 8 lut 2003, o 22:18
Posty: 5402
Lokalizacja: Częstochowa
w przyszłym roku, o ile dostanie silnik Renault (plotki chodziły), uda im się utrzymać Josa i kupią/zrobią dobry chasis bedize bosko....
ale tu jest ten problem, że trzeba patrzeć dalej niż w 1 sezon, na co Minardi w tej chwili nie stać, niestety.... Przydałby się strategiczny sponsor na 2-3 sezony, dobry (lub bardzo dobry - np Jos) kierowca z umową na min 2 sezony i trochę szczęścia.... ale nikt nie chce inwestować w nich, by za 2 lata mieć wyniki :|
Do tego jako 2 kierowca (i testerzy) - powinni pojawić się kierowcy typu Diniza czy innego Younga......

_________________
Adobi.me

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sie 2003, o 11:09 
Offline
redaktor/moderator F1ultra
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 20 gru 2001, o 01:00
Posty: 1170
Lokalizacja: hanysowo :)
Martini był świetnym driverem. Nie zgadzam sie jednak z tym, że jedynie on wyciskał wszystko z Minardi. Wtedy Minardi było naprawdę niezłe. Silniki Ferrari, dobre nadwozie, 7-ce w konstruktorce. Moim zdaniem tak samo dobrą robotę wykonywali i Alosno 2 lata remu, i Webber rok temu, a teraz wykonuje Jos i do czasu wykonywał Wilson. Niedawno przeczytałem ciekawą teorię w której myślę jest dużo prawdy. Otóż każdy bolid posiada pewien limit, poza który żaden kierowca nie wyjdzie, a że PS03 jest po prostu bardzo kiepskie, to ten limit jest szczególnie wąski. Dlatego też dobry driver nie będzie w stanie pokazać w nim w pełni swojej faktycznej lepszości nad swoim gorszym potencjalnie partnerem, bo auto poniżej pewnego czasu na bank nie zejdzie i tyle. Doskonałym przykładem jest tutaj Kiesa, który trzyma się na ogonie Josa a nie wierzę że dzieli ich taka różnica.

Jakie był pierwsze wrażenia Wilsona po przejściu do Jaguara? Że to auto ma o wiele więcej możliwości kombinowania z setupem w porównaniu z Minardi, że jest więcej opcji które można zmieniać. W Minardi ustawiłeś 5 parametrów i jazda. Mówił też, że teraz może wreszcie po prostu skupić się na tym by pojechać jak najszybciej, bo prowadząc PS03 trzeba było myśleć przede wszystkim by utrzymać samochód na optymalnej linii na torze a nie zajmować się szukaniem szybkości.

Kiedy Minardi będzie lepsze niż w 1991? Hmm ciężkie pytanie. Byłoby super gdyby ścigało się się z Jordanem, Sauberem czy BAR-em. Nie byłyby dla mnie problemem P19 i P20, jeśli zespół traciłby tylko 0.5s do środka stawki. Wcale nie trzeba do tego współpracy z jakimś fabrycznym koncernem. Potrzeba skonstruować konkurencyjne nadwozie.

Trzeba sobie szczerze powiedzieć, że sukcesem Paula Stoddarta jest fakt, iż Minardi przetrwało ten rok. Jos i Justin na torach robili przecież za clownów F1 co 25 lapów ustępując dublującym ich Williamsom i Ferrarkom. Jednak Minardi było w podobnej sytuacji finansowej prawie zawsze i zawsze produkowało niezłe auta. Brunner dysponując środkami mniejszymi niż jakikolwiek konstruktor F1 zrobił bardzo dużo.

Ciekawe jestem bardzo jak zespół by się zaprezentował w tym roku gdyby zostali z Michelinem. PS03 było zbudowane z myślą o tych oponach i Bridge nie pracują z nim za dobrze, mają bowiem o wiele twardsze ścianki boczne. PS03 będące ewolucją PS02 przejęło charakterystykę zawieszenie tego modelu (jest bardzo "sztwyne") i wymaga bardziej miękkich ścianek bocznych opon, na jakich jedzie. Podejrzewam że inżynierzy już wiedzą jak rozwiązać ten problem na przyszły rok. To powinno pozwolić uzyskać większą sprężystość i dodałoby tak bardzo potrzebną przyczepność.

W sytuacji w jakiej team teraz się znajduje, najlepszym IMHO rozwiązaniem byłoby zostawić już w spokoju bieżący rok (może nawet wystawić w reszcie wyścigów Arrowsy) i skupić się na przyszłym. Wszytkich partnerów technicznych zatwierdzić najlepiej już na jesieni, potrzebna jest przede wszystkim stabilizacja. Opony Bridgestone, silnik raczej mimo wszystko Cosworth (stąd roszada Wilsona) - to bardzo dobra jednostka moim zdaniem, prologować jak najszybciej kontrakt Josa + jego sponsorów, drugiego wziąść mocnego pay drivera też z ok. 10 milionami, i brać się do roboty!

Trzeba się zabrać za kompletnie nowy samochód. Minardi musi przede wsyzstkim zoptymalizawać rozmieszczenie wszystkich elementów nadwozia, podwyższyć minimalnie środek ciężkości, oraz skonstruować wreszcie 7-biegową skrzynię biegów ale od razu zgrabną a nie byle jaką, bo obecna ogranicza znacznie skok tylnego zawieszenia. Dalej, trzeba popracować nad aerodynamiką. Ciekaw jestem czy zaczerpną jakieś pomysły z A23? Z dogłębnej analizy i porównania jakie przeprowadzono kiedyś na pewnej stronie internetowej domniemuję, że zeszłoroczny Arrows jest szybszy na większości torów od tegorocznego Minardi, więc czemu nie użyć jego jako bazy wyjściowej na 2004?

Konstruktorzy to najważniejszy aspekt w zespole F1, kierowca po prostu niewiadomo jak genialny nie zrekompensuje fatalnego auta. Oczywiście niski budżet nie znaczy równocześnie kiepskiej konstrukcji! Arrows miał może tylko trochę więcej kasy rok temu niż Minardi ma w tym, i ciągle byli w stanie zbudować bolid który mógł walczyć o 10. pozycję na qualu. Design nadwozia nie jest aż taaak drogi, w stawce jest zresztą tyle do czerpania inspiracji (może zrobić coś a'la połączenie A23 z F2002??). Z odpowiednimi funduszami myślę że i obecny personel poradziłby sobie z w/w przeze mnie problemami metodą prób i błędów. Ale środków finansowych nie ma, więc potrzebny jest ktoś z innowacyjnym podejściem do sprawy, ktoś kto zrobi to od razu, kto podejmie ryzko, przy jednoczesnej pewności że wie co robi.

Minardi zawsze słyneło też z innowacji. Teraz tego brakuje. Nigdy nie mieli oni kasy by konkurować z top teamami. Jednak zawsze posiadali personel techniczny, który potrafił wymyśleć coś nowego co pozwalało im na jako tako walkę. Pamiętacie kto pierwszy wprowadził tytanową skrzynię biegów? Teraz każdy takiej używa.

Potrzeba im jakiegoś charyzmatycznego konstruktora, który tknąłby w team jakiś powiew świeżości. Trzeba przede wszystkim zmienić Loica Bigoisa (autor pamiętnego Prosta) na stanowisku szefa konstruktorów. Z nim Minardi daleko nie zajdzie. Może Sergio Rinland? O ile wiem pracuje teraz dla teamu Peugeota w BTCC.

Wypowiedzi Josa że nie pojedzie on za rok PS03 mogą sugerować, że wcale nie jest pewne że jakiś nowy samochód w ogóle powstanie... Może poprostu z konieczności zbudują jakąś hybrydę w stylu PS03b i jazda. Oczywiście nie ma co marzyć o badaniach w tunelu, 6-dniowych testach dla opon itp.

Jest większa szansa na lepsze czasy z nowym Concorde Agreement w 2008, na mocy którego teamy uzystkiwałyby większe udziały z transmisji. Dla Minardi następne 10m byłoby naprawdę zbawieniem. Jednak narazie prawda jest niestety inna. Dziś jednym z niewielu pozytywów to inwestycja Berniego w Minardi. Widać że skrzatowi bardzo zależy na tym, by zespół przetrwał do chwili spisania nowego Concorde Agreement. Tu jest nadzieja.

Na koniec tylko taka mała podsumowująca refleksja. Minardi jest zespołem zombie. Ni to żywe, ni martwe, po prostu bierna i pusta egzystencja.

Fox Mulder

_________________
Alex Yoong jest ok

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sie 2003, o 16:16 
Offline
redaktor/moderator F1ultra
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 29 sie 2002, o 01:00
Posty: 8281
Lokalizacja: Piekary Śląskie
IMO najlepszym modelem w historii Minardi był M189...

_________________
07.04.1968 - Flower of Scotland when will we see your like again?
01.05.1994 - We'll never forget...

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 wrz 2003, o 18:05 
Offline
.
Dołączył(a): 21 mar 2003, o 14:32
Posty: 646
możecie podac kilka ciekawychlinków z minardi?? :roll:

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 paź 2003, o 23:14 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 2 cze 2003, o 23:56
Posty: 319
Lokalizacja: Kopenhaga
Nie należę do żadnego fan-clubu, ale dostałam (przez pomyłkę :)5 ) takiego oto maila. Dziwne...

Cytuj:
Od: Ralph Bahr <Jostheboss@t-online.de>
Data: 2003-10-19 03:18
Do: maja.sokolowski@gazeta.pl
Temat: Website

Hy!

Take a look at my website!
Best regards

--
Viele Grüße
Ralph Bahr


www.jostheboss.de
Alles über Jos Verstappen und die Formel 1


Ralph Bahr
Hermann-Loens-Strasse 1
29223 Celle
Germany



--
Reklama: Promocja jesienna SAS! Zapraszamy na www.scandinavian.net/ Bilety lotnicze do 11
miast Skandynawii i USA. Nowy Jork juz od 349 USD + oplaty lotniskowe.


Strona jest po niemiecku.

_________________
Old at heart but I'm only 28
And I'm much too young
To let love break my heart
Young at heart but it's getting much too late
To find ourselves so far apart

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 paź 2003, o 08:59 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 18 sie 2003, o 08:51
Posty: 2084
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Można być w 2 Fanklubach ?
Ja jestem już w Ferrari i tego członkowstwa nie zmienię, ale Minardi to wielki duch sportu i im też kibicuję.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 paź 2003, o 18:09 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 16 mar 2002, o 01:00
Posty: 2824
Lokalizacja: Jasło
Można :D

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2004, o 09:12 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 8 lut 2003, o 22:18
Posty: 5402
Lokalizacja: Częstochowa
Jak coś to przypominam wszem i wobec - że fanklub odżywa - wszystkich członków fanklubu proszę o potwierdzenie, że widzą foruma (we właściwym miejscu) - innych zachęcam do włączenia się w to :-)

_________________
Adobi.me

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2004, o 09:47 
Offline
redaktor F1ultra
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 27 lut 2002, o 01:00
Posty: 3212
Lokalizacja: Warsaw, Kazimierz, Dębki, Zakopane
wszyscy widzą

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2004, o 13:09 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 29 cze 2004, o 16:02
Posty: 559
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Nie dość że widzę to jeszcze czasami się udzielam.

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
F1 ultra - Formuła1 Forum Powered by phpBB © phpBB Group