F1ultra Forum: Formuła 1, GP2 i inne serie na www.f1ultra.pl

Forum fanów Formuły 1 i czytelników F1ultra
Teraz jest 19 sty 2018, o 18:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona   1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zapytanki do ekspertów
PostNapisane: 7 lip 2012, o 13:30 
Offline
moderator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 22 sie 2005, o 12:19
Posty: 1602
Skoro fotograf przeżył to ja nie wiem jak wielka i szybka musiała być boska ręka która go uratowała :wink: brr.

Dzięki za informację, bo jeśli to zdjęcia to by wszystko wyjaśniało. Myślałem po prostu, że ktoś chałupniczą metodą zrzucał jakiś stary filmik. Bo nawet wszechwiedzący wujek Google nie znajduje tych zdjęć oddzielnie.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zapytanki do ekspertów
PostNapisane: 25 cze 2013, o 13:51 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 9 sie 2008, o 14:48
Posty: 13
To na początek :-? Jest tego sporo, ale po malutku :)7

1. Obstawiałbym na Meksyk?
Obrazek
2. Wygląda na WR9. Kanada?
Obrazek
3.Moim zdaniem Austria albo Dijon, ale pewności nie mam
Obrazek
4. Podpisane jako "France 1987", ale jakoś mi się wierzyć nie chcę :o
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zapytanki do ekspertów
PostNapisane: 25 cze 2013, o 18:41 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 10 wrz 2009, o 08:51
Posty: 347
1. Jacarepagua
2. Hockenheim
3. Dijon
4. Jacarepagua
:wink:

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zapytanki do ekspertów
PostNapisane: 26 cze 2013, o 06:03 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 9 sie 2008, o 14:48
Posty: 13
Wielkie dzięki piwo:) następne fotki :)_

1.
Obrazek
2.
Obrazek
3.
Obrazek
4.
Obrazek
5.Flaga wskazuje Hiszpanię, no ale być nie może. San Marino?
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zapytanki do ekspertów
PostNapisane: 26 cze 2013, o 07:09 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 10 wrz 2009, o 08:51
Posty: 347
1. Hockenheim
2. Silverstone
3. Jacarepagua
4. Dijon
5. Imola, test

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zapytanki do ekspertów
PostNapisane: 26 cze 2013, o 16:19 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 9 sie 2008, o 14:48
Posty: 13
Voodoo widzę że nie obce ci pobocza :wink: Mam pytanie jeszcze do ekspertów, czy ta "hybryda" była jeszcze wykorzystywana w jakimś innym GP w 1989r.?

Obrazek
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zapytanki do ekspertów
PostNapisane: 26 cze 2013, o 16:47 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 10 wrz 2009, o 08:51
Posty: 347
"...w jakimś innym GP..." Czyli w innym niż... trzeba zgadnąć? :D
Z tego, co wiem, ta wersja jeździła na treningu w GP Węgier, skąd pochodzą zdjęcia.

Tu jest fotka podobnej modyfikacji, podobno z GP San Marino, ale zweryfikować tego nie mogę:
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zapytanki do ekspertów
PostNapisane: 26 cze 2013, o 19:25 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 9 sie 2008, o 14:48
Posty: 13
Voodoo napisał(a):
"...w jakimś innym GP..." Czyli w innym niż... trzeba zgadnąć? :D
Z tego, co wiem, ta wersja jeździła na treningu w GP Węgier, skąd pochodzą zdjęcia.


Oczywiście Hungaroring, sorki za niedopatrzenie. A swoją drogą czemu miała służyc ta modyfikacja?Bolid wygląda na 2 lata wstecz, jakby tam turbo wsadzili :)

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zapytanki do ekspertów
PostNapisane: 27 cze 2013, o 06:49 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 10 wrz 2009, o 08:51
Posty: 347
Sezon 1989 był pierwszym od lat bez silników turbo. W związku z tym wygląd samochodów nieco się zmienił, do łask powróciły airboxy nad głową kierowcy. Ale nie wszyscy stosowali ten układ. Pierwsze GP w sezonie, w Brazylii, wygrał Mansell. A w jego Ferrari w inny sposób dostarczano powietrze do silnika:
Obrazek
Wygląda znajomo? Widocznie podczas następnej rundy MŚ, GP San Marino, McLaren postanowił przetestować rozwiązanie konkurencji, czy nie daje przewagi w porównaniu z chwytem nad głową kierowcy. Raczej nie dawało, skoro Ferrari używało tego tylko podczas 3 pierwszych wyścigów. A dlaczego wrócono do tego pomysłu akurat podczas GP Węgier? Informacji nie mam, mogę tylko spekulować, że być może liczono na lepszy opływ powietrza i bardziej efektywne wykorzystanie tylnego skrzydła na krętym Hungaroringu? Na treningu się skończyło, w wyścigu oba McLareny jechały w klasycznej konfiguracji.

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona   1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
F1 ultra - Formuła1 Forum Powered by phpBB © phpBB Group