F1ultra Forum: Formuła 1, GP2 i inne serie na www.f1ultra.pl

Forum fanów Formuły 1 i czytelników F1ultra
Teraz jest 22 sty 2018, o 03:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona   1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Nowe regulacje techniczne na sezon 2013 i 2014
PostNapisane: 29 wrz 2012, o 09:43 
Offline
.
Dołączył(a): 13 gru 2009, o 17:52
Posty: 431
Lokalizacja: Zabrze
jak dla mnie to głupi jest przepis o laminatowych nakładkach na nos "by ładniej wyglądało" :roll: to nie konkurs piękności :)6
ciekawe, że wg nowych regulacji DDRS Merca będzie zakazany, ale od Lotusa nie, więc opłaca im się dopracowywać swoją nową zabawkę :)

_________________
"You cannot describe the passion, you can only live it"
EnzoFerrari
III

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe regulacje techniczne na sezon 2013 i 2014
PostNapisane: 29 wrz 2012, o 09:57 
Offline
moderator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 25 sty 2005, o 21:38
Posty: 13238
Lokalizacja: Siedlce
Cóż u Lotusa to ma niejako działać cały czas, jak dobrze rozumiem, bez potrzeby jakichś ruchomych części.
Nie konkurs piękności? :> A tyle było bicia piany o tego garba ;) Po za tym wiele innych struktur też jest ukrytych pod poszyciem to co tam i to mogą schować, choć nie wiem czy to nie poprawi aero, ... też... myślę, że to wcale nie będzie wyglądało jak nakładka, a ładnie wpasują to jako jako jedną ciągłą całość nosa ;)

_________________
Fanatyczny Fan Formuły 1

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe regulacje techniczne na sezon 2013 i 2014
PostNapisane: 29 wrz 2012, o 10:13 
Offline
.
Dołączył(a): 13 gru 2009, o 17:52
Posty: 431
Lokalizacja: Zabrze
No właśnie, ciężko mi sobie wyobrazić by taka nakładka nie miała żadnego wpływu na aero, może tak się da - nie wiem, ale w takim razie nie mam pojęcia jak owa część z laminatu by miała wyglądać...
Ale jak się uczepili tych nakładek to chociaż mogli je zrobić obowiązkowe a nie jako opcję ;) ale z drugiej strony obecne rozwiązanie w regulaminie da większe urozmaicenie, zobaczymy :)

_________________
"You cannot describe the passion, you can only live it"
EnzoFerrari
III

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe regulacje techniczne na sezon 2013 i 2014
PostNapisane: 29 wrz 2012, o 15:26 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 8 lip 2007, o 14:42
Posty: 1461
Patent Lotusa to nie DRS, ani DDRS. W pewnym sensie to oczywiscie ustrojstwo do redukowania oporu, w porywach nawet system redukcji oporu, ale to zupełnie nie ten trademark;) Dlatego niezakazane. To muszą zakazać innym wymyślonym punktem regulaminu. Nie wiem kiedy to zrobią. Pewnie jakoś przed sezonem przy proteście np. srebrnego ulubienca federacji jak mu sie nie uda zestroić swojego.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe regulacje techniczne na sezon 2013 i 2014
PostNapisane: 5 gru 2012, o 16:16 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 6 sie 2006, o 15:56
Posty: 1668
Lokalizacja: Polska
http://www.fia.com/news/world-motor-sport-council-2012

Wycofali się ze zmian w wymiarach i kształcie przedniego i tylnego skrzydła. No to szykuje się co najmniej 1 dodatkowy sezon z wysokimi nosami i przeciętymi oponami w każdym wyścigu :-?.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe regulacje techniczne na sezon 2013 i 2014
PostNapisane: 5 gru 2012, o 16:32 
Offline
moderator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 25 sty 2005, o 21:38
Posty: 13238
Lokalizacja: Siedlce
A kapturki na krzywe nochale będą?! :>

_________________
Fanatyczny Fan Formuły 1

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe regulacje techniczne na sezon 2013 i 2014
PostNapisane: 9 paź 2013, o 16:50 
Offline
.
Dołączył(a): 19 paź 2009, o 14:11
Posty: 49
W następnym roku dostawca opon będzie mógł zrobić opony o różnej twardości w jednym komplecie (tył -przód). Co w takim razie z przepisem o zastosowaniu dwóch różnych rodzajów "mieszanki" w wyścigu? Czy będzie 4 rodzaje opon na tylną oś i 4 rodzaje opon na przednią w sezonie?

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe regulacje techniczne na sezon 2013 i 2014
PostNapisane: 9 paź 2013, o 19:07 
Offline
.
Dołączył(a): 10 maja 2010, o 16:51
Posty: 2533
Lokalizacja: Elbląg, Starogard Gdański
Nie, będzie tak jak teraz z mieszankami. Po prostu z tyłu będą trochę "twardsze" bo będą bardziej obciążone przez nowe silniki.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe regulacje techniczne na sezon 2013 i 2014
PostNapisane: 30 lis 2013, o 11:14 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 30 paź 2002, o 01:00
Posty: 1582
Mamy kolejny wspaniały pomysł na przyszły rok: propozycja dotyczy przymusowych 2 zmian opon w czasie wyścigu oraz limitu dystansu przejechanego na każdym rodzaju ogumienia. W domyśle ma to pozwolić na uniknięcie sytuacji, gdzie kierowcy jechali na mocno zużytych oponach, co wizerunkowo źle wyglądało dla Pirelli.
IMHO mamy kolejny krok w tył, wyścigi znów staną się bardziej przewidywalne i rzadziej będą się zdarzały sytuacje, gdzie kierowca na wolniejszych (bardziej zużytych) oponach będzie bronił się przed szybszym rywalem, który jest z tyłu. A to zawsze stanowiło dodatkową atrakcję w wyścigu.
Po co w takim razie wprowadzili zakaz tankowania parę lat temu? Było tak konserwatywnie i bezpiecznie dla opon. A i firmy paliwowe miały dodatkową reklamę.

Może niech w ogóle wyznaczą na których okrążeniach kierowca ma się obowiązkowo zatrzymywać, bo nieplanowanym zjazdem powoduje zagrożenie na torze i w pit lane, zaskakując innych kierowców i własnych mechaników. To jest niebezpieczne i godzi w wizerunek niektórych idealnych zespołów.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe regulacje techniczne na sezon 2013 i 2014
PostNapisane: 30 lis 2013, o 13:42 
Offline
.
Dołączył(a): 19 paź 2009, o 14:11
Posty: 49
Najlepszą zmianą moim zdaniem byłoby zmiana team radio - na zasadzie telemetrii teraz, to znaczy tylko w jedną stronę, od kierowcy do zespołu. Czterokrotny mógłby wylewać żale a Rocky musiałby na tablicach go pocieszać ;)

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe regulacje techniczne na sezon 2013 i 2014
PostNapisane: 30 lis 2013, o 17:16 
Offline
moderator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 25 sty 2005, o 21:38
Posty: 13238
Lokalizacja: Siedlce
Jeszcze obowiązkowe dwa zjazdy rozumiem, ale poco limit km, niech je robią kiedy chcą...

Tak przy okazji, bo nie jestem pewien, to w końcu w przyszłym roku ma być już rozrusznik, czy jeszcze nie?

_________________
Fanatyczny Fan Formuły 1

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe regulacje techniczne na sezon 2013 i 2014
PostNapisane: 16 mar 2014, o 16:50 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 2 paź 2005, o 22:13
Posty: 171
Lokalizacja: Wrocław
Skoro kierowca ,jak mawia regulamin (bazuję na imfo F1Ultra) ma mieć obowiązek uruchomienia silnika bez ingerencji z zewnątrz tzn. że rozrusznik być musi. Chyba, że zastosują korbkę na dobrej przekładni w kokpicie, hm... co notabene też by nazwać można rozrusznikiem. :-]
Przepływowych narazie nie stosują :-D

_________________
Liczy się tor a prędkośc to skutek uboczny.
KARTING!

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe regulacje techniczne na sezon 2013 i 2014
PostNapisane: 16 mar 2014, o 17:19 
Offline
moderator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 6 wrz 2006, o 21:10
Posty: 3576
Lokalizacja: Woking
Wcześniej nie było IMO przez konieczność posiadania baterii do rozrusznika. Teraz baterie też muszą być, to i pewnie rozrusznik jest ;)

_________________
Obrazek

Косово је Србија.

You don’t need any gratification from any peers. If you bust they ass, you gain that respect from them.
The Big Ticket

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe regulacje techniczne na sezon 2013 i 2014
PostNapisane: 16 mar 2014, o 19:59 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 2 paź 2005, o 22:13
Posty: 171
Lokalizacja: Wrocław
Ale chwila, przecież do tego można wykorzystać ERS! Czyż nieprawda?
Czyli rozrusznik jako taki niepotrzebny.

_________________
Liczy się tor a prędkośc to skutek uboczny.
KARTING!

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe regulacje techniczne na sezon 2013 i 2014
PostNapisane: 16 mar 2014, o 23:12 
Offline
moderator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 6 wrz 2006, o 21:10
Posty: 3576
Lokalizacja: Woking
Wtedy rozrusznikiem jest ERS. :)21

_________________
Obrazek

Косово је Србија.

You don’t need any gratification from any peers. If you bust they ass, you gain that respect from them.
The Big Ticket

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona   1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
F1 ultra - Formuła1 Forum Powered by phpBB © phpBB Group