F1ultra Forum: Formuła 1, GP2 i inne serie na www.f1ultra.pl

Forum fanów Formuły 1 i czytelników F1ultra
Teraz jest 20 lip 2018, o 08:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona   1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zmiany techniczne na rok 2011
PostNapisane: 9 sie 2010, o 23:52 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 8 lip 2007, o 14:42
Posty: 1461
Sir PhoeniX napisał(a):
SirKamil napisał(a):
Sir PhoeniX napisał(a):
no i chyba latwiej ujazmic takie V6 1,5 niz chociazby 2,0 V10 wiec znowu latwiej bolidem bedzie jechac ... mam racje ?


Przyznam, że nie wiem co chodzi w tym toku rozumowania. Łatwiej, bo V6 a nie V10, bo 2.0 a nie 1.5... czy że n/a vs turbo?


Mialem na mysli ze bolidy coraz latwiej jest prowadzic, coraz mniejsza moc silnikow ...
z poteznym nadmairem mocy naprawde trzeba uwazac jak wciskac pedal a nei jak teraz prawie odrazu w podloge.

Byc moze z tym Turbo bedzie trudniej ?


To nadal 1000 KM na 1000 kg i więcej... prawie od razu w podłogę? Nic z tych rzeczy ... poza tym generalnie sprowadzanie problemu do mocy maksymalnej (słowo klucz) jest raczej nie do przyjęcia.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany techniczne na rok 2011
PostNapisane: 16 lis 2010, o 03:24 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 25 wrz 2005, o 02:07
Posty: 3365
Lokalizacja: Stara Grzybowszczyzna/Bialystok
Dwa tysiace dycha za nami :-? .

Szperal ktos ostatnio w mediach pod katem kompletnej specyfikacji na rok 2011 :)5

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany techniczne na rok 2011
PostNapisane: 19 lis 2010, o 03:00 
Offline
.
Dołączył(a): 26 lip 2003, o 13:16
Posty: 1177
w obecnych czasach są inne turbosprężarki, no i moce nie te, turbo dziury prawie nie będzie.
NIe będzie też więcej powietrza w wydechu. ilośc powietrza po stronie dolotowej i wydechowej zależy praktycznie tylko od mocy.

Najgorsze to jest to, że silniki z turbo słabo brzmią. Nie będzie już wiertarki na 18000RPM.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany techniczne na rok 2011
PostNapisane: 19 lis 2010, o 09:46 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 9 maja 2010, o 12:56
Posty: 189
podsumowując.
Techniczne:
- silnik
- kers
- tylne skrzydło regulowane
- brak podwójnego dyfuzora
- brak f-duct?
- standard balansu

Regulaminowe:
- TO ?

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany techniczne na rok 2011
PostNapisane: 19 lis 2010, o 09:55 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 17 wrz 2006, o 15:52
Posty: 2103
Lokalizacja: Warszawa
Co się zmienia z silnikiem?
Co to jest standard balastu?


F-duct - zabroniony.
Brak regulacji przedniego skrzydła.
No i opony Pirelli.

_________________
Robert Kubica, Kimi Raikkonen, Mark Webber - moi ulubieni kierowcy
Pagani Zonda F, R, Cinque - marzenie

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany techniczne na rok 2011
PostNapisane: 19 lis 2010, o 09:58 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 30 kwi 2004, o 11:36
Posty: 1635
Lokalizacja: Piła
a koce grzewcze nadal zostaja ?

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany techniczne na rok 2011
PostNapisane: 19 lis 2010, o 11:07 
Offline
.
Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 10:44
Posty: 635
Lokalizacja: Helsinki
regulowane tylne skrzydlo to najwiekszy bubel tego regulaminu. Nie chce rozwodzic sie na ten temat, ale moze okazac sie ze w przyszlym sezonie zobaczymy wyscigi "kolarzy"

_________________
Driving good cars divides best from good.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany techniczne na rok 2011
PostNapisane: 19 lis 2010, o 11:10 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 2 sie 2009, o 20:55
Posty: 1141
Zabroniony jest tylko aktywny F-duct. Pasywny (taki jak miał Mercedes na początku sezonu) jest dozwolony.

Cytuj:
Co to jest standard balastu?

Pewnie chodzi o standardowe rozłożenie masy bolidu.

_________________
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany techniczne na rok 2011
PostNapisane: 19 lis 2010, o 11:13 
Offline
.
Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 10:44
Posty: 635
Lokalizacja: Helsinki
rozklad masy 55: 45 +- 1% w zaleznosci od testow opon Pirelli

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany techniczne na rok 2011
PostNapisane: 19 lis 2010, o 11:15 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 17 wrz 2006, o 15:52
Posty: 2103
Lokalizacja: Warszawa
Uu, to o tym nie wiedziałem, po cholerę to?

_________________
Robert Kubica, Kimi Raikkonen, Mark Webber - moi ulubieni kierowcy
Pagani Zonda F, R, Cinque - marzenie

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany techniczne na rok 2011
PostNapisane: 19 lis 2010, o 12:22 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 14 mar 2007, o 10:53
Posty: 2107
Wg słów Rossa to „chcą żeby było sprawiedliwie” przy wejściu nowego dostawcy opon. Narzucenie rozłożenia masy ma zapewnić, że nie dojdzie do sytuacji gdy jeden zespół dzięki lepszemu rozłożeniu wyciśnie więcej z opon.
Powrót 107%
Waga 640 kg.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany techniczne na rok 2011
PostNapisane: 19 lis 2010, o 17:16 
Offline
.
Dołączył(a): 26 lip 2003, o 13:16
Posty: 1177
regulacja tylnego skrzydła to nie jest bubel. Tylne skrzydło bardziej niz przednie wpłynie na prędkość maksymalną na końcu prostej.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany techniczne na rok 2011
PostNapisane: 19 lis 2010, o 17:22 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 17 wrz 2006, o 15:52
Posty: 2103
Lokalizacja: Warszawa
No jasne. Tylko jemu raczej chodziło o to, że pomysł sam w sobie jest bublem. Mi tez zresztą się nie podoba.

_________________
Robert Kubica, Kimi Raikkonen, Mark Webber - moi ulubieni kierowcy
Pagani Zonda F, R, Cinque - marzenie

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany techniczne na rok 2011
PostNapisane: 19 lis 2010, o 17:34 
Offline
moderator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 3 maja 2003, o 14:04
Posty: 8900
collector napisał(a):
Powrót 107%

Nie rozumiem po kiego czorta to wprowadzać ponownie, kiedy i tak nowych zespołów nie będzie, a HRT po pierwszych wyścigach też się łapało w te granice dosyć spokojnie. Cała haja z powodu, że HRT tak słabo wyglądało na początku :roll:

Jak będą to egzekwować w przypadkach typu Alonso w Monaco? Będą równi i równiejsi? :P

_________________
Felipe babe, stay cool

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany techniczne na rok 2011
PostNapisane: 19 lis 2010, o 17:51 
Offline
.
Dołączył(a): 10 maja 2010, o 16:51
Posty: 2533
Lokalizacja: Elbląg, Starogard Gdański
Edi napisał(a):
Jak będą to egzekwować w przypadkach typu Alonso w Monaco? Będą równi i równiejsi? :P


Czasy z treningów.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany techniczne na rok 2011
PostNapisane: 21 lis 2010, o 11:25 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 21 lis 2010, o 10:48
Posty: 45
Lokalizacja: Wschowa
Przez ładnych parę lat obowiązywała zasada 107% i jakoś nikt nie płakał, nawet Minardi się łapało. Raz się Arrows nie załapał, ale to już inna historia ;)
Choć biorąc pod uwagę fiasko rozmów HRT z Toyotą, a więc fakt że prawdopodobnie zeszłoroczny paździerz będzie tylko przerobiony na potrzeby nowego regulaminu, to niewykluczone że ta zasada może im utrudnić życie.

Choć jak dla mnie to dobrze, bo ten zespół ani nie budzi mojej sympatii, ani nie rokuje w jakikolwiek sposób na przyszłość. Zresztą, bardzo się nie zdziwię jeśli nie zobaczymy ich w Bahrajnie. I dobrze

_________________
Yuji Ide & Sakon Yamamoto

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany techniczne na rok 2011
PostNapisane: 10 gru 2010, o 22:32 
Offline
moderator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 25 sty 2005, o 21:38
Posty: 13355
Lokalizacja: Siedlce
Coś dziś na razie same ogólniki, no może po za TO, wiadomo coś o szczegółach ?
http://www.f1ultra.pl/index.php/top-sto ... 11-14.html

_________________
Fanatyczny Fan Formuły 1

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany techniczne na rok 2011
PostNapisane: 14 gru 2010, o 14:06 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 15:42
Posty: 6416
Lokalizacja: f1ultra
Cytuj:
Koniec z utrudnianiem

Manewry utrudniające jazdę innym kierowcom, jak na przykład więcej niż jedna zmiana kierunku jazdy w celu obrony pozycji, celowe wypychanie rywala poza krawędź toru czy wszelkie inne anormalne zmiany kierunku jazdy, nie będą dozwolone -

Ostrzejsze zasady wobec dublowanych

Gdy tylko bolid dogoni inny bolid, który ma być właśnie zdublowany, kierowca musi przepuścić szybszego kierowcę przy pierwszej okazji. Jeśli kierowca nie przepuści tego szybszego, ujrzy niebieskie flagi, które oznaczają, że musi przepuścić jadące za nim auto. Wszystkie przypadki zignorowania niebieskich flag będą rozpatrywany przez sędziów.

http://www.sport.pl/sport/1,65025,88131 ... rach_.html
:D

_________________
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany techniczne na rok 2011
PostNapisane: 14 gru 2010, o 14:39 
Offline
.
Dołączył(a): 26 lip 2003, o 13:16
Posty: 1177
ooo. ktoś wysłuchał mojego marudzenia prawie co każdy wyścig.

Tylko taka drbna uwaga:
"jak na przykład więcej niż jedna zmiana kierunku jazdy w celu obrony pozycji, celowe wypychanie rywala poza krawędź toru czy wszelkie inne anormalne zmiany kierunku jazdy" nie były dozwolone juz wcześniej. Kwestia tylko odpowiedniej interpretacji przepisów.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany techniczne na rok 2011
PostNapisane: 14 gru 2010, o 14:43 
Offline
moderator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 9 mar 2002, o 01:00
Posty: 5376
Lokalizacja: już nie Kaszëbë
Lutbar, co ty za bełkoty tu wrzucasz? To o niebieskich flagach jakiś narąbany pisał. :o

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona   1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
F1 ultra - Formuła1 Forum Powered by phpBB © phpBB Group