F1ultra Forum: Formuła 1, GP2 i inne serie na www.f1ultra.pl

Forum fanów Formuły 1 i czytelników F1ultra
Teraz jest 12 gru 2018, o 21:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona   1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lut 2008, o 13:16 
Offline
moderator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 3 maja 2003, o 14:04
Posty: 8900
Dobrze, że się zjednoczyli, jednak jeżeli nie będę miał tego gdzie oglądać to kapa. Chyba rzeczywiście pozostaną tylko streamy :(

_________________
Felipe babe, stay cool

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lut 2008, o 13:53 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 10 sie 2006, o 11:19
Posty: 145
Lokalizacja: Lublin
Rzeczywiście - świetna wiadomość. Ale czy świetna dla widzów w Polsce... ? Oglądałem CCWS w Eurosport 2 (podobnie jak inni kibice spod znaku Cyfrowego Polsatu i Cyfry+), więc Sportclub mnie nie zadowala (w ofercie rzeczonych platform nie występuje). Czy to, ze Eurosport 2 zadowoli sie skrótami wyścigów w wiadomościach to pewna wiadomość czy tylko forumowe przypuszczenia? Eurosport miał wykupione transmisje CCWS na 2008 i tak po prostu z nich zrezygnuje? Pytam nie przez złośliwość, a z czystej ciekawości - na "przedzjednoczeniowej" stronie CCWS były bowiem eurosportowe transmisje na rok 2008 wymieniane...
--
LeHardi

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lut 2008, o 16:21 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 19 lis 2005, o 21:21
Posty: 641
Lokalizacja: Warszawa
Tego nie wiem, ja oczywiście pisałem ze swojej perspektywy: miałem na żywo Indy500 i kilka innych wyścigów IRL w SportKlubie (z tymi skrótami 30-minutowymi to spore uproszczenie).

Żeby oglądać CCWS w zeszłym sezonie musiałem albo korzystać ze stream-u z Chin Ludowych (fatalny obraz i niezrozumiały komentarz) albo dobić uprawnienia do tunera satelitarnego (co jak wiadomo nie jest działaniem legalnym i od dawne przeze mnie nie praktykowanym).

Zmieniając lekko temat: faktycznie, nie wiadomo co z seriami supportowymi. Indy Lights to crap jakich mało ale szkoda by było Atlantic Series. Choć z drugiej strony o ich istnieniu wiedzą głównie za oceanem. Nawet na tym forum niewiele osób ma świadomość, że takie amerykańskie GP2 istnieje (istniało?).

_________________
Pozdrawiam,
Orłoś
http://www.visionf1.com/
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lut 2008, o 17:01 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 11 sie 2006, o 14:39
Posty: 2715
Orłoś, , o AS wiem tylko tyle, ze jest dosyć popularne na Starym Kontynencie ze względu na rangę zawodów i wsparcie Mazdy. Jesli George nie będzie chciał koniecznie jej uśmiercić (ze względu na IPS) to przetrwa jako support dla ALMS i Rolexa.

_________________
" F1 jest sportem w którym 3 gości wymyśliło sobie kiedy rozbić auto na torze, tak żeby kolega z zespołu wygrał..." - Reyn

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lut 2008, o 21:15 
Offline
redaktor/moderator F1ultra
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 29 sie 2002, o 01:00
Posty: 8285
Lokalizacja: Piekary Śląskie
JVattack napisał(a):
To se ne vrati... :-? Bo będzie pod dyktando crapwagonów i serii Tony'ego z 70% torów owalnych... Sama unifikacja serii to nie wszystko a gównem owalowym nie da się skutecznie jeździć po torach drogowych. To będzie "na siłę" :evil: Uważam, że jeśli seria ma mieć przyszłość, to jednak musi oferować coś więcej niż "monopol" na Amerykę Płn. To musi być coś naprawdę szybkiego a nie bolid na owale sprzed 20 lat na siłę przystosowany do torów drogowych. To nie może być znacząco wolniejsze od GP2 na takich torach, no bez jaj ;)


Na siłę to może być w 2008 i 2009, ale potem różnice znikną. W końcu cały open-wheel kręci się wokół tych samych nazwisk. De facto wróciliśmy do stanu z 1995 roku, choć to George pociąga za sznurki. Jednak skoro nie ma już konkurencyjnej serii na własnym podwórku, to nie można robić sztucznych podziałów na "naszych" i "onych".

Paradoksalnie po odejściu starych mistrzów z NASCAR, seria zyskała więcej na prestiżu również dzięki kliku młokosom, którzy może nie są żadnymi mistrzami, ale na pewno opanowali podstawowy kurs marketingu i autoreklamy. Ofc IRL próbowało forsować D.Patrick, ale dziewczyna naprawdę musi wygrać jakiś wyścig, żeby to wszystko miało sens. Bo w NASCAR nawet największe rozrabiaki jak Kyle Busch potrafią wygrać zawody.

Inna sprawa, że Penske i Ganassi są obecni w NASCAR, a po zwycięstwie tego pierwszego w Daytona, nagle może dojść do zmiany priorytetów. Bo podejrzewam, że -naste zwycięstwo w Indianapolis może już nie kręcić Rogera tak jak potencjalne mistrzostwo w NASCAR.

_________________
07.04.1968 - Flower of Scotland when will we see your like again?
01.05.1994 - We'll never forget...

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lut 2008, o 07:26 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 11 sie 2006, o 14:39
Posty: 2715
Penske i Chip ostatnio znacząco zwiększyli budżety swoich zespołów w Sprint Cup, a Big Roge częściej jest widziany w swoim "drugim serduszku" :wink: Sam po Daytonie przyznał, iż w Indy osiągnął wszytko co chciał, zmiana priorytetów jest raczej czymś naturalnym.


Wracając do tematu - Michigan, Houston, Cleveland i Toronto są zainteresowane wejściem w 2009, ale George podobno chce tylko lotnisko w Cleveland.

Walker zas obawia sie o koszty serii, gdyż CCWS było jednak tańsze przez serie oszczędności choćby w postaci zakazu używania tunelów aerodynamicznych, które w IRL sa czymś normalnym. Prócz N/H/L i Forsythe'a nikt specjalnie na to pozwoli nie może, wiec liczy sie na decyzję góry, która zakaże takich programów rozwojowych.

_________________
" F1 jest sportem w którym 3 gości wymyśliło sobie kiedy rozbić auto na torze, tak żeby kolega z zespołu wygrał..." - Reyn

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 mar 2008, o 14:16 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 11 sie 2006, o 14:39
Posty: 2715
Wychodzi na to, iz tego połączenia pozostanie tylko IRL + N/H/L z Conquestem, bo:

Cytuj:
Forsythe zakończy działalność po Long Beach

Zespół Forsythe Racing ogłosił wczoraj, że zakończy swoją działalność po wyścigu w Long Beach z powodu braku funduszy na starty w połączonej serii IRL IndyCar. „Forsythe Championship Racing ogłasza, że rezygnuje z aktywności wyścigowej.” – powiedział wiceprezes zespołu ds. operacyjnych Neil Micklewright.

„Po trzynastu latach rywalizacji w CART i Champ Car World Series, zespół nie potrafił zapewnić sobie wsparcia od sponsorów wymaganego do startów w Indy Racing League IndyCar Series w sezonie 2008. Nadrzędna firma dla FCR, Forsythe Racing Inc. wystartuje w ostatnim wyścigu Champ Car – Toyota Grand Prix of Long Beach z kierowcami, którzy zostaną wkrótce ogłoszeni”.

FCR zaczął popadać w kłopoty finansowe po tym, jak w wyniku wprowadzenia zakazu reklamy wyrobów tytoniowych odszedł od nich przed startem sezonu 2004 strategiczny sponsor – marka Players. Od tego czasu głównym sponsorem zespołu była własna firma Forsythe'a – Indeck.

W związku z rezygnacją zespołu ze startów od razu pojawiły się pytania co do dalszej przyszłości Tracy'ego, który miał podpisany wieloletni kontrakt z tym zespołem i liczył na przejście wraz z nim do IRL.

Kanadyjczyk zapowiedział jednak, że zamierza starać się o posadę w innym zespole IndyCar. „Teraz muszę się szybko przegrupować, odzyskać zimną krew i zacząć rozglądać się za inną posadą – i mam tu na myśli IndyCar. Ten zespół może być już skończony, ale ja jestem gotowy na dalsze ściganie.” – powiedział Tracy.


Cytuj:
Koniec Teamu Australia

Zespół Derricka Walkera występujący pod nazwą Team Australia, jako drugi z byłych Champ Car World Series, nie wejdzie do IndyCar Series. Wycofał się australijski partner Walkera, Craig Gore, który z powodów osobistych i zdrowotnych, tydzień przed sezonem sprzedał swój zespół WPS/WOW w serii V8 Supercars.

Derrick Walker, Szkot z Levin, przez sześć lat pełnił funkcję głównego mechanika Brabhama w F1, a potem przeniósł się do Penske Racing i tak trafił do Champ Carów. W 1988 zaangażował się w projekt Porsche Ala Holberta, trzy lata później kupując zespół, kiedy Porsche wycofało się z Champ Carów. W 2005 Walker Racing zmienił nazwę na Team Australia.

Po decyzji Walkera, na lodzie zostali kierowcy zespołu - Will Power i Simon Pagenaud. Mimo obietnicy gratisowych samochodów i silników oraz dotacji w wysokości 1,2 mln USD, Derrick Walker uznał, że potrzebuje jeszcze 3,5-4 mln dolarów na samochód, żeby zaliczyć sezon w IndyCar Series. Team zatrudniający 40 osób w bazie w Indianapolis, zamierza ścigać się w tym roku w innej serii.


Cytuj:
Stoddart nie wchodzi

Fot. CCWSMinardi Team USA jako trzeci zespół Champ Car po Forsythe Racing i Team Australia, nie wchodzi w tym roku do IndyCar Series. - Wystarczająco dużo najeździłem się w tyle stawki i nie zamierzam znowu tego robić - powiedział Paul Stoddart Autosportowi. - W ubiegłym roku poznałem smak zwycięstwa i było to bardzo miłe. Robię przerwę - zobaczę, co się będzie działo.

W grudniu 2006, rok po rozstaniu z F1 i sprzedaży Minardi Dietrichowi Mateschitzowi, Paul Stoddart został większościowym udziałowcem zespołu Keitha Wigginsa w Champ Car World Series. Team z Indianapolis zmienił nazwę z CTE Racing-HVM na Minardi Team USA. Robert Doornbos zajął trzecie miejsce w końcowej punktacji CCWS 2007, wygrywając wyścigi w Mont Tremblant i San Jose.

Forysthe Racing jednak częściowo zaangażuje się w IRL. Poinformowano o nawiązaniu technicznej współpracy pomiędzy Forsythe Performance Research i Conquest Racing Erica Bachelarda. Conquest wystawia dwie Dallary - jedną z nich poprowadzi Franck Perera. Zespół zadebiutuje na torze w przyszłym tygodniu podczas testów w Sebring.


Po Long Beach bida z nyndzom.

PS: Nowe nadwozie i silnik dopiero w 2010.

_________________
" F1 jest sportem w którym 3 gości wymyśliło sobie kiedy rozbić auto na torze, tak żeby kolega z zespołu wygrał..." - Reyn

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona   1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  

F1 ultra - Formuła1 Forum Powered by phpBB © phpBB Group