F1ultra Forum: Formuła 1, GP2 i inne serie na www.f1ultra.pl

Forum fanów Formuły 1 i czytelników F1ultra
Teraz jest 17 paź 2018, o 11:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona   1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lip 2005, o 11:59 
Chodzą słuchy, jakoby Ronnie Bremer podpisał już umowę z HVM, Inc. na sezon 2006.
Ryan Dalziel zastąpi Jimmy Vassera w PKV Racing, lub pojedzie w Polestar Racing Group. Może więc czas zacząć Silly season 2006 :)5

Coś w rodzaju SS 2006


Newman Haas Racing
#1 Sébastien Bourdais (McDonald's :)5 ) :)6
#2 Bruno Junqueira (Pacificare :)5 ) :)6
#6 Oriol Servia (Centrix Financial :)5 ) :)5

Forsythe Championship Racing
#3 Paul Tracy (Indeck :)6) :)6
#7 Mario Dominguez (Indeck :)5 ) :)5

HVM, Inc.:
#4 Björn Wirdheim (EuroSport :)5, Sonax :)6) :)5
#55 Ronnie Bremer (Den Bla Avis, Konica Minolta :)5 ) :)6

Walker Racing
#5 Marcus Marshall (Aussie Vineyards :)5 ) :)5
#15 Alex Tagliani (Aussie Vineyards :)5 , Saputo :)5 ) :)5

Rocketsports Racing
#8 Timo Glock (DHL Global Mail :)6 ) :)6
#17 Mario Haberfeld (Petrobras :)5 ) :)5
#31 Ryan Hunter-Reay (Briggs and Stratton :)5 ):)5

RüSPORT
#9 A.J. Allmendinger (Red Bull :)6, Western Union :)5 ) :)5
#10 Justin Wilson (Intel :)5, CDW :)5 , Red Bull :)6 ) :)5

Dale Coyne Racing
#11 Ricardo Sperafico (Sonny's Bar-B-Q :)5 ) :)5
#19 Oriol Servia :)5, Alex Sperafico (American Medical Response :)5 ):)5

PKV Racing
#12 Ryan Dalziel (Gulfstream :)5 ) :)5
#21 Cristiano da Matta (Bell Micro :)5 ) :)6

Mi-Jack Conquest Racing
#27 Andrew Ranger (Tide/Mi-Jack :)5 ) :)5
#34 Nelson Philippe (LeasePlan :)6, Wellbox :)5, Mi-Jack :)6 ) :)5

Jensen Motorsports :)5
#41 Michael Valiante :)5

Polestar Racing Group :)5
Ryan Dalziel :)5, Katherine Legge :)5

Thetford/Norcold Dyson Racing :)5
#16 Chris Dyson (Thetford/Norcold Dyson Racing :)5 ) :)5

Panther Racing :)5
:)5 Tomas Scheckter :)5

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lip 2005, o 14:09 
Offline
.
Dołączył(a): 27 lut 2005, o 19:33
Posty: 734
Lokalizacja: Warszawa
Dobrze by było zobaczyć tak 20-22 zawodników na starcie w przyszłym sezonie :)

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lip 2005, o 16:47 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 24 cze 2002, o 01:00
Posty: 7092
Lokalizacja: Borówiec
Panther Racing i jeden z największych na świecie crashtesterów w ChampCar? :o

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2005, o 17:21 
Brak silnika, brak sponsorów, i prawdopodobnie brak widoków na przyszłość w IRL

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2005, o 17:29 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 8 lut 2003, o 22:18
Posty: 5402
Lokalizacja: Częstochowa
Ja tam się cieszę z każdego dodatkowego samochodu w Champ Carach... Może wrócą stare dobre czasy, będzie więcej aut i w ogóle będzie jak ma być...

_________________
Adobi.me

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2005, o 17:40 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 24 cze 2002, o 01:00
Posty: 7092
Lokalizacja: Borówiec
To by musiał jeszcze do zabawy dołączyć Roger Penske, wtedy byłoby prawie po staremu.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2005, o 17:42 
Spokojnie, Toyota odchodzi, ale po sezonie 2006 :wink: .

Kibel się zaczyna robić. Czas na merger-schmerger :)17

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2005, o 17:48 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 24 cze 2002, o 01:00
Posty: 7092
Lokalizacja: Borówiec
A IRL miała być taką zajebistą serią, według TG nawet lepszą niż F1 i co? Kupa mówiąc nieładnie. Tak to jest gdy dochodzi do podziału na jednej scenie.

Właściwie to gdyby upadła IRL to płakać po niej nie będę...

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2005, o 17:52 
A ja będę, dlatego mam nadzieję, że pomoże nowa formuła silnika, i wreszcie dojdzie do jakiejś formy połączenia.

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lip 2005, o 13:35 
Offline
.
Dołączył(a): 6 lip 2002, o 01:00
Posty: 5146
Lokalizacja: Włocławek
as jr napisał(a):
Panther Racing i jeden z największych na świecie crashtesterów w ChampCar? :o


Panther Racing raczej wystartuje w IRL i ChampCar'ach. W IRL są głównymi odbiorcami silników Chevroleta, a za rok z czymś trzeba jeżdzić. Cosworth zajmuje sie budową silników Chevroleta dla IRL. Szefami Coswortha są Kalkhoven i Forsythe, czyli panowie z ChampCar, którzy szukają nowych chętnych zespołów. Dlatego w zamian za kontrakt Chevroleta na 2006 w IRL, Pabnther Racing wystawi jeden lub dwa bolidy w Champ.

Z drugiej strony, byla by to ewentualna droga ewakuacji z IRL, gdyby ta zaczęła tonąć coraz bardziej. ChampCary pozbierały sie po turbulencjach 2004, a IRL tez nie cieszy sie większą popularnością.

Jedna seria, jedna nazwa, ale IRL "kontroluje" owale, a Champ drogowe ... TAKI sam silnik, jeden dla obu serii, lub na takie same przepisty co do jednostek bardzo przyspieszylyby połączenie.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lip 2005, o 15:13 
Nie wiem jak będzie ze sponsorami dla Panther racing w CCWS :)5 Nie wiem czy Pennzoil przejdzie z nimi :)5

Mam li-tylko nadzieję, że Darren znajdzie miejce, ale w IRL. IRL ma mój większy szacunek.

Z Penske to nie wiem, mam nadzieję, że zostaną w IRL. Lubię patrzeć jak Sam i Helio biją się o zwycięstwa na owalach :wink:. Ciekawe, co będzie po Toyocie w 20-07 roku. Należy także pamiętać, że po 31 grudnia 2006 roku w Stanch zaczyna obowiązywać zakaz reklamy fajek. Penske traci sponsora w IRL

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lip 2005, o 19:05 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 28 kwi 2002, o 01:00
Posty: 1130
Race Director jest za friko na San Jose. Jak ktos ma dobre lacze to zapraszam do korzystania. http://www.champcarworldseries.com/Race ... /Offer.asp

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lip 2005, o 16:03 
Offline
redaktor/moderator F1ultra
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 29 sie 2002, o 01:00
Posty: 8285
Lokalizacja: Piekary Śląskie
No i co z Michigan? W 2006r. po raz ostatni ten tor zagości w IRL, gdzieś wyczytałem, że MIS może wrócić do CCWS już w przyszłym roku.

_________________
07.04.1968 - Flower of Scotland when will we see your like again?
01.05.1994 - We'll never forget...

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sie 2005, o 12:26 
Adasiu Barnes rozpuszcza takie plotki o przejściu do Champ Car World Series, bo ma braki w kasie na na kolejne sezony w IRL. On raczej nie przejdzie, bo jeśli ma (w co osobiście wątpię) braki w kasie na IRL to skąd ma wziąć sałatę na CCWS :)5

Poza tym silnik Chevroleta bardzo ładnie w tym roku ciągnie, Buddy Lazier, stary wyjadacz, daje zespołowi punkty o jakich Enge mógłby pomarzyc, a dla Schecktera to życiowy sezon. Chłopak przechodzi samego siebie, i wygrywa :o z Buddy Lazierem :)5 Jestem mił zaskoczony jego postawą. Mam nadzieję, że jednak Panther Racing da odpocząć Engemu i Buddy pozostanie na resztę sezonu, wszystko zależy od tego, czy napłyną kolejne czeki od Antonina Charouza :wink:.

Tak swoja drogą, to szkoda, że Chevy odchodzi. GM to historia IndyCar, są tam od początku. :cry:

Żeby nie przedłużać, panowie najważniejszy będzie silly season 2007, Toyota odchodzi, Chevy juz nie będzie, pozycja Hondy jest ciągle chwiejna (ponoć uzależniaja pozostanie od nowej formuły silnika, wiadomo, że Barnhard pójdzie im na rękę, zostal mu jedyny Producent :)4), Ganassi, z takimi wynikami jak dziś pewnie odejdzie z Open-Wheel (czytałem takie spekulacje w Indianapolis Star), i co najważniejsze, od 1 stycznia 2007 roku zaczyna obowiązywać zakaz reklamy tytoniu :)6 Co zrobi Penske Racing :)5 Bez silnika, bez sponsora, z dwoma najwyżej opłacanymi zawodnikami w Stanach i (podobno) jednym z najbogatszych teamów w Nextel Cup :)5 Obawiam się, że Penske przeniesie Sama i Helio do Nextel Cup, Martin odchodzi do Craftsman Truck Series :)6 :)4

Gdzieś czytałem, że trapiony kryzysem A.J. Foyt chce przenieść Anthony'ego do NASCAR, czyżby likwidacja teamu :)5 Co z Cheeverem :)5 Trochę za dużo tych znaków zapytania. :sad:

Tak swoja droga widzieliście co wypawia Servia, aż serce roście :) Szkoda będzie się go pozbywac gdy wróci Junky.


Na początek muszę się wybiczować, uwarzałem Uriego za takiego drugiego wankera (nie, tym razem nie Kubica, ten pzyznaje się do słabości) z Polski, co to dużo mówi a mało z tego wynika, ale chłopak mnie zadziwia, nie tylko pięknym kaskiem. Jeździ, jak nigdy w życiu, wykorzystuje swoją szansę do granic możliwości. Chciałbym, żeby zdążył wygrać następną eliminację, potem, podobno, wraca już Junqueira. Ja byłem przekonany, że Uri "umrze" w Loli Coyne'a. Dostał szansę, wykorzystał ją.

Trzy razy na sześć eliminacji Oriol przyjeżdżał przed swoim "szefem" Bourdaisem, w tym czasie trzy razy stał na najniższym stopniu podium i dwa razy na drugim miejscu. Pytanie tylko, co się znim stanie po powrocie Junkiego, oraz jak to wpłynie na jego pozycję w przyszłorocznym mercato :)5 Nie wiem, czy jest kasa na trzecie auto w Newman/Haas Racing (#6 Newman/Haas Racing) :)5 :sad:

W Target Chip Ganassi Racing bardzo niepewna sytuacje ma Scott Dixon, podobno miał powiedzieć przed wyścigiem na MIS, że czeka na telefon od Chipa. :)4 Jaques Lazier podpisuje umowę z wyścigu na wyścig, a ja nie zdzwię sie, jeśli Oriol przed zakończeniem sezonu zasiądzie za sterami Panoza. Nie chce mi się wierzyć, że będzie chciał wrócić do crapu spod znaku DCR :)5 :)6 :)4 Aż strach mysleć co Uri zrobiłby z Ryanem, skoro Scott i Darren naprzemian "roznosili" go w każdej kolejnej eliminacji. "Ukrzyżuje" go :)5

Vassago napisał(a):
No i co z Michigan? W 2006r. po raz ostatni ten tor zagości w IRL, gdzieś wyczytałem, że MIS może wrócić do CCWS już w przyszłym roku.


Byłoby fajnie, ale czuję, ze jesteśmy skazani na ulice :)4 :sad: Kiedyś narzekałem na ściganie sie po parkingach, lotniskach, ulicach i drogach, ale teraz zaczyna mi się to podobać, Edmonton, jak dla mnie, kaszana, ale już San Jose - podobało mi się :)4

Nie wiem jak to będzie z polityką OWRS, Inc. wobec MIS, ale coś słyszałem o ulicznym Pekinie ( :o), lub alternatywnym Szanghaiu, a także połuudniowokoreańskim Seulu.(widać KK za wszelką cenę chce sprowadzić Kia lub Hyundai).:)4 Nie wiem, czy KK & S-ka nie przesadzają z wożeniem sie po świecie, gdy DCR i HVM ledwo wiążą koniec z końcem.

Na Tony George'a można narzekać, etc. ale ten przynajmniej nie wydziwia, nie rusza się poza Amerykę (wyłączając Twin Ring Motegi dla uciechy Japonczyków), podobno mają dojść eliminacje w Toronto i Cancun, może jeszcze po jednym wyścigu w Meksyku (Hermanos Rodriguez :)5) i Kanadzie (Montreal :)5) i to wszystko. Wydaje mi się, że raz "przegiął." Nowa formuła silnika, koszt jego lizingu zabij "laweciarzy." Dziś z laweciarzy zostali tylko Dreyer & Reinbold Racing i A.J. Foyt Racing, podczas, gdy w 2000 roku małe, "garazowe" teamy stanowiły ok. 90% pól startowych. Z drugiej strony odeszli "farmerzy" a przyszli real racers. :)4

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sie 2005, o 23:33 
Jest przyszłoroczny kalendarz CCWS

9.04. Long Beach, Kalifornia, USA
13.05. Houston, Texas, USA (sobota noc)
21.05 Monterrey, Meksyk
4.06. Milwaukee, Wisconsin, USA
18.06. Portland, Oregon, USA
25.06. Cleveland, Ohio, USA
9.07. Toronto, Ontario, Kanada
23.07. Edmonton, Alberta, Kanada
30.07. San Jose, Kalifornia, USA
13.08. Denver, Kolorado, USA
27.08. Montreal, Quebec, Kanada
23.09. Las Vegas, Nevada, USA
15.10. Ansan, Korea Płd.
22.10. Surfers Paradise, Australia
5.11. Mexico City, Meksyk


Wracając do sezonu 2005:
W Australii Walker Racing ma wystawić trzecia Lolę dla jednego z autochtonów.

Wygląda na to, że DHL nie chce dawać więcej kasy na Rocketsports i chce przenieść Glocka do lepszego teamu. Przed sezonem wyłożyli na stół 4 mln. US$, a dziś zespół dołuje, ponoć trapiony nienajlepszą sytuacją finansową (Dominguez wnosi niewiele sałaty) Forsythe wystawi trzecie auto dla Timo. <-- coś mi się jednak wydaje, że Glock zostanie u Gentilozziego, gdyby odszedł Paul wpadłby w tarapaty finansowe.

Pomimo dwu dni testów Paul Tracy nie pojedzie w MIS dla Richard Childress Racing

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2005, o 09:18 
Nie wiem panowie co Wy o tym, ale ja myślę, że jest już po zawodach, Seb będzie mistrzem i ....
Obawiam się, że PT nie obroni nawet drugiej pozycji, Oriol nie dzwoni.
Dzisiaj może spaść deszcz, może to przetasować szeregi, jeśli nie spadnie, dublet NHR.

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2005, o 17:37 
Offline
redaktor/moderator F1ultra
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 29 sie 2002, o 01:00
Posty: 8285
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Ani chybi, Bourdais ma tytuł w kieszeni. W walce o 2. miejsce nie gloryfikowałbym tak bardzo Servii. Prędzej czy później przytrafi mu się wpadka, choćby już w Montrealu :P

_________________
07.04.1968 - Flower of Scotland when will we see your like again?
01.05.1994 - We'll never forget...

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2005, o 17:41 
W Montrealu pada, właściwie to jakiś thunderstorm, więc może być różnie, nawet zwycięstwo ... Ricardo. :)9

Vassago, gołym okiem widać, że Forsythe nie daje rady NHR. Jeśli Oriol nie przywali będzie drugi, tym bardziej, iż w Mexico City, Carl wystawia trzy auta.

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sie 2005, o 09:49 
Offline
.
Dołączył(a): 6 lip 2002, o 01:00
Posty: 5146
Lokalizacja: Włocławek
Wyścig był fajny, dopiero w koncówce.... odziwo tylko dwa żółte okresy ... raz z powodu Sonny's BAR :lol: , a raz odpadła jakaś cząstka Philipka...

Glock załapał sie na lead ... ale dwa albo trzy razy ratował sie szeryfem szykany przy czystych manewrach Oriola ...

Grzesiu gdzie ta wpadka ?? Oriol wygrał 8) pierwszy raz ... 95 wyscig

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sie 2005, o 11:17 
Spoko Adasiu, jeszcze może przywalić, choć jeszcze mu się to nie zdażyło (w przeciwieństwie, do innego wielkiego beztalencia).

Wyścigu jeszcze nie oglądałem, ale skoro Glock prowadził to musiało być ciekawie. Jeśli chodzi o bourdais, to on ma lajtowe zakończenie sezonu. Przypuszczam, że w koncówce NHR postawi na Oriola.

Sonny's Bar B-Q się zdymił, ale np. Ranger musi płacić z własnej kieszeni za wszystkie uszkodzenia swojej Loli :lol:.

Gołym okiem widać, że PKVR traci sekundę na kółku do NHR. :roll:

Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona   1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  

F1 ultra - Formuła1 Forum Powered by phpBB © phpBB Group