F1ultra Forum: Formuła 1, GP2 i inne serie na www.f1ultra.pl

Forum fanów Formuły 1 i czytelników F1ultra
Teraz jest 20 lip 2018, o 08:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Monza 2014 - gdzie się zatrzymać ?
PostNapisane: 26 mar 2014, o 09:16 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 18 sie 2003, o 08:51
Posty: 2084
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Wybieram się z synem na GP Włoch i mam pytanie : gdzie się zatrzymać ?
Interesują mnie pola namiotowe (lub inne opcje) w rozsądnych cenach.

_________________
Paweł R.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Monza 2014 - gdzie się zatrzymać ?
PostNapisane: 28 mar 2014, o 03:59 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 25 wrz 2005, o 02:07
Posty: 3365
Lokalizacja: Stara Grzybowszczyzna/Bialystok
Ja bylem w B&B,jakies 40 minut spacerem od toru.Polecam.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Monza 2014 - gdzie się zatrzymać ?
PostNapisane: 28 mar 2014, o 10:23 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 18 sie 2003, o 08:51
Posty: 2084
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Napiszesz coś więcej ?

_________________
Paweł R.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Monza 2014 - gdzie się zatrzymać ?
PostNapisane: 29 mar 2014, o 02:05 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 25 wrz 2005, o 02:07
Posty: 3365
Lokalizacja: Stara Grzybowszczyzna/Bialystok
To ten hotel

http://www.booking.com/hotel/it/b-b-mil ... 1a14db82X1

W zasadzie bardzo ciezko jest podjechac autem optymalnie blisko aby piechotka dosc na arene zmagan kierowcow F1 w mniej niz pol godziny.Jakkolwiek okolica jest tak cudowna(piekne zadrzewienia i wiekowe kamienice),ze ten 3 kwadranse mijaja bardzo szybko i przyjemnie(samo przejscie przez Parco di Monza to ok 15-20 minut).

Zapytaj sie jeszcze Tomzika i Gustawa gdzie spali bo kilka lat temu spotkalismy sie na qualu i wyscigu.

Powodzenia!

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Monza 2014 - gdzie się zatrzymać ?
PostNapisane: 31 mar 2014, o 21:05 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 13 maja 2003, o 14:46
Posty: 2903
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Było to bodaj to (Antica Trattoria dell'Uva na Piazza Carobiolo)

O ile pamiętam wyszło 120 ojro za dobę za dwuosobowy pokój, czyli 60 ojro na łebka - w czasie, kiedy dzwoniłem za noclegami podobnie (ok 50-60) życzyli sobie na prywatnych kwaterach.

A pokoiki w tym hotelu całkiem fajne, o ile pamiętam była klima, jakaś lodóweczka a miejsce fajne, w centrum miasteczka, jakieś 40-45 minut spacerem do toru.

_________________
"Racing, competing is in my blood, it`s part of me, it`s part of my life".
Ayrton Senna

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Monza 2014 - gdzie się zatrzymać ?
PostNapisane: 31 mar 2014, o 22:42 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 11 mar 2005, o 13:40
Posty: 1349
Ja w 2010 spałem w hotelu Sant'Ambroeus (znajdziesz na booking.com), praktycznie w centrum Mediolanu, metrem raz dwa do najlepszych miejsc turystycznych, czyli katedry Duomo czy też na świetną pizzę :wink: Za pizzę w centrum Mediolanu, która wylewała mi się z talerza bo była tak ogromna, zapłaciłem 8 ojro :o A dwie osoby spokojnie by się nią najadły.

Sam hotel blisko stacji metra, więc wsiadaliśmy do metra, kilka stacji, potem przesiadka na pociąg, którym jadą wszyscy Tifosi, potem już wsiadaliśmy do autobusów które wiozły nas pod park Monza. Niby dużo połączeń ale wszystko kapitalnie zorganizowane. Powiem więcej, wręcz perfekcyjnie. Tak więc specjalnie taka podróż mi nie przeszkadzała i można było się z innymi narodami zaprzyjaźnić i pogadać o F1 :wink:

Autobus za free a pociąg z tego co pamiętam był bardzo tani, metro też nie waliło po kieszeniach. Autobusy kursowały ze stacji, na której zatrzymywał się pociąg i podjeżdżały (to nie żart) co 15-30 sekund :D

Czasem jak tak jeżdżę po Europie na grand prix to mam wrażenie, że PL to jednak jest kraj dla bogaczy :roll:

_________________
Nawet najgorsza prawda jest lepsza od najpiękniejszego kłamstwa...

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Monza 2014 - gdzie się zatrzymać ?
PostNapisane: 1 kwi 2014, o 09:36 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 18 sie 2003, o 08:51
Posty: 2084
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Dzięki za info.

Nikt nie był na campingu ?

_________________
Paweł R.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Monza 2014 - gdzie się zatrzymać ?
PostNapisane: 1 kwi 2014, o 12:49 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 21 lip 2002, o 01:00
Posty: 531
Lokalizacja:
Na campingu byli JackyX, Fox Mulder, Tifosi i jeszcze ktoś, ale nie wiem gdzie ich teraz szukać.
Ja nocowałem w Mediolanie i dojeżdżałem samochodem, co nie byłoby złą opcją, gdyby nie to, że wokół toru kradną lusterka:)

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Monza 2014 - gdzie się zatrzymać ?
PostNapisane: 2 kwi 2014, o 18:43 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 18 sie 2003, o 08:51
Posty: 2084
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
:lol: Wiem gdzie ich szukać

_________________
Paweł R.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Monza 2014 - gdzie się zatrzymać ?
PostNapisane: 23 kwi 2014, o 11:05 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 3 paź 2005, o 10:12
Posty: 1132
Lokalizacja: Poznań
Ja ze swojej strony zarekomenduję to miejsce, w którym gościliśmy się razem z Tomzikiem, dzięki jego dobremu "nosowi" :).
W samym centrum Monzy, bardzo "klimatyczne" otoczenie, wysoki standard ( co nie jest we Włoszech oczywiste o czym przekonałem się nocując w 2005 podczas WSbR nieopodal Mediolanu w 4 gwiazdkach, z workami pełnymi śmieci na tarasie, zespsutymi sprzętami w pokoju i obłażącą farbą ze ścian ), dobre jedzenie.

_________________
Obrazek
www.pitec.pl

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Monza 2014 - gdzie się zatrzymać ?
PostNapisane: 23 kwi 2014, o 11:05 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 3 paź 2005, o 10:12
Posty: 1132
Lokalizacja: Poznań
Ja ze swojej strony zarekomenduję to miejsce, w którym gościliśmy się razem z Tomzikiem, dzięki jego dobremu "nosowi" :).
W samym centrum Monzy, bardzo "klimatyczne" otoczenie, wysoki standard ( co nie jest we Włoszech oczywiste o czym przekonałem się nocując w 2005 podczas WSbR nieopodal Mediolanu w 4 gwiazdkach, z workami pełnymi śmieci na tarasie, zespsutymi sprzętami w pokoju i obłażącą farbą ze ścian ), dobre jedzenie.

_________________
Obrazek
www.pitec.pl

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Monza 2014 - gdzie się zatrzymać ?
PostNapisane: 22 cze 2014, o 19:22 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 4 kwi 2002, o 01:00
Posty: 2044
Lokalizacja: Zywiec
Ktos jedzie jeszcze na Monze w tym roku?

_________________
The Flowers of Manchester...
OK, so, Fernando is faster than you. Can you confirm you understood that message?

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Monza 2014 - gdzie się zatrzymać ?
PostNapisane: 2 sie 2014, o 21:50 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 6 sty 2003, o 20:59
Posty: 939
Lokalizacja: okolice medalikowa
rozwadowski napisał(a):
:lol: Wiem gdzie ich szukać


heheh :D :)2
I ja tam byłem. Zresztą to była do tej pory najlepsza wyprawa grupowa. Pojechaliśmy chyba w 16 osób :)2 Kurna nawet satelitę mieliśmy. I niestety przez nią i duże ilości ichniejszego wina quala oglądaliśmy w TV :o Ale za to w odległości z 50 metrów od pierwszej szykany :D Oczywiście Borówa był przyciszony :lol: Bo właśnie tam, patrząc w kierunku jazdy po torze, po lewej stronie jest zajebisty camping. Warto przyjechać wczesniej i zabukować miejsce przy samej siatce od toru. Wtedy możesz TV oglądać z 10 metrów od szykany :) Cenowo nie pamiętam ale katastrofy nie było. Sanitariaty ok. Zresztą jak tam dotrzesz to może jeszcze mój namiot stoi. To było jego 5 Grand Prix. Został bo juz nie dawał rady. Ale tak to jest jak domek za niecałe wtedy 20 zł. sie kupiło :)

_________________
Prawo Owena :
- Jeśli jesteś dobry, to cała robota zwali się na ciebie.
- Jesli jesteś naprawdę dobry, to nie dopuścisz do tego.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Monza 2014 - gdzie się zatrzymać ?
PostNapisane: 3 sie 2014, o 11:56 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 4 kwi 2002, o 01:00
Posty: 2044
Lokalizacja: Zywiec
Ja tam bede w tym roku, ale nocleg w Mediolanie, przelot Rynair z Krakowa do Bergamo.
W sumie juz doczekac sie nie moge, a tu jeszcze miesiac...

Cos fajnego w okolicach polecacie zobaczyc?
Gdzie udac sie w np czwartek przed weekendem?
Sa tam jakies tansze sklepy z jedzeniem ala nie wiem Tesco w PL?

_________________
The Flowers of Manchester...
OK, so, Fernando is faster than you. Can you confirm you understood that message?

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Monza 2014 - gdzie się zatrzymać ?
PostNapisane: 11 sie 2014, o 19:49 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 18 sie 2003, o 08:51
Posty: 2084
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Co warto jeszcze zobaczyć przy okazji pobytu na Monzy ?
1. Stara, pochylona część toru - można tam normalnie wchodzić ?
2. ......

_________________
Paweł R.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Monza 2014 - gdzie się zatrzymać ?
PostNapisane: 12 sie 2014, o 18:16 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 25 wrz 2005, o 02:07
Posty: 3365
Lokalizacja: Stara Grzybowszczyzna/Bialystok
Na pochylona czesc toru wchodzic mozna, jakkolwiek na samym szczycie tej partii stoi ochrona i zezwala jedynie na wejscie do polowy wysokosci(chodzi tu o bezpieczenstwo kibicow bo tan kawal asfaltu jest faktycznie bardzo stromy).

A kolega co leci niech sobie zwiedzi centrum Mediolanu,do tego sama Monza jest przecudowna(droga do Parco di Monza,ktora de facto dochodzisz na sam tor).Dojscie na tor poprzez ulice z bujna roslinnoscia i pieknymi kamienicami.My w 2010 naginalismy niecala godzine z hotelu B&B.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Monza 2014 - gdzie się zatrzymać ?
PostNapisane: 21 sie 2014, o 18:53 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 18 sie 2003, o 08:51
Posty: 2084
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Znalazłem fotkę z budowy starego toru ...


Załączniki:
monza_banking_under_construction__1922__by_f1_history-d71vscx.jpg
monza_banking_under_construction__1922__by_f1_history-d71vscx.jpg [ 193.21 KiB | Przeglądane 16971 razy ]

_________________
Paweł R.
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Monza 2014 - gdzie się zatrzymać ?
PostNapisane: 24 sie 2014, o 12:07 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 4 kwi 2002, o 01:00
Posty: 2044
Lokalizacja: Zywiec
Jedzie ktos na to GP samochodem?

Mam wykupiony lot w Rynair, ale wulkany sie odzywaja, czy w razie odwolania lotu ktos za odpowiednia oplata nie zabralby ze soba?
Potrzebuje dwoch miejsc.

_________________
The Flowers of Manchester...
OK, so, Fernando is faster than you. Can you confirm you understood that message?

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Monza 2014 - gdzie się zatrzymać ?
PostNapisane: 5 wrz 2014, o 21:22 
Offline
.
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 18 sie 2003, o 08:51
Posty: 2084
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Pozdrowienia z toru


Załączniki:
zdjęcie.JPG
zdjęcie.JPG [ 155.25 KiB | Przeglądane 16652 razy ]

_________________
Paweł R.
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Monza 2014 - gdzie się zatrzymać ?
PostNapisane: 5 wrz 2014, o 21:47 
Offline
moderator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 25 sty 2005, o 21:38
Posty: 13355
Lokalizacja: Siedlce
Dzięki! ;) No no nieźle odnowione

_________________
Fanatyczny Fan Formuły 1

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  

F1 ultra - Formuła1 Forum Powered by phpBB © phpBB Group